Putnik kojem pri polasku na odmor kasni čarter let, pa mu zbog toga plaćeno letovanje započne kasnije - ima pravo na povrat dela novca, ukazalo je Udruženje za zaštitu potrošača Efektiva.
@n.sad
upravo si otkrio zbog cega branis agencije.
ljudi ostaju bez posla, klijenata ako ne isporuce dogovoreno.
ti si razmazen ako kukas na uslove tvoga poslovanja a ne oni koji su ti porucili nesto.
u slucaju od pre neki dan srpska strana je napravila stetu na avionu previzniku koji do tada nije imao neobavljenih letova.
a to nije bilo kasnjenje vec neizvrsen transport
Naprotiv druze radim u agenciji za platu i dnevno gubim 2h na pozive i dranja zbog kasnjenja aviona I prtljag na koji ne mogu da uticem ama bas nikako. Kamo srecw da svi na more polecete u 11. Da stignete na cekin odmah i napustate zadnji dan htl u 10 ali to nije moguce. Nije to bus da ga stavimo u 22h kod lokomotive. Sa aviokompanijama si nemocan
@n.sad
dosadni ste vi botovi.
radis u jp cim tako rezonujes. rizik poslovanja.
niko te ne pita kakve si probleme imao kada nekome dostavljas proizvod i uslugu.
zasto bi turisticke agencije bile postedjene toga.
ako je transport naveden u uslugu onda ona nije dostavljena u potpunosti i to je tako.
Agencije ne biraju termin cartera. On zavisi od niza faktora. Slotova raspolozive flote. Eurocontrola. Zato se i zove carter. I niko ne moze da utice na to. Avion dnevno ima 3 izletanja. Znaci jedan aranzman ce biti jutarnji, drugi oko podne i treci vecernji. Ako se avion pokvari kako agencija moze biti kriva. Dosadni se vise vi iz efektive.
nije stvar samo u kasnjenju cartera.
time je izgubljen dan u aranzmanu.
maliciozno je vaditi se na samo na carter.
nije korisnik otisao i kupio kartu za let vec agencija. ona je birala partnera sa kime ce ostvariti uslugu koju nije dostavila.
posto ovde ima komentatora iz svakojakih bransi, njihove klijente zanima gotov proizvod a ne nekompletan zato sto tamo neko nije zavrsio svoj deo posla.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šta ako čarter let kasni: Od koga putnik može da traži povrat dela novca
Autor: N1
Život
•15.07.2023.
•08:24
Komentari 6
/
da ne spominjemo to da svaki od nas ovde tek za izvrsenu uslugu ili proizvod dobija novac a vi ga dobijate unapred.
a bio savedok slucajeva da turiste ostavite na ulici zato sto niste prebacili dobijeni novac
/
upravo si otkrio zbog cega branis agencije.
ljudi ostaju bez posla, klijenata ako ne isporuce dogovoreno.
ti si razmazen ako kukas na uslove tvoga poslovanja a ne oni koji su ti porucili nesto.
u slucaju od pre neki dan srpska strana je napravila stetu na avionu previzniku koji do tada nije imao neobavljenih letova.
a to nije bilo kasnjenje vec neizvrsen transport
N.sad
/
dosadni ste vi botovi.
radis u jp cim tako rezonujes. rizik poslovanja.
niko te ne pita kakve si probleme imao kada nekome dostavljas proizvod i uslugu.
zasto bi turisticke agencije bile postedjene toga.
ako je transport naveden u uslugu onda ona nije dostavljena u potpunosti i to je tako.
N. Sad
/
time je izgubljen dan u aranzmanu.
maliciozno je vaditi se na samo na carter.
nije korisnik otisao i kupio kartu za let vec agencija. ona je birala partnera sa kime ce ostvariti uslugu koju nije dostavila.
posto ovde ima komentatora iz svakojakih bransi, njihove klijente zanima gotov proizvod a ne nekompletan zato sto tamo neko nije zavrsio svoj deo posla.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H