Svakodnevni polasci voza organizovani su u 10.30 i 13.30 časova iz Mokre Gore rutom koja obuhvata relaciju Mokra Gora - Šargan Vitasi - Mokra Gora, koja traje oko dva sata i dvadeset minuta.
"Svi zainteresovani svoje karte mogu kupiti na blagajni Železničke stanice Mokra Gora. Cene karata za vožnju ostale su nepromenjene u odnosu na prethodnu sezonu i iznose 1.200 dinara za odrasle, 600 dinara za decu uzrasta od 6 do 14 godina, dok je besplatno za decu do šest godina", navodi se u saopštenju.
Istaknuto je da svake godine više od 90.000 putnika uživa u vožnji vozom "Nostalgija", dok je od obnove pruge gotovo 1,5 miliona ljudi spoznalo to nezaboravno iskustvo.
"Vožnja 'Šarganskom osmicom' pruža kombinaciju kulturno-istorijskog značaja i prirodnih lepota, koja i dalje inspiriše turiste i železničare iz svih krajeva sveta. Od Mokre Gore do stanice Šargan Vitasi 'Nostalgija' prolazi kroz 22 tunela, preko pet mostova, savladava visinsku razliku od 300 metara i sve to na ukupnoj razdaljini od 15.440 metara", dodaje se u saopštenju.
Takođe, podsetili su da je "Šarganska osmica" nekada bila ključna železnička linija koja je povezivala Beograd i Sarajevo, a njen ponovni život započeo je 2004. godine, kada je pruga obnovljena i postala turistička atrakcija zlatiborskog kraja.
"Iako je pruga bila zatvorena 1974. godine, zahvaljujući zalaganju Mokrogoraca i železničara, uspela je da bude sačuvana od zaborava i danas ponovo pruža jedinstveno iskustvo posetiocima. Pored toga, pruga je postala i popularna destinacija za filmadžije, jer je bila lokacija za snimanje filmova poput, 'Život je čudo' i 'Montevideo, Bog te video'. Posetioci sa svih kontinenata, uključujući Australiju, Novi Zeland, SAD, pa čak i ljubitelji železnice iz Japana, dolaze kako bi uživali u ovom turističkom biseru Srbije", ističe se u saopštenju Majo pablika.
Šarganska osmica predstavlja jedno od najvećih inženjerskih čuda Balkana, te tako ljubitelji prirode imaju priliku da iskuse prelepe prirodne pejzaže, kao i bogatu železničku istoriju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Stari Vujadin
A jel su inženjerska čuda Balkana i pruge po Vojvodini, pre nego što su Beograd ili Mokra gora čuli da voz postoji? Recimo Vršac-Zrenjanin gde treba popraviti preko 0 (nula) mostova, tj 1 koji je srušen u "ničim izazvanoj agresiji", ali to jednostavno ne može i sad se skidaju šine i pragovi i nose "negde drugde", jer je pravac "nepotreban", za razliku od Mokre Gore... Medjunarodna pruga Vršac-Temišvar, gde železnica ne plaća Rumunima za karte - nema karte, nema voza? Mokra gora!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar