Brojevi za pritužbe na turističke agencije
Na ove telefonske linije primedbe i eventualne zloupotrebe mogu dostaviti svi domaći turisti koji putuju preko turističkih agencija iz Srbije.
Broj dežurnog telefona na koji će se u toku radnog vremena javljati turistički inspektori je 011/31-39-686, dok se posle 15:30 časova može ostaviti poruka na telefonskoj sekretarici, navodi se u saopštenju ministarstva.
Kako se dodaje, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uvelo je i dve dežurne telefonske linije za strane turiste, preko kojih je moguće dobiti potrebne informacije i dostavljati primedbe na engleskom jeziku. Brojevi tih dežurnih telefona su 011/31-22-869 i 011/26-02-579.
Za pozive izvan radnog vremena, u toku celog dana dostupan je broj mobilnog telefona 064/89-33-091, na koji će se javljati dežurni turistički inspektor.
Domaćim i stranim turistima su na raspolaganju i informatori Turističke organizacije Srbije, i to na broj telefona 011/ 20-97-828 svakog dana od devet do 22 časa, kao i na broj 011/ 6557-127 radnim danima od devet do 20 časova, subotom od devet do 17 časova i nedeljom od 10 do 16 časova, navodi se u saopštenju.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar