Polučasovno vežbanje pre škole pomaže deci da se bolje koncentrišu na nastavi, a naročito onoj koja pate od poremećaja pažnje i hiperaktivnosti, pokazalo je američko istraživanje.
Vežbanje je imalo naročito pozitivan uticaj na sposobnost koncentracije dečaka i devojčica koji su patili od poremećaja pažnje i hiperaktivnosti (ADHD) i oni su u školi, posle vežbanja, bolje čitali i sabirali. Čak i kod kuće, deca su bila mirnija nego ona koja nisu vežbala.
Istraživanjem, koje su sproveli američki državni univerziteti Mičigen i Vermont, bilo je obuhvaćeno oko 200 učenika osnovnih škola u periodu od 12 nedelja. Oni su se u istraživanju pretežno bavili decom koja su pokazivala znakove poremećaja pažnje i hiperaktivnosti, poput teškoća u praćenju nastave, promena raspoloženja i slabijih društvenih kontakata.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar