http://www.virtualtourist.com/
kad izaberete grad u koji idete prvo prochitajte sve komentare iz odeljka Tourist Traps (zamke za turiste)
mene su tu procitani saveti vishe puta spasili gubitka vremena na budalashtine.
U decembru smo putem domaće dobro poznate turističke agencije stigli u Budimpeštu u hotel (3*) koji je bio leden (grejanje nije radilo dovoljno, bilo je ispod 10 stepeni u svim sobama), usluga je bila očajna, iako smo ga platili više nego neki koji su otišli nedelju dana ranije u organizaciji agencije za koju nikad nismo čuli i hotel im je bio odličan, plus ih nisu pokrali za muzej pošto su uveli grupu, a nas naši jesu. Naša greška je što nismo pre odlaska otišli na Trip Advisor da pogledamo kakav je zaista hotel, nego smo proverili samo na domaćim sajtovima agencije (tu jeftiniju i tu sa kojom smo mi išli, a koja je proverena). Na sajtu je sve pisalo vezano za hotel i da je hladan zimi i da je vreo leti, da je hrana užasna i sl. što i jeste bilo tačno. Najgore iskustvo je bilo to što su naši vodiči ulaskom u hotel nestali, tako da nije imao ko da reaguje na apele turista koji su ostali u hotelu, jer nije pomagalo ni lično odlaženje na recepciju 5 puta. E zato ovim našima ne treba mnogo verovati nego internet i put pod noge.
Na booking.com verujem da je sve istina. Prvo, moras biti registrovan na sajt sa punim podacima, drugo mozes komentarisati jedino ako si stvarno rezervisao apartman preko njih i platio ga. ;) A trece, komentari se ne mogu brisati tako da losi apartmani dobro reklamirani, brzo padnu i dobiju losu ocenu.
Istu stvar radim u lokalnim kafanama. Google komentari za odredjeni restoran se ne mogu brisati od strane vlasnika restorana. Postoji ime, prezime, google nalog, raport ako nesto ne valja pa ako je i 10% lazno, ostaje ti 90% istine.
Svaki put kad stigne hladna pica, ili kasni 3h upisem komentar... ;) Naravno uradim isto i kada je klopa odlicna.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Koliko verujete onlajn preporukama turista?
Život
•20.03.2013.
•15:25
Komentari 3
savetodavac
kad izaberete grad u koji idete prvo prochitajte sve komentare iz odeljka Tourist Traps (zamke za turiste)
mene su tu procitani saveti vishe puta spasili gubitka vremena na budalashtine.
V
Goran
Istu stvar radim u lokalnim kafanama. Google komentari za odredjeni restoran se ne mogu brisati od strane vlasnika restorana. Postoji ime, prezime, google nalog, raport ako nesto ne valja pa ako je i 10% lazno, ostaje ti 90% istine.
Svaki put kad stigne hladna pica, ili kasni 3h upisem komentar... ;) Naravno uradim isto i kada je klopa odlicna.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H