Meksičke vlasti su zbog sve većeg broja gojazne dece ograničile vreme za reklamiranje slatkih napitaka i hrane na televiziji.
Ministarstvo zdravlja je danas saopštilo da je reklamiranje tih proizvoda na televiziji zabranjeno od 14.30 do 19.30 radnim danima i od 7 do 19.30 sati vikendom, kao i u bioskopima, pred projekcije filmova namenjenih svim uzrastima.
Ta odluka koja je odmah stupila na snagu, trebalo bi da za 40 odsto smanji broj reklama visokokaloričnih proizvoda. Kako se navodi u saopštenju, tokom TV-emisija namenjenih deci mogu se reklamirati samo proizvodi koji ispunjavaju nutricionističke kriterijume.
Gojaznost je jedan od velikih zdravstvenih problema u Meksiku, gde je, po zvaničnim podacima, težina 70 odsto odraslih i 30 odsto dece prekomerna.
Komentari 1
Voja
Bolji je rak debelog creva od ljute parike nego lizalica!
Kreteni!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar