Namerno prikrivaju nedostatke el. vozila: npr. veću specifičnu težinu za istu zapreminu vozila, veća masa i opasnost pri sudaru, veće trošenje guma, zapaljivost baterija kod sudara, drastičan pad kapaciteteta i neupotrebljivost baterija zimi. O zaštiti i uticaju na prirodu i klimu kad je npr. litijum u pitanju to svi proizvođači mudro prećutkuju, naročito ako se ruda vadi i zagađenje stvara u drugim zemljama a ne u njihovim.
Šta kada vas takav neki u saobraćaju udari? Čisto električne automobile treba zabraniti… ‘em nisu dobri za okolinu, em je ceo svet daleko od valjane infrastrukture, em su apsolutno manje bezbedni od konvencionalnih vozila današnjice… a vidimo i da ostavljaju teže posledice prilikom sudara… da ne spominjemo dalje koliko će putevi izdržati kada se opterete 50% većom masom…
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Zaštitne ograde na putevima su preslabe za električne automobile
Autor: Index.hr
Život
•04.02.2024.
•06:00
Komentari 3
Пантелија
Dudarim II
Mirko
Nije rešenje da vas beton "zakuca" već da oslabi inerciju vozila i da ga zaustavi u blizini. Ovo bi i benzinac "preskočio".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H