Naše komšije Mađari, imaju lošije puteve od nas. Signalizacija na putevima im je 500 % bolja nego kod nas. Kod njih je bahaćenje u saobraćaju retko za razliku kod nas. Vozite se nekoliko noći po njihovim putevima, pitanje je da li će te naići na vozilo sa neispravnim svetlima. Vozači motociklisti disciplinovano voze za vama i nema divlanja. Nije ni tamo sve zlatno, ako neverujete posetite komšije da se uverite.
...sto teraju kante od ispod prese i metnuli bela kineska svetla! Ko je to dozvolio uopste?? Ubijaju ljude nocu kako sljasti, bez obzira da li mi dolazi u susret ili ide iza mene, farovi im tuku pod nebo. Uglavnom vidim ŠA, BG, ČA itd. te juznjacke tablice,mada ima i nasih skotova,shabanizam se rasirio. Policija ne radi svoj posao, niti ih kontrolise iko. Tehnicki prodju na taj nacin sto vrate sve u normalno stanje,a naredni dan se vracaju na kinesku ludoriju. Dokle ce se tolerisati u ovoj zemlji?! Isto misljenje je i za crne dimove,kako seljoberski Tdi prodje tehnicki???
Najgore je na autoputu, i regionalnim putevima. Nenaštelovano, i neispravno, a najgori su oni koji non stop imaju upaljena duga svetla, i ne zanima ih što zaslepljuju sve ispred sebe... Ko ne vidi, ili nema ispravnu signalizaciju, neka noću ne vozi. Ubiće nekoga svojom glupošću... Saobraćajaca noću na ovim putevima kao da i nema...
Nekako i pretrpiš ne naštelovane farove, ali ne mogu da shvatim da po magli kad se ne vidi 30m ispred sebe veliki broj vozača ni ne upali svetla!?! Svetla su tu da vidiš i da tebe vide. Jedan je vozio na dnevna svetla od Surčina do Čačka u pola noći ispred mene iako sam na sve načine pokušavao da mu skrenem pažnju nije ih uključio. većina vozača ni ne zna da na aktivnim dnevnim svetlima pozadi ništa ne svetli
Prvo. Nije mi jasno kako je moguce proci tehnicki pregled sa neispravnom propisanom visinom svetala. U Srbiji svaki 4. automobil ima neispravne farove u tom smislu. Znaci nije problem vrsta ni intenzitet neo ugao, ponavljam setovani UGAO tj. visina. Potrebno je iskontriolisati agencije za tehnicki pregled da to rade po propisima. Odgovornost 90% je na njima. Drugo, jednostavno, inovarivno resenje su polarizovani izvori svetlosti na farovima i polarizovani filteri u sofersajbnama i kraj. Neka se neki inovator pozabavi time, ja nemam vremena.
Ona led svetla pozadi nisu normalna. Kupra, porše itd, imaju čitavu zadnji stranu prekrivenu stotinama dioda. Kad drže kočnicu ispred mene na semaforu momentalno me glava počne boleti. A po zobsu mora biti paran broj svetala, ko je dozvolio registraciju tih sranja?
Imaju, ne jaka, nego prejaka svetla. Pogotovo skuplje verzije. Još kad upale ta famozna automatska duga koja naravno nisu u simetriji, nego levi far uvek baca malo više, i taj jedan je dovoljan da te zaslepi. U EU uglavnom voze sa tim automatskim svetlima i uopšte ne reaguju i nemaju obzira da li te zaslepljuju ili ne. Dok ih ne otkineš sa kamionskim svetlima, pa onda blicaju da ih što pre ugasiš.
Када ноћу пада киша асвалт се пресијава као огледало, ово нису разматрали лошу подлогу ,или када пролазите кроз не осветљено насеље ,нека префарбају друмове бојом која не прави рефлексију возачу и пресијавање сигурно је има у фарбари
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Većina vozača je zaslepljena svetlima drugih vozila
Autor: Revijahak.hr
Život
•11.11.2024.
•08:54
Komentari 10
Arkadije
Geza von Delvidek
Đenka
Tiosaw
Gv
Zamenik zamenika
Yugo45
Zemlja čudesa
Neki
Фића 750
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H