Železnička veza između Praga i Beča od decembra će biti pola sata brža, vratiće se direktni vozovi za Varšavu, a zbog čestih kašnjenja, ukinuće se direktna veza sa Beogradom, predložile su Češke železnice.
Direktni voz Juro siti (EuroCity) Avala do Beograda bio bi ukinut, a zamenio bi ga Čardaš, koji bi išao samo do Budimpešte. "Voz Avala često kasni zbog kontrola na spoljašnjoj granici Šengengskog prostora, a ta kašnjenja su se prenosila i na teritoriju Češke. U proteklom periodu, to je bila najmanje pouzdana veza u Češkoj", objasnio je portparol Čeških železnica Petr Štahlavski. Prema podacima servera babitron.ic.cz, voz Avala je u proseku kasnio u dolasku u Češku više od 30 minuta.
Prema predlogu reda vožnje vozovi će do Beča ići četiri sata i 12 minuta, u odnosu na dosadašnjih četiri sata i 45 minuta. Novina je što će se zaustavljati na bečkoj glavnoj železničkoj stanici. Brži prelazak trase omogućio je završetak nekih građevinskih radova na putu i uvođenje novih vozova, piše sajt idnes.cz.
Na liniji dnevno vozi sedam pari vozova u jednakim dvočasavnim intervalima, rekao je Štahlavski. Posle pauze od godinu dana biće vraćena dnevni voz iz Praga za Varšavu. On će trasu prelaziti za nepunih osam sati. Morava će biti spojena sa Baltičkim morem zahvaljujući vozu Sobieski, koji će ići do Gdanjska. Međutim, predlog reda vožnje predviđa ukidanje voza iz Varšave za Budimpeštu.
Komentari 12
hahaha
pusto ostrvo
singer
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar