Sine, uvek budi dobar čovek: pomaži drugima, imaj razumevanja, ne osuđuj. Uvek budi pravičan, dosledan, drži se nekog reda. Skini šešir kad se pozdravljaš, osmehni se.
Cinjenica je da se svaka losa"navika" u saobracaju,najbolje iskorenjuje kaznama. Da neko kaznjava te ljude koji se parkiraju tako kao da je ulica njihova,voze 100 gde je dozvoljeno 50, prelaze van pesackog,parkiraju na invalidska mesta....ne bi niko vise pomislio na prekrsaj. Ovako u zemlji bezakonja,sta drugo da ocekujemo.
@Gale
Čisto primera radi: kad je pre nekih godinu dana vozač u Zemunu na pešačkom prelazu udario psa koje i zamalo promašio dete koje ga je šetalo, jedno ⅓ beogradskih internet komentatora je tvrdilo da je potpuno normalno i pravilno da preletiš preko pešačkog sasvim ako je pešak koji ga prelazi “tek” u susednoj traci. Znči ne govorimo samo o odsustvu saobraćajne kulture, nego o ozbiljnim patologijama.
Svi hoće da žive u gradu. Svi hoće da imaju automobile. Urbanisti hoće da rade, ali ne znaju ili su plaćeni da ne znaju. Mnogi neće da glasaju. Mnogo više onih koji glasaju biraju pogrešne. Rezultati su vidljivi.
Urbanisti su banda! Oni su ovo napravili! Al mi nije jasan narod što kupuje stanove koji ti nude veoma nizak kvalitet života za velike pare! Kvadrat stana sada košta oko 600 do 1000eur gde je sve uračunato (parcela, papiri, izgradnja, marketing...) A prodaju se za preko 2000eur! Komfora nigde. Kad neko ima parking mesto ili garažu to je luksuz. Pričaju o tome kao da imaju vilu na jezeru!
Upravo tvrdnja da nam treba više parkinga je nalik rešavanju gojaznosti tako što ćeš kupiti veću garderobu. Ideja da je u gradu koji s jednog kraja na drugi ima možda 10 km automobil apsolutno neophodan je potpuno urnebesna.
To sto se, na zalost, tebi desava tako cesto, kao i svima ikad koji voze, je posledica sledeceg zivopescanog davljenja od problema. Oh, da, ja ne vozim i nikad nisam ni hteo, 90' su me od toga izlečile gps..nego-Koliko imas ti sa nekoliko dece u domacinstvu volzila? Mozda ne ti, ali komsija do tebe ima barem dva, i po celoj zgradi vise ljudi sa po dva, neki tri automobila u odnosu na one koji imaju samo jedan-kad su porodice u pitanju. Drugo, a u vezi je s prvim; toliko se ljudi doselilo u veće gradove, i nemam ništa protiv da se razumemo, samo malo po malo, zaposlivši se ovamo u Beogradu koji ždere duše, ili kod vas u sunčanom Novom Sadu gde se sad klinci gažaju devetomilimetarskim igraćkama po Limanu, svako je zaradio za po auto. pa je našo ribu ili riba njega. Gle, auto. 5 godinica od sad će tek da usledi Had, jer, a evo i poente, ovi gradovi nisu projektovani za ovoliko vozila i ljudi samo je ljude lakše smestiti u kvadrate, a obilaznice koje će biti korisne kao prdež u skafanderu jer će se reciprocitetno donositi još vozilla za još ljudi, heh, vidiš gde sam krenuo sa ovim...uradio sam proračun ako nekog zanima, koristeći srednju vrednost statističke verovatnoće migracija i nabijanja vozila u gradove...ako nekog zanima nek javi........stoga, potreban je ekstreman način rešavana te situacije, bićete za 5-7 godina po 4 sata u špicu i proći dve ulice,
dakle kuknjava kako kad samo ja moram da razvozim svaki dan na devet mesta, kriv mi ceo svet jer je baš tad i ceo svet morao da vozi.
istina je i da fali škola, ali su u NS one postavljene tako da su za 95% građana na pešačkoj udaljenosti. To što se roditelji tripuju da postoje one bolje za njihovu decu genijalce i one lošije za ostale je problem pomodarstva... kao i to da se ne ulazi u gradski prevoz.
Ako je baš moralo sve to biti zadovoljeno, pa i taj famozni parking blizu stana, gde se tripujemo svi da nam je bogom dato pravo da čuvamo svoju tonu i po lima i gvožđa na javnoj površini, onda se pažljivije bira mesto stanovanja.
vozačka nekultura i bahatost, parkiranje na zelenim površinama, bici stazama, trotoarima se lako rešava kaznama i u normalnim državama dok se ne plati kazna, nema ni registracije vozila.
Pre svega da kazem da 90% ljudi u NS ne zna da vozi a ni parkira i to je blagi ocaj!
Svaki dan vidim prilikom parkiranja da je normalno da cuknu i auto ispred i iza i onfa obidju svoj auto da vide da nisu pogresili.
Ostali kompleksi ne do bog da nekog propustim, ja da stanem da zena sa detetom predje ulicu nemam vremena, a imam vremena da razglabam na telefonu dok je zeleno na semaforu, u gradu moze i 80...
Totalno bahato, a kad dodjete u BG onda ste male mice i potpuno se vidi da ne znate ni pravila saobracaja, a ni da parkirate u rikverc, ali vam i to oprastaju zbog NS tablica.
Da se razumemo, oduzimao bi Vam dozvole i automobile zbog takvog ponasanja.
Ime moje, situacija sa guzvom oko parkinga u NS je odlična, to su dečije bolesti novonastalih velikih gradova. Podržavam da smo velegrad, ali se nadam se da ćemo svi mi imati svesti, da se više pokrecemo bajsom nego autom.
Resice se sve, polako...
Prvo zakon o poreklu imovine, pa onda oduzimanje nezakonito stecene imovine, zatvorske kazne zbog krsenja zakona, pa onda, kad odsluzi kaznu, vracanje "zeme", "rodje", "bracele", tamo odakle je dosao sa onim sta je doneo kad je dolazio...
"Nema Slađana, vrlo dobro znaš da nema. Pa dobro, možda bude bilo."
Zapravo, u ovoj rečenici se nalazi jedino rešenje za problem parkiranja i gužvi. Dokle god parkinzi postoje kao takvi, zonirani ili besplatni, vođeni idejom da ćemo možda naći mesto, sedamo u auto i okrećemo ključ. Rešenje za nedostatak parking mesta nije izgradnja novih (skoro po pravilu, na uštrb zelenih površina i "gde im mesto nije"), već ukidanje postojećih "možda bude mesta" parkinga. Prvenstveno mislim na "riblje kosti" na bulevarima. Zamislite da su u Mihajla Pupina i na Oslobođenju parkinzi pretvoreni u žute trake za autobuse, hitne službe i taksi (sa pripadajućim kamerama i patrolama da kažnjavaju zloupotrebu istih). Zamislite da su sva parking mesta u sporednim ulicama u Centru izdata sa pravom zakupca da vam zove pauka ako mu stanete na mesto koje plaća. I onda, zamislite da li biste sedali u auto za odlazak na neku od ovih destinacija. Zamislite da se trgovinskim radnjama i firmama uvede obaveza zakupa parkinga za dostavna vozila. Zamislite autobuse i taxije koji slobodnim žutim trakama stižu u sekund po redu vožnje. Zamislite prsten jednosmernih ulica sa više traka od Futoške do Kisačke. I videćete da rešenje postoji.
O tome da ga ni jedna vlast neće sprovesti jer znači automatski gubitak glasova, neki drugi put.
Nisu problem parkinzi, već previše automobila. Kao da kažete da nije problem gojaznost, već što su pantalone male. Tako mali grad, a svima treba automobil.
Bahatost u saobraćaju je samo posledica neodrživosti.
Proputovao sam celu Evropu ali ovakav stepen bahatosti kao kod nas zbilja nigde nisam video.
Imam utisak da bi ovde svako bio lincovan ko god da vozi po propisima.
Gledam neki dan, otvaraju novu garažu. Podzemnu. U Modene.
Pa to će izazvati još veći haos.
I veći gradovi od NSa su prihvatili princip 'Park and Ride' gde se besplatno parkiraš u npr Veterniku, a onda te bus koji platiš direkt odveze u centar. Trakom koja je prohodna je se svako zaustavljanje vidjeno kametom kažnjava.
Свака част на тексту, све је тако, још и горе. Коначно неко да каже правим речима оно што већина суграђана свакодневно преживљава и доживљава. Некултура и све што иде уз њу завладала је овим градом. Паркирање је постао заиста стресан "посао" који нас држи под тензијом цео дан, ако смо приморани да користимо аутомобил. А тако не мора да буде, нити ико има права да нам од једне нормалне могућности и потребе ствара стрес, за који знамо да је узрочник многих болести.
Лично немам тих проблема с обзиром да живим у делу где паркирање није тај проблем (још) али их имам када кренем негде. Поборник сам коришћења бицикла али има ситуација када не можете све решити коришћењем бицикла и зашто онда да вам /нам неко ограничава наша права "сулудом" "нереугулацијом" изградње зграда и необезбеђивањем адекватних паркинга.
Glavni i jedini krivac za nedostatak parkinga su urbanisti. Kako ne razumete, ako je u ulici bilo samo jednoporodicnih kuca sa dvoristem i oni dozvole da se na svakih 6ari podigne zgrada sa 8 spratova sa po 6 stanova, od kojih svaki stanar ima po jedan do dva auta, tu nastaje problem. Urbanisti su krivi.
Juce neki iskompleksirani lik hteo da se potuce sa mnom jer sam, po njegovom misljenju, nedovoljno brzo vozio na parkingu izlazeci iz smrdljive promenade. Upalim sva 4 kada vidim da je debil zapeo, i sklonim se u stranu, PUSTIM GA DA PRODJE i lik stane pored i kao "sta je?!"
Predlog za delimicno resavanje problema saobracaja, guzvi, parkinga, zagadjenja, uvedite redovne linije voza za prigradska naselja (npr na pola sata), narocito u periodu mart pa sve do novembra, a evo i zasto:
- karta za voz moze biti daleko jeftinija nego za bus ili linijskog taksistu, mozda cak i vise od 50% jeftinija, time bi se prvo privukli putnici
- z. stanica je pored autobuske odakle ima gomila polazaka za bilo koji deo grada, a na dosta mesta se moze stici i pesaka odatle, ali ni to nije razlog zasto treba uvesti voz
- razlog su biciklovi, vagoni su veci, mogu biti veci i imati poseban deo ili ne gde bi mogao da se odlozi bicikl dok se ne stigne u grad, a onda, hvala Bogu, biciklistickim stazama je grad pokriven, mozes gde hoces i kad hoces, mozes uvece i u grad izaci i napiti se, pa posle polako do stanice, sa biciklom ili bez i nazad kuci.
- redovna linija voza i brzo stizanje do grada, takodje moze usporiti i doseljavanje i prenaseljavanje grada, odnosno odvratiti ljude da kupuju stanove po gradu vec da za iste ili manje novce kupe kucu u npr. Sajkasu ili Budisavi...
Uslov je da vozovi budu brzi od 20km/h, da budu sigurni (da se ne kvare) i da drzava promeni plan o vadjenju sina po Vojvodini...i GSP bi resio problem sa deficitom vozaca
Problem je upravo u shvatanju da je po grad i njegove stanovnike dobro da ima komotan parking, odnosno da polovina šireg centra grada bude zatrpana automobilima. Ovakav pristup je pogrešan ne samo stoga što vodi beskrajnom zagađenju vazduha, već što ruinira urbanitet. Svi se moramo navikavati da u centar dolazimo biciklovima, raznim rolerima.., naročito javnim prevozom, a život organizovati tako da nemamo potrebe u toku jedne posete središtu varoši posetiti više od tri lokacije.
Ispravan tekst, a u sustini tuzan, jer nam pokazuje u kakvom haosu zivimo. "Maslo" su nam zakuvali kriminalci i endemska korupcija. Ponavljaci su pobedili, nazalost!
Iako sam do pre par godina bio izricito protiv selidbe u drugu zemlju, sa pedeset i kusur sam shvatio da ovde ne vredi trositi zivce i vreme. Jer "ovo" sto svaki dan gledamo smo u stvari mi tj.velika vecina nepismenih, neobrazovanih, koji su tako nauceni. Zato su ovaj lepi grad i drzava postali prava kaljuga, gde kulturan, vredan, posten nema sta da trazi.
Divim se hrabrim ljudima koji ulazu svoju energiju, vreme, zivce da nesto poprave i to su istinski heroji ovog vremena. Ja vise nemam snage, nazalost!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadsko pravilo besne strane
Hathor
Info
•18.05.2022.
•09:39
Komentari 37
Mali pas
Mila
Vlada
Čisto primera radi: kad je pre nekih godinu dana vozač u Zemunu na pešačkom prelazu udario psa koje i zamalo promašio dete koje ga je šetalo, jedno ⅓ beogradskih internet komentatora je tvrdilo da je potpuno normalno i pravilno da preletiš preko pešačkog sasvim ako je pešak koji ga prelazi “tek” u susednoj traci. Znči ne govorimo samo o odsustvu saobraćajne kulture, nego o ozbiljnim patologijama.
Eon
Gale
Nikola
Duska
Mile
Tja
Skoro pa je već tako. Ovde su zakoni i uviđajnost za p..ke i budale, tako se poima.
Sugrađan
Trt
Upravo tvrdnja da nam treba više parkinga je nalik rešavanju gojaznosti tako što ćeš kupiti veću garderobu. Ideja da je u gradu koji s jednog kraja na drugi ima možda 10 km automobil apsolutno neophodan je potpuno urnebesna.
Vlada
Tvoj komentar je skroz imao smisla dok nam nisi otkrio koliko si ošinut tvrdeći da u Beogradu voze bolje...
coutisanserica
publiccikloman
istina je i da fali škola, ali su u NS one postavljene tako da su za 95% građana na pešačkoj udaljenosti. To što se roditelji tripuju da postoje one bolje za njihovu decu genijalce i one lošije za ostale je problem pomodarstva... kao i to da se ne ulazi u gradski prevoz.
Ako je baš moralo sve to biti zadovoljeno, pa i taj famozni parking blizu stana, gde se tripujemo svi da nam je bogom dato pravo da čuvamo svoju tonu i po lima i gvožđa na javnoj površini, onda se pažljivije bira mesto stanovanja.
vozačka nekultura i bahatost, parkiranje na zelenim površinama, bici stazama, trotoarima se lako rešava kaznama i u normalnim državama dok se ne plati kazna, nema ni registracije vozila.
Marko
Zoran
Svaki dan vidim prilikom parkiranja da je normalno da cuknu i auto ispred i iza i onfa obidju svoj auto da vide da nisu pogresili.
Ostali kompleksi ne do bog da nekog propustim, ja da stanem da zena sa detetom predje ulicu nemam vremena, a imam vremena da razglabam na telefonu dok je zeleno na semaforu, u gradu moze i 80...
Totalno bahato, a kad dodjete u BG onda ste male mice i potpuno se vidi da ne znate ni pravila saobracaja, a ni da parkirate u rikverc, ali vam i to oprastaju zbog NS tablica.
Da se razumemo, oduzimao bi Vam dozvole i automobile zbog takvog ponasanja.
Hattori Hanzo
pajo patak
Trt
sale
Prvo zakon o poreklu imovine, pa onda oduzimanje nezakonito stecene imovine, zatvorske kazne zbog krsenja zakona, pa onda, kad odsluzi kaznu, vracanje "zeme", "rodje", "bracele", tamo odakle je dosao sa onim sta je doneo kad je dolazio...
I nema vise bahatosti...
Nemanja
Zapravo, u ovoj rečenici se nalazi jedino rešenje za problem parkiranja i gužvi. Dokle god parkinzi postoje kao takvi, zonirani ili besplatni, vođeni idejom da ćemo možda naći mesto, sedamo u auto i okrećemo ključ. Rešenje za nedostatak parking mesta nije izgradnja novih (skoro po pravilu, na uštrb zelenih površina i "gde im mesto nije"), već ukidanje postojećih "možda bude mesta" parkinga. Prvenstveno mislim na "riblje kosti" na bulevarima. Zamislite da su u Mihajla Pupina i na Oslobođenju parkinzi pretvoreni u žute trake za autobuse, hitne službe i taksi (sa pripadajućim kamerama i patrolama da kažnjavaju zloupotrebu istih). Zamislite da su sva parking mesta u sporednim ulicama u Centru izdata sa pravom zakupca da vam zove pauka ako mu stanete na mesto koje plaća. I onda, zamislite da li biste sedali u auto za odlazak na neku od ovih destinacija. Zamislite da se trgovinskim radnjama i firmama uvede obaveza zakupa parkinga za dostavna vozila. Zamislite autobuse i taxije koji slobodnim žutim trakama stižu u sekund po redu vožnje. Zamislite prsten jednosmernih ulica sa više traka od Futoške do Kisačke. I videćete da rešenje postoji.
O tome da ga ni jedna vlast neće sprovesti jer znači automatski gubitak glasova, neki drugi put.
Marko
Bahatost u saobraćaju je samo posledica neodrživosti.
Neces ti meni
Imam utisak da bi ovde svako bio lincovan ko god da vozi po propisima.
Seka Persa
Pa to će izazvati još veći haos.
I veći gradovi od NSa su prihvatili princip 'Park and Ride' gde se besplatno parkiraš u npr Veterniku, a onda te bus koji platiš direkt odveze u centar. Trakom koja je prohodna je se svako zaustavljanje vidjeno kametom kažnjava.
I to sve bude uradjeno za čas posla.
Problem- nema kako ko da se u sve to 'ugradi'.
Салајчанка
Лично немам тих проблема с обзиром да живим у делу где паркирање није тај проблем (још) али их имам када кренем негде. Поборник сам коришћења бицикла али има ситуација када не можете све решити коришћењем бицикла и зашто онда да вам /нам неко ограничава наша права "сулудом" "нереугулацијом" изградње зграда и необезбеђивањем адекватних паркинга.
Ivitza
Laca
Bole
Aleksej
novikorisnik
- karta za voz moze biti daleko jeftinija nego za bus ili linijskog taksistu, mozda cak i vise od 50% jeftinija, time bi se prvo privukli putnici
- z. stanica je pored autobuske odakle ima gomila polazaka za bilo koji deo grada, a na dosta mesta se moze stici i pesaka odatle, ali ni to nije razlog zasto treba uvesti voz
- razlog su biciklovi, vagoni su veci, mogu biti veci i imati poseban deo ili ne gde bi mogao da se odlozi bicikl dok se ne stigne u grad, a onda, hvala Bogu, biciklistickim stazama je grad pokriven, mozes gde hoces i kad hoces, mozes uvece i u grad izaci i napiti se, pa posle polako do stanice, sa biciklom ili bez i nazad kuci.
- redovna linija voza i brzo stizanje do grada, takodje moze usporiti i doseljavanje i prenaseljavanje grada, odnosno odvratiti ljude da kupuju stanove po gradu vec da za iste ili manje novce kupe kucu u npr. Sajkasu ili Budisavi...
Uslov je da vozovi budu brzi od 20km/h, da budu sigurni (da se ne kvare) i da drzava promeni plan o vadjenju sina po Vojvodini...i GSP bi resio problem sa deficitom vozaca
Gina
Anonimus
dz0
Nije parkiranje, nego i vaspitacice.
Nasilje se svuda uvuklo kao nacin zivota, pa se jos i pravda da je to zivot.
A nije.
Gombaš
na duhovit način ali otužno tačano prikazana je svakodnevnica u našem gradu.
Fau
Neko
Iako sam do pre par godina bio izricito protiv selidbe u drugu zemlju, sa pedeset i kusur sam shvatio da ovde ne vredi trositi zivce i vreme. Jer "ovo" sto svaki dan gledamo smo u stvari mi tj.velika vecina nepismenih, neobrazovanih, koji su tako nauceni. Zato su ovaj lepi grad i drzava postali prava kaljuga, gde kulturan, vredan, posten nema sta da trazi.
Divim se hrabrim ljudima koji ulazu svoju energiju, vreme, zivce da nesto poprave i to su istinski heroji ovog vremena. Ja vise nemam snage, nazalost!
Kiki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H