"Rajaner" neće u Crnu Goru

Irska niskotarifna avio-kompanija "Rajaner" odbila je ponuđeni ugovor crnogorske vlade o otvaranju letova od juna ove godine ka Crnoj Gori.
Irska niskotarifna avio-kompanija "Rajaner" odbila je ponuđeni ugovor crnogorske vlade o otvaranju letova od juna ove godine ka Crnoj Gori.

Kompanija traži dodatne pregovore o smanjenju aerodromske takse. "Rajaner" je pismom obavestio Vladu da su "neprihvatjive" takse koje naplaćuju crnogorski aerodromi jer su 2,5 puta više od prosečnih koje Rajaner plaća na drugim aerodromima. Ministarstvo turizma je najavilo da će Vlada, zajedno sa preduzećem "Aerodromi Crne Gore", "sagledati mogućnosti novih komercijalnih elemenata saradnje koji bi bili ponuđeni Rajaneru u nastavku pregovora".

Vlada je 22. marta prihvatila predlog ugovora koji je, kako je tada aopšteno, dogovoren i predviđa četvorogodišnju saradnju. Prema tom predlogom, "Rajaner" bi poče da leti ka Crnoj Gori juna ove godine, i to ka odredištima koje odredi irska kompanija. Bila je utvrđena obaveza od najmanje tri leta sedmično, dok bi se broj letova 2014. i 2015. godine povećao na šest. Cena avio-karata bi bila od 15 do 20 evra.

Aerodromi Crne Gore odbacuju odgovornost

Preduzeće "Aerodromi Crne Gore" odbacilo je danas navode crnogorskog ministarstva turizma da je ta kompanija razlog eventualnog nedolaska "Rajanera" na crnogorsko tržište.

"Aerodromi" navode da se u dopisu "Rajanera" na ponuđeni model saradnje nigde ne pominju "ni aerodromi, niti cene aerodromskih usluga, već se koriste termini troškova u odnosu na prosek mreže" irske kompanije.

Preduzeće takođe ocenjuje da ministarstvo pokušava da "prebaci ukupnu odgovornost" za nedolazak "Rajanera" na crnogorske "Aerodrome".

  • Filip

    17.04.2012 07:17
    Aerodrom u Čeneju
    Sećam se da je pre nekoliko godina (dok je naša Maja bila gradonačelnica), neka austrijska low-cost avio kompanija htela da koristi aerodrom na Čeneju. Naša Maja je to odbila, pa je prihvatio aerodrom Ečka kod Zrenjanina.

    Ne znam šta je do kraja bilo sa tim.
  • I mean really

    06.04.2012 13:59
    Pa zar nije bolje da na Ceneju budu low cost, a u BGu standardne?! Tamo rasterete saobracaj, a ovde bi taman bile nize cene.
  • @MRVA

    03.04.2012 18:54
    Srediti
    Vrlo dobro znam sta treba uraditi da bi aerodrom bio sredjen, od kvaliteta (nosivost, duzina, osvetljenost poletno sletne,... instrumentacija , staze, i ostalo da ne smaram ljude sa nabrajanjem)
    Sportski aerodrom i putnicka namena istog nisu u konfliktu. Naprotiv i sportsko drustvo bi moglo dobro da profitira.
    Dobar primer za tako nesto su aerodromi u Bernu, Bergamu, Balatonu, Debrecinu, Fridrihshafenu, Innsbruck-u,... Na svim tim aerodromima paralelno funkcionisu general aviation i sportsko vazduhoplovstvo sa putnickim saobracajem.
    Blizina BG-a bi bila samo plus za aerodrom Cenej koji bi bio jeftinija opcija avioprevoznicima od Surcina, a lokalna zajednica bi takodje profitirala.
    Vise stranaca, vise turista, veci promet robe, laksa manipulacija i prevoz dobara i putnika,... Da ne nabrajam dalje... Ali opet centralisti vise vole da je sve u BG pa i treci primerak naseg upotrebljenog toalet papira. :D

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.