Osoblje čine lideri iz oblasti svoje specijalizacije, koji posvećeno prate najsavremenije trendove i konstantno usavršavaju svoje znanje i veštine.
Direktor klinike Ranko Makivić za 021 kaže da je pored vrhunskih stručnjaka i kvalitetne opreme, ono po čemu se "Health Medic" ističe, upravo taj prostor koji čini odlazak kod lekara prijatnijim.
"Imamo ljubazno osoblje i prijatan ambijent, pa sam dolazak kod doktora više nije traumatično iskustvo, jer se osećate kao kod kuće. To vreme koje provedete unutra vam bude koliko toliko prijatno. Kad uđete imate osećaj prostranosti. Nije gužva. Glavna čekaonica ima 65 kvadrata, a postoje i još tri čekaonice sa monitorima na kojima se pušta TV program", objašnjava Makivić.
On posebno ističe program za decu koja su često nervozna i uplašena kada idu kod lekara. U klinici "Health Medic" su ovaj problem rešili igraonicom, pa kako kaže Makivić "deca se zaigraju i plaču kad idu kući".
Kvalitet usluge i orijentisanost ka pacijentima dva su glavna principa kojima se vode stručnjaci zaposleni u klinici "Health Medic".
Naime, osoblje koristi baze podataka da pacijentima javi kada su njihovi redovni pregledi. To je, u suštini, softver koji olakšava život pacijentima.
"U moru dnevnih obaveza godinu dana prođe brzo, posebno kad je čovek zdrav, onda zaboravi da treba da dođe na pregled. Sve se lako zaboravi, svi često zaboravimo zdravlje", kaže Makivić i dodaje da akcenat, kada god je to moguće, stavljaju na preventivu.
"To je nešto što mi vidimo kao budućnost, kao nešto što bi trebalo da utiče na podizanje svesti o značaju preventive kada je u pitanju zdravlje. Koliko god ljudi bili mladi, koliko god deca bila mala, svi smo mi danas izloženi nekoj vrsti stresa. Deca različito odrastaju u odnosu na vreme kad smo mi odrastali. Sve im je organizovano. Imaju treninge, škole jezika, škole muzike... I oni su pod nekom vrstom stresa. To je naporno", zaključuje Makivić.
Važan aspekt preventive vide u ishrani, koja je značajan faktor u razvoju, ali i tretmanu mnogih zdravstvenih stanja.
"Pokušavamo da edukujemo i kad su deca i kad su odrasli u pitanju o značaju ishrane. Imamo i savetnika za ishranu, koji je pre svega doktor, pa onda savetnik za ishranu. Upravo kod različitih vrsta napora, i fizičkih i psihičkih, različite su potrebe u ishrani", navodi Makivić.
Kad su trudnice u pitanju, prati se cela trudnoća, pa i period posle.
"Svaka žena koja vodi trudnoću kod nas, posle ima besplatno prvo pedijatrijsko savetovalište, a posle toga razvoj deteta prati naš pedijatar, a i vakcinacija može da se obavi kod nas. Mi brinemo o tome da javimo roditeljima kada je vreme za vakcinaciju", kaže Makivić.
Jedna od značajnih pogodnosti je sveobuhvatna briga o zdravlju. Pacijent ima sve na jednom mestu, a za srodne predmete (npr. ginekolog i pregled grudi) dobijaju se popusti. Postoje i porodični paketi, koji podrazumevaju popuste ako se više članova porodice pregleda ili leči u klinici.
Sistematski paketi krojeni su po individualnim potrebama pacijenta. Ako pacijent, na primer, ima problem sa štitnom žlezdom, uz regularan sistematski pregled uključuje se i pregled endokrinologa.
Više informacija o poliklinici možete dobiti na njihovoj
Fejsbuk stranici, vebsajtu i na brojeve telefona 021/301 304 3, 021/301 304 4, 064/645 32 25.
Komentari 1
nk
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar