Sećam se da je pre nekoliko godina (dok je naša Maja bila gradonačelnica), neka austrijska low-cost avio kompanija htela da koristi aerodrom na Čeneju. Naša Maja je to odbila, pa je prihvatio aerodrom Ečka kod Zrenjanina.
Vrlo dobro znam sta treba uraditi da bi aerodrom bio sredjen, od kvaliteta (nosivost, duzina, osvetljenost poletno sletne,... instrumentacija , staze, i ostalo da ne smaram ljude sa nabrajanjem)
Sportski aerodrom i putnicka namena istog nisu u konfliktu. Naprotiv i sportsko drustvo bi moglo dobro da profitira.
Dobar primer za tako nesto su aerodromi u Bernu, Bergamu, Balatonu, Debrecinu, Fridrihshafenu, Innsbruck-u,... Na svim tim aerodromima paralelno funkcionisu general aviation i sportsko vazduhoplovstvo sa putnickim saobracajem.
Blizina BG-a bi bila samo plus za aerodrom Cenej koji bi bio jeftinija opcija avioprevoznicima od Surcina, a lokalna zajednica bi takodje profitirala.
Vise stranaca, vise turista, veci promet robe, laksa manipulacija i prevoz dobara i putnika,... Da ne nabrajam dalje... Ali opet centralisti vise vole da je sve u BG pa i treci primerak naseg upotrebljenog toalet papira. :D
"Sredite aerodrom na CENEJU..." nije to basta da malo okopas i sredis, malo sljunka imas i pistu...za avione rajanera i ostalih kompanija neophodan je potpuno nov ozbiljan aerodrom koji kosta milione i potpuno je nerentabilna investicija kada sve to imas na 80 km. Cenej treba da se obnovi, ali smisleno, da se napravi dobar sportski aerodrom, i da se uvedu carter letovi.
ne mozemo da dovrsimo kvalitetan auto-put a ne pistu
Sredite aerodrom na CENEJU i gomilu low cost kompanija cete privuci da lete za Novi Sad ukljucujuci i RYANAIR koji je poznat po tome da koristi periferne, neopterecene aerodrome...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Rajaner" neće u Crnu Goru
Život
•02.04.2012.
•19:59
Komentari 5
Filip
Ne znam šta je do kraja bilo sa tim.
I mean really
@MRVA
Sportski aerodrom i putnicka namena istog nisu u konfliktu. Naprotiv i sportsko drustvo bi moglo dobro da profitira.
Dobar primer za tako nesto su aerodromi u Bernu, Bergamu, Balatonu, Debrecinu, Fridrihshafenu, Innsbruck-u,... Na svim tim aerodromima paralelno funkcionisu general aviation i sportsko vazduhoplovstvo sa putnickim saobracajem.
Blizina BG-a bi bila samo plus za aerodrom Cenej koji bi bio jeftinija opcija avioprevoznicima od Surcina, a lokalna zajednica bi takodje profitirala.
Vise stranaca, vise turista, veci promet robe, laksa manipulacija i prevoz dobara i putnika,... Da ne nabrajam dalje... Ali opet centralisti vise vole da je sve u BG pa i treci primerak naseg upotrebljenog toalet papira. :D
mrva
ne mozemo da dovrsimo kvalitetan auto-put a ne pistu
entuzijasta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H