Polovnjaci sa zapada su uglavnom ispeglan na tek nešto više od 100tkm. Skinuto bar dva do tri puta više. To naše vlasti dozvoljavaju, dok je u zemljama iz kojih se uvozi, krivično delo. Ali uvoznički lobi krševa i delova je sastavni deo vlasti.
U Srbiji ovo nevaži. Auta se kupuju od 200 300 hiljada km i drže cenu sa pričom tek razradjeno. Svako Auto koje ima 100 hiljada i vise km u Evropi gubi od 50 do 70% na ceni. Onda se prodaju za Balkan Aziju uz friziranu km dok je cena 20% niza maksimalno ovisno od godista opreme i sl.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ako automobil pređe određen broj kilometara - teže ga je prodati, evo koliko
Autor: Express
Život
•18.02.2024.
•05:41
Komentari 2
Boško
Goja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H