Šta sve putnici ostavljaju u avionu

Menadžer u odeljenju za "Izgubljeno - nađeno" u aviokompaniji Southwest Airlines, Robert Ler, ispričao je šta sve putnici ostavljaju nakon letova.
Menadžer u odeljenju za "Izgubljeno - nađeno" u aviokompaniji Southwest Airlines, Robert Ler, ispričao je šta sve putnici ostavljaju nakon letova.

U manje vredne spadaju sitnice poput naočara, ćebadi, novčanika, plišanih igračaka, kesa sa suvenirima, dok u one vrednije spadaju moblni, iPadi, iPodi, laptopovi, fotoaparati i slično.

Ler kaže da razume kako se oseća svaki od putnika kad shvati da mu nema mobilnog, novčanika ili fotoaparata i da je ponosan na svoj i rad svojih kolega koji se trude da pronađu izgubljene stvari.

"Ne možete ni zamisliti šta sve nalazimo. U svom skladištu imamo svaku od stvari koje su dozvoljene za unošenje u avion. Nedavno je tu bilo i odelo pande. U zavisnosti od doba godine, odnosno praznika, tu su različite stvari. Kad je Mardi Gras, nalazimo gomile perli, maski, zanimljivih naočara, puno suvenira iz Nju Orelansa. Kad je bila inauguracija Baraka Obame preplavili su nas lutkicama i drugim predmetima kojima su bodrili govornike na konvenciji demokrata. Bilo nam je veoma teško vratiti te stvari, jer ih niko nije želeo", ispričao je menadžer Southwesta.

Mnogo je suvenira iz Diznilenda, šešira, pa čak i sombrera, iako Ler kaže da nikad nije video nikoga ko putuje sa sombrerom. Putnici ih obično zaboravljaju u odeljcima za ručni prtljag.

Najbolji deo posla u odeljenju "Izgubljeno - nađeno" su momenti kad stvari nađu svoj put do vlasnika. Neki od njih šalju im i pisma zahvalnosti, posebno parovi kojima su vratili fotografije sa medenog meseca ili aparatom zabeležili rođenje deteta.

"Pre nekoliko meseci smo vratili aparat s fotografijama vojnika koje su nastale pre njegove pogibije u Iraku, a porodica je bila presrećna što će imati i tu uspomenu. Jedna starija gospođa izgubila je vredan nakit koji joj je u nasledstvo ostavila majka. Uspeli smo da ga nađemo i vratimo, a to joj je mnogo značilo. Vraćanje vrednih stvari vlasnicima je blagoslov za nas", kazao je Ler i putnike još jednom podsetio da pregledaju svoje sedište i prostor za ručni prtljag pre nego što napuste avion.

  • 13.03.2013 15:31
    Šta putnici ostavljaju u avionu, nije ništa spram onoga što oni koji su zaduženi i "odgovorni" za transport prtljaga, izgube!
  • Novosadjanin

    13.03.2013 15:03
    :))
    A u pilotskoj kabini, gacice stjuardese... :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.