Kampanja za lepše ponašanje turista
Slogan kampanje je "Jedna milijarda turista je jedna milijarda mogućnosti", a generalni sekretar Svetske UNWTO Taleb Rifai je rekao na proteklom sajmu da "treba zamisliti razliku koju bi jedan turista mogao da napravi usvajanjem malih izmena u ponašanju, kao što su - da koristi isti peškir više od jednog dana, da angažuje lokalnog vodiča i da kupuje lokalne proizvode".
Kada se sve te radnje pomnože sa milijardu turista, to je milijardu mogućnosti za ekonomski rast, otvaranje novih radnih mesta i budućnost naše planete, istakao je Rifai.
Kampanja podrazumeva i glasanje za najkorisniju izmenu u ponašanju za opšte dobro, a sprovodi se na sajtu www.1billiontourist.unwto.org.
Svoju kulminaciju kampanja će dostići 13. decembra, proslavom u sedištu UNWTO u Madridu. Na taj, simbolično izabrani dan dolaska milijarditog turiste, biće objavljeno za koju su izmenu u ponašanju građani najviše glasali, saopšteno je iz te organizacije.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar