Proizvod u stvari sadrži visok procenat šećera, piše Fajnenšel tajms.
Lobistička grupa "Dečja hrana" (Children's Food Campaign) uputila je žalbu regulatoru za reklamne strandarde (Advertising Standards Authority, ASA), tvrdeći da reklama, naročito korišćenje lika zeca uz poruku "najbolji početak", ohrabruje loše prehrambene navike kod dece.
Iz Nestlea su odbacili optužbe, rekavši da zec nije u fokusu reklame i da je on "pažljivo osmišljen kao fizički aktivan, energičan lik koji može da promoviše zdrav način života". Anglo-švajcarska prehrambena kompanija je dodala da reklamna poruka "Za najbolji početak dana" ne podstiče preteranu potrošnju, već ukazuje na Neskvik kao na potencijalni artikal za celu porodicu koji se može sa naći na meniju za doručak sa drugom hranom.
"Kao društveno odgovoran proizvodjač uvek slušamo primedbe i uklonićemo sve nejasnoće i ubuduće nećemo koristiti sporni slogan 'Za najbolji početak dana', a aktivno radimo i na efikasnom smanjenju udela šećera u proizvodu", poručili su iz Nestlea.
Iz kompanije su priznali da tri kašičice Neskvika u 200 mililitara mleka sadrže 20,2 grama šećera, mada 9,6 grama potiče od poluobranog mleka koje se koristi u proizvodnji tog artikla.
Autor: Tanjug
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar