Ovo telo je kaznilo kompaniju CoopCulture, koja je upravljala zvaničnom prodajom karata za Koloseum, sa sedam miliona evra zbog toga što nije sprečila automatizovano gomilanje karata i što je rezervisala veliki deo karata za sopstvene turističke pakete, prenosi Rojters.
AGCM je naveo da je ovo ponašanje dovelo do značajne i produžene nedostupnosti karata po standardnoj ceni za najpopularniju turističku atrakciju Italije, zbog čega su turisti bili primorani da kupuju skuplje karte, u paketu s dodatnim uslugama.
Šest turoperatora takođe je kažnjeno zbog korišćenja softverskih robota (botova) za masovnu kupovinu karata, što je doprinelo brzom nestajanju karata sa sajta CoopCulture.
"Operatori su zatim preprodavali karte u paketima s uslugama poput vođenih tura i često po znatno višim cenama", navodi se u saopštenju regulatornog tela.
Istraga je započeta u julu 2023. godine, nakon brojnih pritužbi da turisti na internetu ne mogu da kupe karte za Koloseum po zvaničnim cenama.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar