Autor: Beta

Život
01.09.2024.
13:38
"Balkanske zemlje su pomalo beznadežan slučaj za putovanje vozom", piše nemački dnevnik "Merkur", najčitaniji u Bavarskoj.
  • Spiridon Kopicl

    03.09.2024 12:07
    Idrzite, za samo 4 godine stizu leteci automobili, dont vori bro
  • Primus

    01.09.2024 22:54
    nisu 'pomalo' beznadežan slučaj. ONE SU POTPUNO BEZNADEŽAN SLUČAJ !!
  • duplo hmm

    01.09.2024 18:50
    nisi u toku

    hm?
    01.09.2024 • 17:17
    Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.

    Mozda se uklapa tako sto nije vise drzavna?
  • Nikakva tajna

    01.09.2024 18:45
    ni nova informacija

    hm?
    01.09.2024 • 17:17
    Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.

    DB od prosle ili pretprosle godine nije vise drzavna. Uzeta je u zakup od strane privatnika na 99 godina. Opste poznata stvar u Nemackoj.
  • @NijeNemacka ceo sve

    01.09.2024 18:38
    jednostavno nije tako
    1. U Americi vrlo dobro znaju pta je voz, bolje nego ti, veruj mi.
    2. Zašto bi se bilo ko ovde vozio vozom u drugi grad, kad i pored kupljene mesečne karte ne može da sedne nego mora da stoji? Uostalom više puta je o tome na ovom portalu pisano.
  • Babe i zabe

    01.09.2024 18:19

    Dule
    01.09.2024 • 13:57
    Sve balkanske zemlje imaju u planu širenje zeleznica. To što je trenutno stanje takvo, ne znači da će biti ubuduće. Beograd - Novi Sad se pokazao kao odlična i popularna ruta.

    Nemački stručnjak bolje nek se pozabavi Dojče banom, kvalitet prevoza im je na nivou Železnica Srbije pred bankrot pre 10ak godina.

    Ne preteruj. Jeste tacno da Dojce ban ima problema i to ihhahaaaj. I kasne cesto i imaju problema sa nedostatkom ljudi, ali to je tako u poslednjih 5-6 godina, pre toga su zaista stizali na vreme, ali sada su se opet popravili. Dojce ban je privatizovan. Ali kao prvo ti uporedjujes jednu, jedinu liniju Bg-Ns i obrnuto od ni 100km sa infrastrukturom cele Nemacke od skoro 90 miliona ljudi gde je prakticno svaki zaseok povezan sa zeleznicom. To je kao da poredis logistiku odlaska u prodavnicu i put oko sveta. A druga stvar regionalni bavarski vozovi, koji su povezani sa DB ali su odvojena firma, su em tacni, em cisti, em im je osoblje uvek ljubazno... tako da, poredis babe i zabe. Jednu jedinu liniju, koja ni ne staje nigde izmedju dva jedina veca grada (glavnih gradova) u 100km i povrsinu na kojoj zivi preko 80 i kusur miliona stanovnika. Frekvencija je nemerljiva. A o lakoci presedanja i aplikaciji da ne pricam, ali to je vec i od coveka do coveka, nije svakome podjednako.
  • hm?

    01.09.2024 17:17
    Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.
  • @NijeNemacka ceo sve

    01.09.2024 17:17
    nisi u pravu
    1. U Americi itekako znaju šta je voz, važno da ti znaš
    2. kod nas,stvarno, najstvarnije ne znam što bi iko išao vozom u drugi grad kad i pored mesečne karte ne može da sedne.
    3. ne provociraj, prijateljski savet
  • Zovem se Stevo

    01.09.2024 16:56
    INAČE
    Srbija je država koja više ne postoji.
  • @nijenemacka

    01.09.2024 16:54
    Sta pricas ti? Eno ti Soko svakog jutra pun radnika koji iz NSa i okoline rade u BGu.
  • Komšija

    01.09.2024 16:46
    @NijeNemacka ceo svet

    Volim što si naveo jednu od najvećih tragedija javnog prevoza u istorij SAD kao nešto pozitivno.
  • citalac

    01.09.2024 16:18
    Pametuje mi neko ke je sve učinio, tj njegova zemlja, da nas unište i satru. Pa gospodine pravo čuda da postojimo pored vas.
  • Mile

    01.09.2024 16:09
    @Goxns
    Čekaj, ko nas to tera da budemo eksploatisani? Zašto naša država nešto ne uradi sa tim resursima pa da izvozimo gotov ili polu gotov proizvod? Jel znaš odgovor ili da ti pišem?
  • Servia

    01.09.2024 16:05
    Zaista nije morao strucnjak da se cima zbog ove konstatacije
  • Gordana

    01.09.2024 15:48
    Nemačka železnica je već decenijama u užasnom stanju! Potvrđeno i provereno ličnim iskustvom bezbroj puta.
  • pajo patak

    01.09.2024 15:43
    čovek je u pravu:
    Nemački stručnjak: Železnice na Balkanu su beznadežan slučaj
    a potpuna destrukcija železnice u Vojvodini, koja je imala stotine kilometara pruge dok "gvozdeni konj" nije sišao ispod Save i Dunava, je smišljena destrukcija zarad izjednačavanja sa "beznadežnim slučajem".
  • Betmen

    01.09.2024 15:41
    Ovo je kao deo propagande da je Balkan neki tamni vilajet gde pomoći nema. Pitanje je svrsishodnoati ulaganja u prugu na teškim terenima kad su ekonomske računice upitne. I osim toga, pitanje je isplativosti autoputeva koji su u HR u koncesiji. Kad bi bilo voza ne ko ne bi plaćao putarine, a onda eto problema za koncesionara. Ne pravi se železnica da bi se turisti vozali, ali i taj stav je deo onoga kako Nemci vide čemu Balkan treba da služi. Francuski vozovi su bolji od nemačkih, a ko hoće da preseda ne ide TGV om već nekim drugim vozom kojih ima u izobilju i svi su odlični i voze 200 na sat. U Nemačkoj svakodnevno železnicom idu samo penzosi i socijala, ne znam šta su autoru očekivanja i gde on to obitava, ali ni ono švajcarskim vozovima nije baš uvek istina...
  • Naravno

    01.09.2024 15:21
    Pa kada su radikali posle bacanja jogurta s.ebali zeleznicki prevoz po Vojvodini a kasnije i pokrali pruge. Astrougari su napravili mrezu pruga po Vojvodini, nije Srbija. Zato su srbi ljubimorni.
  • Miki

    01.09.2024 15:18
    Vojvodina je imala veoma gustu željezničku mrežu koja je nažalost u nekoliko prethodnih desetak godina prepuštena propadanju, da bi na kraju bila potpuno uništena. Nešto što je postojalo par stotina godina, trase, nasipi, pružni prelazi, i sve ostalo što čini ovaj sistem, izbrisano je gumicom i pohlepom sadašnjih vlastodržaca. Ko je pokupio kajmak sa 500km povađenih vojvođanskih pruga? Ko je preprodao čelik i koliko je zaradio?
  • SPccc

    01.09.2024 15:14
    Iz iskustva mogu reći da DB i ostali prevoznici u Nemačkoj železnici ne mogu da se pohvale mnogo boljom situacijom nego u Francuskoj... Regionalni vozovi funkcionišu što se tiče presedanja, ali su otkazivanja gotovo svakodnevna.
  • Job

    01.09.2024 15:14
    A sto bi putovali vozom kad imamo Rafale. Sto puta brzi !
  • Железничарско дете

    01.09.2024 14:59
    Некада су, конкретно Бачка и Банат бити испресецани пругама. Готово да није било села без пруге. Али онда је та мрежа запуштена системски да би камионска ( кумовска, рођачка, партијска... ) предузећа преузела посао .
  • NijeNemacka ceo svet

    01.09.2024 14:57
    U Americi svi se vozaju autom ili avionom a za voz ni ne znaju da postoji.

    Kod nas svi imaju auto i niko nece da radi u drugom gradu pa da mora svaki dan da putuje medjugradske relacije gde je voz najbolje resenje.
  • Goxns

    01.09.2024 14:55
    Da
    Neka uz to ostavi i komentar koliko su balkanske zemlje eksploatisane od strane zapadnih “demokratija”. To se nastavlja i danas…lepo su nam spakovali litijum.
  • Marko

    01.09.2024 14:52
    Kolonijalni mozak
    Na ĉijim ste leđima to izdradili? Indija/Afrika/WWI/WWII i sada pametuju. Vaš kolojialni mozak je izgubljrn slučaj.
  • ex chapman

    01.09.2024 14:41
    Balkanac
    mi imamo pravo da pljujemo po nama, a Shvabe ne :D
    sta se tu trsi taj kao strucnjak za vozove?
    u zemlji Nemackoj, koja je u svetu poznata po svojoj efikasnosti i preciznosti, jedino je nemacka zeleznica poznata po kasnjenjima i kojekakvim jos glupostima, koje vise prilice Balkanu nego jednoj Nemackoj
    zato nek se pokrije gospodin strucnjak usima
    mi cemo sami da kritikujemo svoje zeleznice :)
    a Interail se vec odavno ne isplti, osim ako ne putujete bas non-stop
  • BGD 011

    01.09.2024 14:16
    Brze pruge Srbije
    Ma kod nas u Srbiji ni tramvajem ili trolejbusom nije jednostavno voziti se, a kamo vozom?!
  • lol

    01.09.2024 13:59
    Tipicno nemacki stav o svemu sto nije Nemacka
  • Klara Cetkin

    01.09.2024 13:57
    Ceo Balkan je beznadezan slucaj...u svakom pogledu...u svim sverama...
  • Dule

    01.09.2024 13:57
    Sve balkanske zemlje imaju u planu širenje zeleznica. To što je trenutno stanje takvo, ne znači da će biti ubuduće. Beograd - Novi Sad se pokazao kao odlična i popularna ruta.

    Nemački stručnjak bolje nek se pozabavi Dojče banom, kvalitet prevoza im je na nivou Železnica Srbije pred bankrot pre 10ak godina.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna