Davne 2010. godine u Novom Sadu se pojavila nova vrsta koja je stidljivo nastanila domaći ekosistem i pokušala da se prilagodi staništu na potezu Kornelija Stankovića i Bulevara Evrope.
Slavija je mama svih ovih zveri u SRB! Tramvaji, trolejbusi, autobusi i gomila ljutih beograđana uz dodatak pokojeg rumljanina. Lepota jedna kad te dočeka sa razjarenim čeljustima!
hajde da napravimo malu anketu! svi koji su videli (vise puta dnevno) da vozaci automobila sa Ru tablicama: ulecu na put koji ima prvenstvo prolaza bez da pogledaju da li ikog ima na putu, prolaze na crveno, menjaju trake kao da su sami na svetu, voze 80km/h po gradu, jure pesake na pesackom prelazu itd neka stave plus na ovaj komentar, a oni drugi (Rumljani) minus...
"Novic
28.10.2022 • 07:46
Dosta vise
Najbolje bi bilo ukinuti kruzne tokove, sve dok zakon i pravilnici ne dafinisu pravila. "
Pravila su skroz jasna, samo ljudi koji su jedva položili vozački ispit ne kapiraju. Kružni tok je jednosmerna ulica kružnog oblika sa više bočnih ulica koje u nju ulaze. Ako je ispred ulice kružnog oblika postavljen obrnuti trougao (što je gotovo uvek slučaj), to znači da oni koji su već unutra imaju prednost. U suprotnom, važi pravilo desne strane. Isto, dok se krećete ulicom kružnog oblika, i želite da izadjete iz nje, a to je moguće samo iz krajnje desne (spoljne) trake, morate prvo da se bezbedno prestrojite u tu krajnju desnu traku (znači propustite sve one koji se u njoj već nalaze). Pravila za prestrojavanje u ulici kružnog oblika su ista kao i da je ulica pravolinijska. Nemojte da pravite od kružnog toka nauku.
Najbolje bi bilo ukinuti kruzne tokove, sve dok zakon i pravilnici ne dafinisu pravila. U vazecem zakonu kruzni tok ne postoji. Zasto, zato sto je nemoguce definisati pravila. Pogledajte na sta lici slavija. Zar je to inzenjerski jasno resenje. U saobracaju stvari moraju biti jasne. Policija tumaci da iz kruznog toka treba da se izadje iz krajnje desne trake, ali moze i iz ostalih, ako ima uslova. Pa da li je to opste pravilo, da mogu na obicnoj raskrsnici da skrenem desno iz trake za pravo. Nije, to je u normalnom saobracaju prekrsaj. Kruzni tokovi su sistemska greska u svim zemljama gde se vozi desnom stranom. Taj problem je neresiv. Kod engleza je drugacije, jer su pravila drugacija. Ali i oni vrlo rado na kruznim tokovima stavljaju semafore. Mi smo funkcionalno nezreli pa sve prihvatamo. Kao ono o tome da je zejtin zdrav, a mast stetna. A ne znamo pozadinu toga, koja je krajnje pokvarena. Zaboravite kruzne tokove u gradovima, zaboravite gde ima pesaka i biciklista. Nikad to nece bitibezbedno.
Ta, ovo je moj omiljeni kružni tok! Inače i pre ove godine bio jako dobro osvetljen. Pešački prelaz na početku Kornelija Stankovića je i dalje enigma s obzirom da još uvek nema povredjenih (čitaj, MRTVIH) pesaka i biciklista. Sa te strane kružnog toka inače ne postoji ni jedno svetlo, niti jedna bandera. I svaku noć prodjem da li peške ili autom, i mislim se, pa nismo mi novosadjani toliko loši vozači kad ovde još niko nije nastradao..
Uz dužno poštovanje gospodine, osnovni postulati empatije prema ljudskim životima teže da ne ugrozavate te iste ljudske živote. Preporučujem edukaciju, a ne ignoranciju, kao i saosećanje, a ne sebicnost.
Има СМ више кружних токова,и тако се ок вози...а у НС те слуде да и оно што си знао....више не знаш...не знам чиме хране све кружне токове у Новом Саду
Kažu da je Edward Munch svojim čuvenim delom "Krik" pokušao da dočara lica Novosađana na ulasku u kružni tok na Slaviji...ali da je samo delimično uspeo...
Ovde kruzni tokovi nisu bezbedni za pesake i bicikliste ,a mozda ni za vozace kola ,mislim! Molim vas umesto kruznih tokova napravite obicne raskrsnice sa semaforima!
ruku na srce, situacija sa novosađanima i kružnim tokovima je svetlosnim godinama ispred nego što je bila pre 10 godina. meni je i kao pešaku i kao biciklisti i kao vozaču vidljivo da se po kružnim tokovima mnogo bolje saobraća u poslednjih par godina. naravno, nije tu nikakvo obrazovanje pomoglo, već prosta navika.
Posedujem fotografiju kruznog toka kod iskljucenja za Novu Pazovu, gde je grupa vozaca, jer ih boze moj mrzi da cekaju kolonu vozila zbog radova na putu, krenula da ulazi u kruzni tok u suprotnom smeru i tako pokusa da bude pametnija od svih ostalih!
Tekst je ok ali zašto omalovažava vozače van Novog Sada, navodeći npr. vozače iz Rume....pa, nije Ruma palanka u kojoj žive nepismeni,nesposobni vozači!
Sima
26.10.2022 • 12:15
los pristup
Imamo skupu investiciju a to je kruzni tok, koji je malog precnika te vozaci nemaju vremena da reaguju na signalizaciju vozila. Nisu svi kruzni tokovi kao Slavija u BG. Debilno pravilo, da propustam vozilo koje mi dolazi sa desne strane cini strah kod vozaca.Gledas desno dok ti se vozilo krece kruzno u levo ili se zaustavljas, cekajuci da se iskljucis a oni iza tebe da te urnisu.
---
Нема стајања у кружном. Ако не успеш да се искључиш због тога што у десној траци од тебе има возила која задржавају правац, ти треба да обрнеш још један круг и искључиш се кад за то имаш простора.
U stanu propise i pravila saobracaja, TEKST je extra i opisuje zivot svih onih koji zove u NS i koriste dotični krizni tok! SVE POHVALE ZA AUTORA TEKSTA!
Imamo skupu investiciju a to je kruzni tok, koji je malog precnika te vozaci nemaju vremena da reaguju na signalizaciju vozila. Nisu svi kruzni tokovi kao Slavija u BG. Debilno pravilo, da propustam vozilo koje mi dolazi sa desne strane cini strah kod vozaca.Gledas desno dok ti se vozilo krece kruzno u levo ili se zaustavljas, cekajuci da se iskljucis a oni iza tebe da te urnisu.
Bio sam mali prozivio djetinjstvo u Puli gde na samom ulazu u grad od doba Austrougarske stoji veliki kruzni tok sa tadasnje 3 trake pretvoren u 4 i u 80-tim godinama imali smo po 50.000 turista na mjesec. Jednostavno nikad nisam vidio 1 sudar. Idemo ispocetka u NS i dalje misle da mogu iz unutrasnje trake da iseku nekoga ko kruzi u vanjskoj bez obzira dali se je prestrojio pravilno ili nije nemozes iz unutrasnje da iseces nikoga da bi izasao misleci ah to su 2 trake paralelno idu. NE. Idemo dalje. Iz K.Stankovica ili ako prilazis iz V. Maslese nemozes i da hoces da se prestrojis jer je puna crta u levu traku. Ali to su krivi projektanti i cestno prometni inzinjeri.
Ja sam taj koji ide uvek spoljasnjom, namerno. Onaj kome ja smetam je isti onaj koji bi meni smetao da idem unutrasnjom. Jeste, stoka sam, al udjem, izadjem i gotova stvar. Ne davim, ne vozim 7kmh i sl.
Znači "Sremac" je iz Rume.
To dosta toga objašnjava odakle i inače takvi postovi, pogotovo za "obilaznicu".
Ostavio sam podatke redakciji, slobodno me nazovite, mogu da vam pomognem!
Vecina gradova u Nemackoj a i na zapadu već više godina ukida semafore i postavlja KRUZNE TOKOVE.
Novi Sad ima predivne bulevare gde se mogu postaviti kruzni tokovi .
Semaforski lobu ugradjuje semafore jer su veoma isplativi svima osim gradskom budžetu.
Vlast treba da prilikom registracije vozila deli uz papirologiju i prigodna uputstva o koriscenju kruznog toka.
Pored toga treba da na kruznom toku cesto kontrolisu saobracaj služben lica i da kaznjavaju one koji to ne nauce.
Postoji sijaset načina da edukujete vozace.
U nocnim satima cesto futoskim putem a i bulevarima divlja neka nova omladina i trkaju se a i prolaze na crveno svetlo na semaforu.
To je valjda pametnije od izrade kruznih tokova koji svakako usporavaju saobraćaj.
Inace mnogo je veci protok vozila koriscenjem kruznog toka.
Pre 20+ godina pričam sa mađarskim policajcem i kaže da ne mogu da veruju koliko vozača iz Srbije je uletalo pravo u kružni tok, kao da su slepi i bez mozga.
Тај кружни је у старту лоше направљен. Има само једну посебну траку за десно скретање, а треба да има четири. И пешачки прелази су преблизу кружном па се деси да се блокира цео кружни ток због једног јединог пешака.
Pošto prozivate rumljane, samo da se prisetimo situacija kada padne i blaga kišica u gradu nastane kolaps jer vozite 13 na sat, a kada se upali zeleno treba i 5s da prođe da biste isto konstatovali. Isto tako, lično mi se desilo par puta da NS i ostale table ne konstatuju STOP znak veličine 10m pa krenu u suprotnom pravcu u jednosmernu na Vencu. Za vožnju po planini da ne komentarišem, jer se snalazite "dobro" u krivinama.
Poslednjih godina su putari pokusali da pomognu u odgonetanju zagonetke, tako sto su na putu nacrtali strelice da objasne koja traka se koristi za koju vrstu manevra, ali se cini da je strah i dalje prevelik te ih niko od istog ni ne primecuje.
Zapravo, ova vrsta se prvobitno naselila u "Tozinom sokačetu", otprilike godinu dana pre svog krupnijeg rođaka. To je tužni neuspeli abortus kružnog toka koji i dan-danas egzistira. Poznat je po tome što preseca ulicu sa dve trake i ukršta je sa dve slepe ulice, što njegovog tvorca čini kandidatom za psihijatriju ili mardelj.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski kružni jok!
Hathor
Info
•26.10.2022.
•09:48 > 10:01
Komentari 54
Mile
Inace uzivo sam video na tom kruznom toku u sred bela dana zenu da vozi u rikverc.
Mile Lojpur
Milan
Teodosije III
hm
ja
28.10.2022 • 07:46
Dosta vise
Najbolje bi bilo ukinuti kruzne tokove, sve dok zakon i pravilnici ne dafinisu pravila. "
Pravila su skroz jasna, samo ljudi koji su jedva položili vozački ispit ne kapiraju. Kružni tok je jednosmerna ulica kružnog oblika sa više bočnih ulica koje u nju ulaze. Ako je ispred ulice kružnog oblika postavljen obrnuti trougao (što je gotovo uvek slučaj), to znači da oni koji su već unutra imaju prednost. U suprotnom, važi pravilo desne strane. Isto, dok se krećete ulicom kružnog oblika, i želite da izadjete iz nje, a to je moguće samo iz krajnje desne (spoljne) trake, morate prvo da se bezbedno prestrojite u tu krajnju desnu traku (znači propustite sve one koji se u njoj već nalaze). Pravila za prestrojavanje u ulici kružnog oblika su ista kao i da je ulica pravolinijska. Nemojte da pravite od kružnog toka nauku.
nije Mile veverica
Da li će ovi predatori, svi ili samo poneki veliki, prerasti u turbo vrstu?
Mislim da bi evolucija bila korisna. Iz ličnog iskustva kažem.
Tugomir
Boris
Novic
Mirođija
Brine
B
Uz dužno poštovanje gospodine, osnovni postulati empatije prema ljudskim životima teže da ne ugrozavate te iste ljudske živote. Preporučujem edukaciju, a ne ignoranciju, kao i saosećanje, a ne sebicnost.
Uxi187
Саса
Bojan
PipiNS
Zivkovic
NS Stojann
marjan
Marta
Mileva
Vanja
Pera Jovanović
@Sremac
Детелинара
Sima
26.10.2022 • 12:15
los pristup
Imamo skupu investiciju a to je kruzni tok, koji je malog precnika te vozaci nemaju vremena da reaguju na signalizaciju vozila. Nisu svi kruzni tokovi kao Slavija u BG. Debilno pravilo, da propustam vozilo koje mi dolazi sa desne strane cini strah kod vozaca.Gledas desno dok ti se vozilo krece kruzno u levo ili se zaustavljas, cekajuci da se iskljucis a oni iza tebe da te urnisu.
---
Нема стајања у кружном. Ако не успеш да се искључиш због тога што у десној траци од тебе има возила која задржавају правац, ти треба да обрнеш још један круг и искључиш се кад за то имаш простора.
Mark
Banderaš
Posmatrac
A Sremci iz Rume stvarno nemojte da se ljutite ali je istina da ste kamikaze
Moma
Sima
Boris Ivanovic
gradjaninX
Rock bob
Z
Gružan
Bojan
Psihološkinja
To dosta toga objašnjava odakle i inače takvi postovi, pogotovo za "obilaznicu".
Ostavio sam podatke redakciji, slobodno me nazovite, mogu da vam pomognem!
miki
KONTROLA PODATAKA
Novi Sad ima predivne bulevare gde se mogu postaviti kruzni tokovi .
Semaforski lobu ugradjuje semafore jer su veoma isplativi svima osim gradskom budžetu.
Vlast treba da prilikom registracije vozila deli uz papirologiju i prigodna uputstva o koriscenju kruznog toka.
Pored toga treba da na kruznom toku cesto kontrolisu saobracaj služben lica i da kaznjavaju one koji to ne nauce.
Postoji sijaset načina da edukujete vozace.
U nocnim satima cesto futoskim putem a i bulevarima divlja neka nova omladina i trkaju se a i prolaze na crveno svetlo na semaforu.
To je valjda pametnije od izrade kruznih tokova koji svakako usporavaju saobraćaj.
Inace mnogo je veci protok vozila koriscenjem kruznog toka.
Ajde gospodo inženjeri saobracajne struke kazite svoje...
GB
Cvrx
Tibra
NS
Комша
Zvoncica
pera
ahhahahah
Vraćaj semafore, spasavaj se ko može!!!
Sremac
Surova
:/
Syracuse
Ryd
Tanja
Zemlja čudesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H