imam još bolje rešenje. grad će biti prijatniji kada se ograničenje bude svelo na 20km/h pa će stopa preživljavanja pešaka da bude 97% a još je bolje ograničiti na 10km/h ali onda se to mora odnositi i na biciklove i trotinete pa i na pešake koji trče
"Kao vozač imaćete bolji pregled i moći ćete brže da reagujete na neočekivane situacije. Pri 30 km/h, put kočenja je 13 metara, manje od polovine onoga pri 50 km/h (27 metara). "
Isti argument su koristili i u Srbiji da spuste ogranicenje sa 60 na 50 km/h, pa ne vidim nikakve rezultate. Brzina od 30km/h ce usporiti saobracaj, povecati nervozu, zagadjenje i guzve. U sustini vozila na motorni pogon u potpunosti gube svrhu ako ce se kretati sporije od danasnjih trotineta i biciklova.
Uzmimo u obzir i da je ovo zemlja koja kupuje i gasi farme kako bi navodno smanjila zagadjenje, pa ce kasnije istu tu hranu da uvozi od nalogodavaca za ovakve glupe zakone.
Saobraćaj je krvotok svake ekonomije. Što brži saobraćaj - bolja ekonomija. A ekonomija je osnovni preduslov svake civilizacije. Kome to nije jasno gluplji je od svakog psa lutalice koji zna da sačeka semafor da bi prešao ulicu. Put služi za saobraćaj a Fruška Gora je za šetnju. Ne čude me novokomponovani zeleni Euro-stručnjaci, oni su dokazani velemajstori u izmišljanju problema koje rešavaju stvaranjem novih, još većih.
Španija je ovu meru ograničenja maksimalne brzine od 30 km/h u svim gradovima uvela još 2021. godine čime se fatalni ishod po pešaka smanjio za 80%. Srbija ako želi da bude moderna, uređena Evropska zemlja ne treba ništa novo da izmisli, treba samo da prepisuje zakone,propise i uredbe u svim segmentima života građana od drugih naprednijih, bogatijih i uspešnijih država EU.
Što?! Meni to super, jbg tamo funkcioniše javni prevoz, voz... bajsevi. Ja bih i kod nas tako u narednih desetak godina da polako pređemo na biciklove i javni prevoz a kola su za auto put. Eto biću i ja na listi pa glasajte.
Sad će da se jave radikali sa dizelima i službenim kolima da im objasne kako je to glupost, da je EU zlo, da im treba ceo dan da negde stignu i kako pešaci prelaze na pešačkim prelazima kao muve bez glave.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Amsterdamu od sutra ograničenje brzine 30 km/h u 80 odsto ulica
Autor: Klix.ba
Život
•07.12.2023.
•06:10
Komentari 10
sima
w/e
Isti argument su koristili i u Srbiji da spuste ogranicenje sa 60 na 50 km/h, pa ne vidim nikakve rezultate. Brzina od 30km/h ce usporiti saobracaj, povecati nervozu, zagadjenje i guzve. U sustini vozila na motorni pogon u potpunosti gube svrhu ako ce se kretati sporije od danasnjih trotineta i biciklova.
Uzmimo u obzir i da je ovo zemlja koja kupuje i gasi farme kako bi navodno smanjila zagadjenje, pa ce kasnije istu tu hranu da uvozi od nalogodavaca za ovakve glupe zakone.
boger
Telep FKV
/
cela vojvodina da bude holandija bez centralizma
Milan
Darkoni
@karađorđe
pera nevera
Karadjordje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H