Da podignu natalitet, podstiču Dance da putuju
U Danskoj, kao uostalom u mnogim drugim evropskim zemljama, mladi parovi nemaju dovoljno dece da bi se obezbedilo obnavljanje stanovništa koje stari.
Agencija Spies Travel misli da je našla rešenje kako bi preokrenula ovu situaciju: podstiče sunarodnike da na odmor otputuju u neki romantični grad, poput Pariza.
U reklamnom spotu agencije, mlada Dankinja Ema provodi odmor u "gradu svetlosti", gde su je pre 30 godina njeni roditelji začeli u jednom hotelu.
U Spies Travelu objašnjavaju da je "10 odsto danskih beba začeto u inostranstvu" i da Danci upražnjavaju gotovo dva puta više seks kada su na plaćenom odsustvu.
Zaključak se dakle jasno nameće, tvrde oni: "da bismo povećali broj stanovnika, treba otići na odmor".
"Učini to za Dansku", moto je ove reklamne kampanje danskih turoperatera koji obećavaju i nagrade za one koji se s odmora vrate "obavljenog posla".
"Dokažite nam da ste začeli dete za vreme odmora i dobićete kao nagradu plaćene troškove za bebu naredne tri godine ili putovanje za celu, novu porodicu", poručuju iz agencije.
Komentari 1
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar