Srpski turisti više letuju ove godine
Direktor agencije "Jambo Travel" Igor Vranješević je kazao da je ove sezone primetan porast broja turista za oko 11 odsto. Tome je posebno doprinela mogućnost da se avionske karte i individualni aranžmani mogu kupiti na rate, bez kamate, objasnio je Vranješević.
To je, prema njegovim rečima, značilo ljudima koji žele da odu na letovanje, a nemaju gotovog novca da plate odjednom. "Srpski turisti najviše letuju u Grčkoj, s obzirom na to da tamo mogu da idu i svojim kolima. Zatim, tu su Turska, Egipat, Tunis, kao i Španija i Italija, ali u manjem obimu", naveo je Vranješević.
Kada je reč o skupljim aranžmanima za letovanje, Vranješević je kazao da i oni imaju svoju klijentelu, ali da ih uglavnom kupuju u poslednji čas, jer za takve aranžmane uvek postoji mesta u hotelima.
Govoreći o last-minute ponudama, on je kazao da je ponuda ovakvih aranžmana vrlo mala, zbog toga što se dobri hoteli i dobre destinacije prodaju u potpunosti i pre polaska.
Marketing menadžer "Odeon Travel" Miroslav Pačić je kazao da je u ovoj agenciji ostalo još nešto malo mesta za letovanje sredinom avgusta, ali da je i pored toga primetan rast turista na svim destinacijama, iako nije mogao precizirati koliko je to u procentima.
Najviše građana je otišlo na odmor u Grčku i Tursku, ali je veliko interesovanje bilo i za Maltu koja je ove godine uvrštena u ponudu agencije, naveo je Pačić.
Posebno popularna ove godine, prema njegovim rečima, bila su letovališta Hurgada i Šarm el Šeik u Egiptu, jer su cene snižene s obzirom na to da ova država želi da povrati strane turiste.
Cene su se kretale od 335 do 365 evra za deset ili jedanaest noći, pa su ti aranžmani ove godine bili najpovoljniji, objasnio je Pačić. Kada je reč o last minute ponudama, Pačić je posebno istakao značaj društvenih mreža u prodaji ovih aranžmana. Tako ponuda za neku destinaciju, čija je cena snižena ili ima posebne pogodnosti dnevno ima i više od 50.000 pregleda na Fejsbuku, objasnio je Pačić dodavši da je to na primer bio slučaj za letovanjem na Siciliji koje je jeftinije za 50 do 100 evra.
Predstavnica za odnose sa javnošću agencije "Filip Travel" Nevena Stefanović je kazala da su potpuno popunjeni kapaciteti za grčka ostrva, Majorku i Siciliju. Poslednji letovi su do polovine septembra, što je očekivano popunjeno, kazala je Filipović i dodala da je samo za poslednji polazak ostalo oko 20 mesta, ali da će se i to najverovatnije popuniti.
Ona je navela da je na veliko iznenađenje svih, ove godine bilo mnogo interesovanja za Majorku i Siciliju, i naravno Tursku i grčka ostrva što je uobičajeno.
Direktor agencije TUI Aleksandar Marinković je kazao da beleže drastičan porast turista od oko 120 odsto u odnosu na prošlu godinu, što je, kako je objasnio i normalno, jer su relativno novi na tržištu.
Govoreći o najaktuelnijim aranžmanima, Marinković je naveo da je otprilike polovina klijenata otišla u Grčku sopstvenim kolima, dok je jedan dobar deo otišao, preko Beča, za Majorku i Ibicu. Interesovanje za Španiju raste, a deo klijenata je počeo da ide i na daleka putovanja, kao što je Dominikanska Republika i Tajland, dodao je Marinković.
On je kazao da se u ovoj agenciji ne može desiti da su svi aranžmani rasprodani, jer se ne zakupljuju kapaciteti za nekoliko polazaka, kako to rade domaće agencije, već se turisti iz Srbije priključuju na sistem koji se radi iz Nemačke i koji godišnje transportuje više od 20 miliona putnika.
Komentari 3
Branislav
Marko NS
btw skoro došao iz HR, mesto Mlini (Kupari, Srebreno) kraj Dubrovnika ce vas prijatno iznenaditi...
tamara
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar