hm?
01.09.2024 • 17:17
Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.
hm?
01.09.2024 • 17:17
Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.
DB od prosle ili pretprosle godine nije vise drzavna. Uzeta je u zakup od strane privatnika na 99 godina. Opste poznata stvar u Nemackoj.
1. U Americi vrlo dobro znaju pta je voz, bolje nego ti, veruj mi.
2. Zašto bi se bilo ko ovde vozio vozom u drugi grad, kad i pored kupljene mesečne karte ne može da sedne nego mora da stoji? Uostalom više puta je o tome na ovom portalu pisano.
Dule
01.09.2024 • 13:57
Sve balkanske zemlje imaju u planu širenje zeleznica. To što je trenutno stanje takvo, ne znači da će biti ubuduće. Beograd - Novi Sad se pokazao kao odlična i popularna ruta.
Nemački stručnjak bolje nek se pozabavi Dojče banom, kvalitet prevoza im je na nivou Železnica Srbije pred bankrot pre 10ak godina.
Ne preteruj. Jeste tacno da Dojce ban ima problema i to ihhahaaaj. I kasne cesto i imaju problema sa nedostatkom ljudi, ali to je tako u poslednjih 5-6 godina, pre toga su zaista stizali na vreme, ali sada su se opet popravili. Dojce ban je privatizovan. Ali kao prvo ti uporedjujes jednu, jedinu liniju Bg-Ns i obrnuto od ni 100km sa infrastrukturom cele Nemacke od skoro 90 miliona ljudi gde je prakticno svaki zaseok povezan sa zeleznicom. To je kao da poredis logistiku odlaska u prodavnicu i put oko sveta. A druga stvar regionalni bavarski vozovi, koji su povezani sa DB ali su odvojena firma, su em tacni, em cisti, em im je osoblje uvek ljubazno... tako da, poredis babe i zabe. Jednu jedinu liniju, koja ni ne staje nigde izmedju dva jedina veca grada (glavnih gradova) u 100km i povrsinu na kojoj zivi preko 80 i kusur miliona stanovnika. Frekvencija je nemerljiva. A o lakoci presedanja i aplikaciji da ne pricam, ali to je vec i od coveka do coveka, nije svakome podjednako.
Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.
1. U Americi itekako znaju šta je voz, važno da ti znaš
2. kod nas,stvarno, najstvarnije ne znam što bi iko išao vozom u drugi grad kad i pored mesečne karte ne može da sedne.
3. ne provociraj, prijateljski savet
Čekaj, ko nas to tera da budemo eksploatisani? Zašto naša država nešto ne uradi sa tim resursima pa da izvozimo gotov ili polu gotov proizvod? Jel znaš odgovor ili da ti pišem?
Nemački stručnjak: Železnice na Balkanu su beznadežan slučaj
a potpuna destrukcija železnice u Vojvodini, koja je imala stotine kilometara pruge dok "gvozdeni konj" nije sišao ispod Save i Dunava, je smišljena destrukcija zarad izjednačavanja sa "beznadežnim slučajem".
Ovo je kao deo propagande da je Balkan neki tamni vilajet gde pomoći nema. Pitanje je svrsishodnoati ulaganja u prugu na teškim terenima kad su ekonomske računice upitne. I osim toga, pitanje je isplativosti autoputeva koji su u HR u koncesiji. Kad bi bilo voza ne ko ne bi plaćao putarine, a onda eto problema za koncesionara. Ne pravi se železnica da bi se turisti vozali, ali i taj stav je deo onoga kako Nemci vide čemu Balkan treba da služi. Francuski vozovi su bolji od nemačkih, a ko hoće da preseda ne ide TGV om već nekim drugim vozom kojih ima u izobilju i svi su odlični i voze 200 na sat. U Nemačkoj svakodnevno železnicom idu samo penzosi i socijala, ne znam šta su autoru očekivanja i gde on to obitava, ali ni ono švajcarskim vozovima nije baš uvek istina...
Pa kada su radikali posle bacanja jogurta s.ebali zeleznicki prevoz po Vojvodini a kasnije i pokrali pruge. Astrougari su napravili mrezu pruga po Vojvodini, nije Srbija. Zato su srbi ljubimorni.
Vojvodina je imala veoma gustu željezničku mrežu koja je nažalost u nekoliko prethodnih desetak godina prepuštena propadanju, da bi na kraju bila potpuno uništena. Nešto što je postojalo par stotina godina, trase, nasipi, pružni prelazi, i sve ostalo što čini ovaj sistem, izbrisano je gumicom i pohlepom sadašnjih vlastodržaca. Ko je pokupio kajmak sa 500km povađenih vojvođanskih pruga? Ko je preprodao čelik i koliko je zaradio?
Iz iskustva mogu reći da DB i ostali prevoznici u Nemačkoj železnici ne mogu da se pohvale mnogo boljom situacijom nego u Francuskoj... Regionalni vozovi funkcionišu što se tiče presedanja, ali su otkazivanja gotovo svakodnevna.
Некада су, конкретно Бачка и Банат бити испресецани пругама. Готово да није било села без пруге. Али онда је та мрежа запуштена системски да би камионска ( кумовска, рођачка, партијска... ) предузећа преузела посао .
Neka uz to ostavi i komentar koliko su balkanske zemlje eksploatisane od strane zapadnih “demokratija”. To se nastavlja i danas…lepo su nam spakovali litijum.
mi imamo pravo da pljujemo po nama, a Shvabe ne :D
sta se tu trsi taj kao strucnjak za vozove?
u zemlji Nemackoj, koja je u svetu poznata po svojoj efikasnosti i preciznosti, jedino je nemacka zeleznica poznata po kasnjenjima i kojekakvim jos glupostima, koje vise prilice Balkanu nego jednoj Nemackoj
zato nek se pokrije gospodin strucnjak usima
mi cemo sami da kritikujemo svoje zeleznice :)
a Interail se vec odavno ne isplti, osim ako ne putujete bas non-stop
Sve balkanske zemlje imaju u planu širenje zeleznica. To što je trenutno stanje takvo, ne znači da će biti ubuduće. Beograd - Novi Sad se pokazao kao odlična i popularna ruta.
Nemački stručnjak bolje nek se pozabavi Dojče banom, kvalitet prevoza im je na nivou Železnica Srbije pred bankrot pre 10ak godina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemački stručnjak: Železnice na Balkanu su beznadežan slučaj
Autor: Beta
Život
•01.09.2024.
•13:38
Komentari 30
Spiridon Kopicl
Primus
duplo hmm
hm?
01.09.2024 • 17:17
Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.
Mozda se uklapa tako sto nije vise drzavna?
Nikakva tajna
hm?
01.09.2024 • 17:17
Ne znam kako se u ovu izjavu uklapa to da DB, nemacka drzavna kompanija, vrsi zavrsna testiranja brze pruge izmedju Novog Sada i Subotice, a prethodno su testirali deonicu Beograd - Novi Sad? Drugo, sav kontejnerski saobracaj za veci deo Evrope iz Kine ide preko luka u Pireju i Solunu i zavisi od srpske zeleznice! Rijeka, Kopar i Bar nemaju takvu mogucnost prihvata kontejnera kao ove dve luke.
DB od prosle ili pretprosle godine nije vise drzavna. Uzeta je u zakup od strane privatnika na 99 godina. Opste poznata stvar u Nemackoj.
@NijeNemacka ceo sve
2. Zašto bi se bilo ko ovde vozio vozom u drugi grad, kad i pored kupljene mesečne karte ne može da sedne nego mora da stoji? Uostalom više puta je o tome na ovom portalu pisano.
Babe i zabe
Dule
01.09.2024 • 13:57
Sve balkanske zemlje imaju u planu širenje zeleznica. To što je trenutno stanje takvo, ne znači da će biti ubuduće. Beograd - Novi Sad se pokazao kao odlična i popularna ruta.
Nemački stručnjak bolje nek se pozabavi Dojče banom, kvalitet prevoza im je na nivou Železnica Srbije pred bankrot pre 10ak godina.
Ne preteruj. Jeste tacno da Dojce ban ima problema i to ihhahaaaj. I kasne cesto i imaju problema sa nedostatkom ljudi, ali to je tako u poslednjih 5-6 godina, pre toga su zaista stizali na vreme, ali sada su se opet popravili. Dojce ban je privatizovan. Ali kao prvo ti uporedjujes jednu, jedinu liniju Bg-Ns i obrnuto od ni 100km sa infrastrukturom cele Nemacke od skoro 90 miliona ljudi gde je prakticno svaki zaseok povezan sa zeleznicom. To je kao da poredis logistiku odlaska u prodavnicu i put oko sveta. A druga stvar regionalni bavarski vozovi, koji su povezani sa DB ali su odvojena firma, su em tacni, em cisti, em im je osoblje uvek ljubazno... tako da, poredis babe i zabe. Jednu jedinu liniju, koja ni ne staje nigde izmedju dva jedina veca grada (glavnih gradova) u 100km i povrsinu na kojoj zivi preko 80 i kusur miliona stanovnika. Frekvencija je nemerljiva. A o lakoci presedanja i aplikaciji da ne pricam, ali to je vec i od coveka do coveka, nije svakome podjednako.
hm?
@NijeNemacka ceo sve
2. kod nas,stvarno, najstvarnije ne znam što bi iko išao vozom u drugi grad kad i pored mesečne karte ne može da sedne.
3. ne provociraj, prijateljski savet
Zovem se Stevo
@nijenemacka
Komšija
Volim što si naveo jednu od najvećih tragedija javnog prevoza u istorij SAD kao nešto pozitivno.
citalac
Mile
Servia
Gordana
pajo patak
a potpuna destrukcija železnice u Vojvodini, koja je imala stotine kilometara pruge dok "gvozdeni konj" nije sišao ispod Save i Dunava, je smišljena destrukcija zarad izjednačavanja sa "beznadežnim slučajem".
Betmen
Naravno
Miki
SPccc
Job
Железничарско дете
NijeNemacka ceo svet
Kod nas svi imaju auto i niko nece da radi u drugom gradu pa da mora svaki dan da putuje medjugradske relacije gde je voz najbolje resenje.
Goxns
Marko
ex chapman
sta se tu trsi taj kao strucnjak za vozove?
u zemlji Nemackoj, koja je u svetu poznata po svojoj efikasnosti i preciznosti, jedino je nemacka zeleznica poznata po kasnjenjima i kojekakvim jos glupostima, koje vise prilice Balkanu nego jednoj Nemackoj
zato nek se pokrije gospodin strucnjak usima
mi cemo sami da kritikujemo svoje zeleznice :)
a Interail se vec odavno ne isplti, osim ako ne putujete bas non-stop
BGD 011
lol
Klara Cetkin
Dule
Nemački stručnjak bolje nek se pozabavi Dojče banom, kvalitet prevoza im je na nivou Železnica Srbije pred bankrot pre 10ak godina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H