Gde će sve leteti avioni Er Srbije?

Nacionalna aviokompanija Er Srbija najavila je danas nove destinacije, povećanje broja letova na linijama ka kojima već leti, i početak programa obnove flote.
Nacionalna aviokompanija Er Srbija najavila je danas nove destinacije, povećanje broja letova na linijama ka kojima već leti, i početak programa obnove flote.

Od 26. oktobra, Er Srbija će iz svoje matične luke - beogradskog Aerodroma "Nikola Tesla'', redovno saobraćati ka Abu Dabiju (UAE), Banjaluci (BiH), Bukureštu (Rumunija), Ljubljani (Slovenija) i Pragu (Češka), a razmatra se uvođenje dodatnih destinacija, navodi se u saopštenju kompanije.

Do juna meseca 2014, Er Srbija će duplirati broj redovnih letova i kapaciteta, a u ponudi će biti 73.000 mesta na preko 670 polazaka sedmično iz Beograda ka 39 destinacija u 30 zemalja sveta.

Planirani red letenja prilagođen je ostvarivanju što boljeg povezivanja letova iz Beograda ka svim destinacijama, dok će najčešći povratni letovi ka Beogradu biti u 07, 13, 17, i 23 sata.

U skladu sa interesovanjima putnika, ka najvažnijim i najčešćim poslovnim destinacijama - Parizu, Cirihu i Moskvi - leteće se dva puta dnevno kako bi putnici iz ovih gradova mogli da se vrate u Beograd istog dana.

Prema rečima generalnog direktora Er Srbija Daneta Kondića, osavremenjivanjem nacionalne aviokompanije letelicama Erbas A319, proširenjem saobraćajne mreže i usklađivanjem reda letenja preduzimaju se ključni koraci za stvaranje srpske aviokompanije kakva je i potrebna putnicima.

"Naši novi avioni obezbediće visok nivo komfora i usluga u kojima putnici, koji su do sada leteli srpskom aviokompanijom, nisu imali prilike da uživaju tokom leta. Sa nestrpljenjem očekujemo dan kada ćemo moći svojim putnicima da ponudimo potpuno novo iskustvo putovanja avionom. Biće to efikasna flota kada je reč o potrošnji goriva, prilagođena savremenim ekološkim standardima, kojom će se bolje ispunjavati zahtevi naše saobraćajne mreže i poslovanja", kazao je Kondić.

Novi red letenja obezbediće maksimalnu povezanost sa glavnim aerodromima na destinacijama ka kojima Er Srbija leti, uključujući i vazdušnu luku u Abu Dabiju, iz koje novi partneri srpskog avioprevoznika Etihad Ervejz i Džet Ervejz (Jet Airways) imaju redovan saobraćaj ka destinacijama u Indiji, Africi, Kini, Jugoistočnoj Aziji, Australiji i ka gradovima na Bliskom Istoku.

Er Srbija će nastaviti i poboljšati dobru saradnju i partnerstvo sa najvažnijim aviokompanijama Evrope među kojima su Er Frans, KLM, Alitalija i Er Berlin, čime će pred putnicima biti najbolje veze sa glavnim aerodromima u Parizu, Amsterdamu, Rimu, Berlinu i Diseldorfu i presedanje na dalje letove ovih aviokompanija ka željenoj destinaciji.

Er Srbija će u saradnji sa Er Berlinom ponuditi direktne letove iz Berlina za Čikago.

Šest od osam aviona Erbas A319 u Er Srbiju će doći već ove godine, a svaka letelica će imati konfiguraciju od 128 mesta u putničkoj kabini - osam u sasvim novoj Biznis i 120 u Ekonomskoj klasi.

Preostala dva A319 stići će u Er Srbiju sledeće godine, a razmatra se i nabavka dva veća aviona tipa Erbas A320.

Druga faza u obnovi flote Er Srbije biće nabavka novih aviona putem javnog tendera 2016. godine, a tipovi aviona koji su planirani su: Erbas A320NEO, Boing 737 MAX i Bombardie CS300, koji su ekonomski mnogo efikasniji od dosadšnjih tipova vazduhoplova, ali su i po ekološkim standardima daleko savremeniji, navedeno je u saopštenju Er Srbije.

  • 13.09.2013 11:24
    Ovo će itekako osetiti prosečan građanin Srbije na životnom standardu. Hvala vladi do lakta...
  • Ivan

    13.09.2013 11:09
    JAT ali drugo ime NE hvala
    po 3 sata cekam uvek sa BG aerodroma, na Londonskom ne placaju Gate pa koji je slobodan a ovi u zadnji moment promene Gate pa trcimo ko majmuni da dodjemo do drugog itd. Nikad vise sa JAT pa da ga kupi sam Seik. Ne hvala. I jos nemas Milje kao kod drugih. Adio Jat.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.