@Djole
Tako bi trebalo da bude, ali u većim kružnim tokovima. Iz unutrašnje prestrojiti se u spoljašnji i zatim se isključiti iz kružnog toka. U Novom Sadu ja ne znam da imamo neki veći kružni tok. Uglavnom su mali, i važi pravilo (pisano ili nepisano) da se iz spoljašnje trake izlazi na prvom ili drugom izlazu, a iz spoljašnje na drugom ili trećem izlazu. I uvek prvo prvenstva ima onaj u spoljašnjoj traci! Onaj iz unutrašnje trake ne sme da preseca put onom u unutrašnjoj. Ako treba i ceo krug da okrene kako bi izašao iz kružnog toka. Nema zaustavljanja, i nema presecanja puta! To je pravilo! I još bitnije pravilo, treba biti oprezan.
Tačno je da to niko ne poštuje, ali to je zato što takvo pravilo ne postoji ni u Srbiji ni u ijednoj drugoj državi. Neki postignut koncenzus jeste da je veoma teško ako ne i nemoguće poštovati pravila koja ne postoje i za koja znaju samo malobrojni pojedinci koji su takva pravila izmislili.
Ovo je zato što je isključivo vaša izmišljotina da su ovo "bukvalno osnove protoka kružnog toka" a još veća izmišljotina da je to "jedini razlog da on postoji". Ta vaša "osnova" ne postoji ni u jednoj evropskoj zemlji. Ono što jeste zastrašujuće je koliko ste uvereni u nešto o čemu očigledno nemate ni najmanjeg pojma. Ne, kružni tok nigde nije pravljen da bi se namerno stvorio saobraćajni kolaps time što bi se saobraćaj iz svih smerova i svih pravaca koji ne skreće odmah desno naterao u jednu jedinu unutrašnju traku koja je najmanje dužine, kružni tok je napravljen da bi se poboljšao protok vozila kroz raskrsnicu uz umanjivanje rizika velike štete ili izgubljenih života u slučaju saobraćajne nesreće. Ipak, ostavljam mogućnost da su svi saobraćajni stručnjaci u celoj Evropi glupi i ludi, a vi ste jedini pametan.
Upravo tako, i potpuno mi je zastrašujuće što na ovakve komentare uvek ima 50% negativnih, to je znak da pola ljudi nije u stanju osnovne probleme u saobraćaju da prepozna, ovo su bukvalno osnove protoka kružnog toka, i jedini razlog da on postoji.
nakaradni zakon, nakaradna pravila, nakaradni vozaci.
Da su spoljni prsten odredili ISKLJUCIVO za desno, niko NIKAD ne bi dosao u fizicki kontakt sa drugim vozilom.
Cim su bez ikakve logike odredili spoljni prsten za desno i pravo, napravili su problem za ovu naciju sa ogranicenim mozgom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Kružni tok koji je opasnost za vozače - 23 nezgode za četiri meseca
Autor: Revijahak.hr
Život
•08.08.2021.
•14:33
Komentari 9
Sale
Tako bi trebalo da bude, ali u većim kružnim tokovima. Iz unutrašnje prestrojiti se u spoljašnji i zatim se isključiti iz kružnog toka. U Novom Sadu ja ne znam da imamo neki veći kružni tok. Uglavnom su mali, i važi pravilo (pisano ili nepisano) da se iz spoljašnje trake izlazi na prvom ili drugom izlazu, a iz spoljašnje na drugom ili trećem izlazu. I uvek prvo prvenstva ima onaj u spoljašnjoj traci! Onaj iz unutrašnje trake ne sme da preseca put onom u unutrašnjoj. Ako treba i ceo krug da okrene kako bi izašao iz kružnog toka. Nema zaustavljanja, i nema presecanja puta! To je pravilo! I još bitnije pravilo, treba biti oprezan.
@Djole
Djole
@@Axa
@Axa
Axa
Da su spoljni prsten odredili ISKLJUCIVO za desno, niko NIKAD ne bi dosao u fizicki kontakt sa drugim vozilom.
Cim su bez ikakve logike odredili spoljni prsten za desno i pravo, napravili su problem za ovu naciju sa ogranicenim mozgom.
Danko
Slucaj
/
Ko pre skrene/stigne ima prednost...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H