Navike koje užasno nerviraju hotelsko osoblje

Ukoliko uskoro planirate na godišnji odmor i pritom ste odlučili da odsednete u hotelu, trebalo bi da razmislite o navikama koje imate.
Navike koje užasno nerviraju hotelsko osoblje
Foto: Pixabay
Naime, postoje neke navike koje mnogo nerviraju osoblje jer nisu primerene za hotel.
 
Kako biste izbegli neprijatne situacije i imali ugodan boravak u hotelu, svakako se informišite o politici smeštaja u kojem ćete boraviti.
Nošenje bade mantila u restoranu hotela
 
Nošenje bade mantila u prostorijama kao što je hotelski restoran nije primereno. Prema Pedru Ričardsonu, čoveku koji je radio kao recepcioner, konobar i menadžer hotela, bade mantil bi trebalo da ostavite za odlazak na bazen.
Ranije traženje sobe
 
Ranije traženje sobe u kojoj ćete biti ne samo da se smatra nepristojnim, nego ponekad i nemogućim. To je zato što većina soba bude zauzeta noć pre pa je sobu potrebno pospremiti kako bi bila uredna za nove goste. Jedini način da dobijete sobu ranije je da pozovete hotel noć pre nego što dođete.
 
Pucketanje prstima prema osoblju
 
Pucketanje prstima kako bi dozvali osoblje ne samo da se smatra nepristojnim, nego i neugodnim ponašanjem. Ova navika ne odnosi se samo na hotelsko osoblje, već i na ugostitelje i druge radnike u uslužnim delatnostima.
 
Korišćenje stvari koje vam ne trebaju
 
Lako je zaboraviti ili biti opušten u pogledu štednje energije tokom putovanja, ali svejedno možete nešto učiniti bez puno truda. Iako gosti ne dobijaju poseban račun za režije, trebalo bi da ugasite svetla i TV kad napustite sobu i vodite računa o štednji vode.
Uništavanje sobe
 
Jedna od prednosti boravka u hotelu je to što ne morate da spremate krevet. Usluga čišćenja, međutim, nije izgovor da svoju sobu ostavite u potpunom neredu. Hotelsko osoblje nije tu da slaže vašu odeću i druge lične stvari.
  • Nikola

    25.04.2024 15:54
    @NS
    Ja ne znam u kakvim si ti hotelima odsedao ali ja nisam nikad primetio da mi neko rovari po stvarima u sobi, nevazno da li je hotel sa 2-3 ili 5 zvezdica. A i vredne stvari ne ostavljam po sobi, ili ih nosim ili zatvaram u sef.
    A svakodnevno odrzavanje sobe, iako ponekad nije potrebno je poslovna politika vecine hotela u svetu, cisto da znas ubuduce.
  • husa

    21.04.2024 23:49
    E, sad jedna stvar, koja će potpuno iznervirati hotelsko osoblje: ponesite sa sobom UV baterijsku lampu i pregledajte uz nju tekstilne površine i kupatilo na predmet fleka biološkog porekla - možda ćete još i dobiti odštetu od hotela za loše održavanje.
  • NS

    21.04.2024 22:55
    Ulazak osoblja u sobu za vreme boravka nije na mestu. Šta će. Navodno spremaju, a oni preturaju po stvarima i često pokradu. Smatram da mogu da uđu i pospreme kad se gost odjavi na recepciji.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.