Info
30.11.2022.
10:33 > 10:33
Sistem kao što znamo nikad ne valja.
  • GarazaNS

    26.01.2023 21:23
    Dragi Roditelji
    Iako nikada nisam poslao bolesno dete u vrtic, pritom mogu reci da nam je dete prehladjeno nekada na svakih deset dana, desavalo se da deset dana ide pa petnaest ne, mogu reci da razumem roditelje koji svoju prehladjenu decu salju u vrtice. Mislim da postoje cak i neki benefiti po nasu decu kojoj je virus/prehlada prenet ako nista bar ce im imuni sistem postati otporniji. Pored toga malo razumevanja treba imati i prema roditeljima te dece ko zna gde rade i da li mogu da dobiju bolovanje, zivi se jako brzo a uslovi zivota i uslovi radnika na najnizoj lestvici u poslednjih 30i kusur godina. Da li se je nekada neko postavio pitanje roditeljima koji dovode decu ili nekim slucajom ponudio pomoc, da li se neka predskolska ustanova bori protiv takve pojave (edukacijom, savetovanjem, prevencijom i sl.)...iskreno nisam bas siguran. Pokazimo bar malo razumevanja i tolerancije, ne budimo sebicni vratimo se na ljudska podesavanja. Pokusajmo ovoj deci da ostavimo bar malo bolji svet od ovog u kom zivimo!
  • Novosadjanka

    03.12.2022 22:19
    istina
    Mi ne saljemo decu do 3-4 godine u vrtic, prosto nema smisla, prenese drugom detetu, nama, pretvori se u porodicnu epidemiju, mnogo mi je lakse i jednostavnije za organizaciju i kvalitet zivota kad su zdravi. Ne znam jel gori privatni il drzavni,probali oba, moja preporuka je za poludnevni boravak u drzavnom,ko je u mogucnosti. Tu idu deca koja imaju rezervu ko ce ih cuvati i ne salju ih bolesne, roditelji su vrlo iskreni, male su grupe.U privatnom fali filter, roditelji lazu,te smog,te promene vremena,iznenadne alergije koje su naprasno dobili,da ne nabrajam. Ja jos detetu lepo objasnim ko kaslje bezi od njega,da mi redovno kaze,pa prijavim vaspitacici i roditelju javno u viber grupi,ako nije primetio da se postidi. Jer pare ne rastu na grani.
  • Miona

    03.12.2022 08:15
    Znam više mama koje su svoju decu vodile u vrtić, a ne rade. One se ne brinu ni o bolesnoj deci.
  • Ivan

    03.12.2022 07:17
    Za daliborku
    Vidite ovako, veci je problem u toj radnickoj bojazljivosti nego u tome sto cete malo da povisite ton ako vas poslodavac sekira i preti otkazom zato sto vam je dete bolesno.. morate nekad biti malko glasniji da bi malo bolje culi.. a, ako ipak i dobijete otkaz jer vam je dete bolesno.. neka, dobijte ga.. bolje ga dajte sami.. ima posla i poslodavaca koliko ocete posebno u zadnje vreme.. a i takav poslodavac koji ce to da uradi ne zasluzuje da ima vas. Ps. Ja sam poslodavac u jednom auto servisu u Novom Sadu i znam tacno o cemu vam pricam. Sve najbolje, i pamet u glavu, odredite prioritete.
  • Daliborka

    02.12.2022 11:15
    savršeni svet autora teksta
    Sve je to ok što je napisano, ali u nekom savršenom svetu gde ti isti roditelji neće dobiti otkaz ukoliko često budu iz ostajali sa posla. Autor teksta pretpostavljam da radi u državnom vrtiću. Preporučujem autoru da se malo raspita kod poznanika koji rade po privatnim firmama kako to funkcioniše kada se često izostaje sa posla. Svi vole svoju decu najviše na svetu i najradije bi bili sa njima bolesnima kod kuće, ali od čega će im onda na kraju meseca kupiti hranu ako ostanu bez posla? Nadam se da vam je jasno u kojoj zemlji živimo, i da su pretnje otkazima svakodnevne.. Ili je to i dalje vaš savršeni svet?
  • Bojan

    01.12.2022 11:06
    @Peca

    Ne razumem, u čemu je problem? Niko vas nije terao da dođete ovamo, niko vas ne lupa po ušima da pravite decu, niko vam ne brani da odete. Sve su te stvari opcione, ali da se ponašate civilizovano, to nije.
  • Ada

    01.12.2022 08:33
    deca bolesna dolaze u vrtić
    Tačno je da bolesnu decu dovode u vrtić. Popije terapiju pre dolaska i nešto za sniženje temperature i taman ga to drzi nekih 6 sati ili 8. Vaspitač nema pravo da dete isključi iz kolektiva osim ako ima temperaturu, povraća ili ima više proliva. Čak i kad je to slučaj deca se već sl.dana vraćaju u vrtić sa potvrdom lekara. Potvrde su vrlo često bez datuma i podataka o detetu. Dešava se i da su falsifikovane. Zaključak: 1. Deca dolaze pod terapijom i bolesna u vrtić jer roditelji koji rade ne mogu da uzmu bolovanje bilo da je zbog poslodavca ili zbog novca. 2. Roditeljima je lakše da idu na posao ili sede kod kuće a da o njihovom detetu brine neko drugi i to za veoma male pare.
    Stvarnost je da roditelji sve manje vremena provode sa decom. Vrtići jos koliko toliko imaju kontrolu nad decom i utiču pozitivno na dečiji razvoj što roditelji i primećuju pa shodno tome zaključuju da će im vrtić odgajiti i vaspitati dete a da su oni kao roditelji tu samo posmatrači. A onda, kada dete krene u školu, nastane haos...
    Uvesti kontrole i pooštriti zdravstvene mere u vrtićima. Povećati plate vaspitačima.
  • Odbijeni

    30.11.2022 21:58
    Vrtic NS
    Samo da pitam,
    Kako dobiti vrtic za dete u Novom Sadu? Da li je to uopste moguće?
  • Natali

    30.11.2022 21:30
    Kako?
    Kako mogu da ga ostavim a znam da mu nije dobro? Ovde ipak nešto ne štima.
  • Vtr

    30.11.2022 20:03
    Nova grupa roditelja su takozvani vikend roditelji koji svoje roditeljstvo poistovećuju sa obilascima šoping molova, tableta i igraonica. Jedva čekaju ponedeljak da se odmore!!!
  • Stohadin

    30.11.2022 19:51
    Život
    Vasiona ima svoju granicu,ali zato ljudski bezobrazluk,neodgovornost i glupost su hvala tvorcu....
    BEZGRANIČNI.
  • /

    30.11.2022 19:23
    /
    komentari su na nivou radnog vikenda u kojima srbi zele kupuju samo tada
  • Deda

    30.11.2022 17:37
    Lako
    To se bar lako rešava. Doktoru otkaz i doživotna zabrana rada u struci , roditelju krivična prijava a dete ispisati iz vrtića bez prava upisa u sve vrtiće.
    Mog ujaka su u Kraljevini SHS uhvatili u školi da puši. Odmah je izbačen iz škole bez prava upisa. Tako se radi u DRŽAVI.
  • Anastasije

    30.11.2022 17:20
    Zasto dete
    Zasto pravite decu ako roditelji ne mogu da vam zive u NS i cuvaju istu>
    Zasto pravite decu ako radite kod privatnika?
    Vratite se kod roditelja, zaposlite tamo u drzavnoj i sluzbi i pravite dece koliko hocete, a ne vamo da zarazavate nasu decu jer hocete da zivite u NS?
    Velika vecina komentara je ovakva, malogradjanska.
    Tendeciozno napisan tekst, bez osvrta na prave probleme zasto je situacija takva kakva je.
  • @Roditelj

    30.11.2022 16:26
    Bolovanje
    Na bolovanje se ne ide kada si bolestan, vec kada imas nesto privatno da radis. Nisam lud da lezim kod kuce i da mi skidaju sa plate, kada mogu da lezim na poslu i primam platu.
  • Peca

    30.11.2022 16:23
    Kakav narod takva i vlast
    Komentari su cista tuga. Svako gleda samo sebe i kritikuje ove druge. Otprilike ovako ide, ljudi koji su se doselili bi trebalo da crknu ako nemaju bake i deke tu, pa bi im jedan cak i zabranio decu da prave, treci kaze da se vrate u svoju PM, cetvrti misli da se deca nece nikad ni ne bi razbolela u zivotu da neko ne dovede dete kojem curi nos u vrtic ( posebna sorta genijalaca, ne znaju kako se imunitet stvara). Ljudi ne treba da vode decu koja su bolesna, ali ako curi nos ne znaci novosadjani da odmah treba da zagovarate proterivanje ljudi. Kad vas ovakve sve vidim, zelim vam da vas AV jase jos dugo, bolje i niste zasluzili
  • Tina

    30.11.2022 16:12
    Imaju preča posla
    Tužno je koliko je pojedinim roditeljima opterećenje da čuvaju svoju decu pa makar i da su bolesna. Još je tužnije je da nisu retka pojava. Svako malo sam na bolovanju zbog takvih.
  • Nina

    30.11.2022 16:06
    Prica
    Boze,ne mogu da verujem o cemu se polemika vodi o onome sto nam je najvrednije,dokle smo kao drustvo stigli,i gde je kraj svemu..bahati ,nekulturni uzas,a onda im kriva vaspitacica ,uciteljica pa sopstvenu decu zanemaruju,SOPSTVENU!
  • Libfer

    30.11.2022 16:02
    Poseban vrtić za decu koja su prehlađena i rešen problem. Zaposleni tamo bi bili imuni na apsolutno sve posle svih klica koje svakodnevno udišu, i tu ne bi bilo nikakve opasnosti. Jedno prehlađeno dete ne može zaraziti drugo prehlađeno dete, niti vaspitačicu koja je razvila imunitet poput Vim Hofa. I u taj vrtić lepo dovodiš dete kada dobije dijagnozu od lekara, i nikako drugačije. Topli kreveti, topli napici, crtaći ceo dan i vaspitačice sa naturbovanom platom. Bila bi pesma za sve. E sada... Od toga nema ništa jer se država drži slova Zakona kao svetog pisma... A Zakon kaže uzmi bolovanje i neguj dete. Nije možda ni toliko do umanjenja od 35%, koliko je do toga što se dobra ili loša volja poslodavca u Srbiji ne može regulisati trenutno postojećim mehanizmima. U aprilu bolovanje, u maju već šut karta... Sjajan narativ o povećanju nataliteta za zemlju u kojoj je i dalje moguće dobiti otkaz ukoliko i jedan jedini put uzmeš bolovanje. S druge strane, uz svu svest o tome, a ko je napravio decu, i nema ni kako, ni gde, ni kome... Prst na usta i ne opterećujte druge svojim problemima, ma koliko da su realni. Svako jede svoja g.
  • Nena

    30.11.2022 15:57
    @aleksej
    Evo meni je lakse da poverujem u :
    "1. Sistem je napravila gomila zlih ljudi s namerom da nas namagarči i uništi"
    jer ne mogu da shvatim da strucni i dobronamerni ljudi ukinu uredbu da roditelj deteta do 3 godine treba da ima 100% plate na bolovanju (o da, ova uredba ne vazi vec vise od 3 godine).
    To sto ja radim u normalnoj firmi koja moze da tolerise da mi dete bude bolesno svakih 10 dana, i sto imam platu sa kojom mogu da prezivim tih 65%, to je samo moja sreca. Ali apsolutno sam svesna da 90% roditelja nemaju moju srecu i apsolutno ih ne osudjujem sto posalju bolesno dete u vrtic koje tamo razboli moje dete.
  • Okvlado

    30.11.2022 15:38
    Ko god da je pisao ovo ne radi kod privatnika ili ima neke nekretnine da može da gura i bez plate.
  • Kolja

    30.11.2022 15:03
    @Djomla
    Moras shvatiti da u vojvodjanskim selima posla nema dovoljno ni za ono malo ljudi sto su ostali. Zivot u NS nije stvar prestiza jer je kvalitet istog (napred)DNO.
  • Lovro

    30.11.2022 14:27
    65% od plate kad otvoris bolovanje zbog deteta. Pa ti prezivi do sledeceg prvog
  • Деја

    30.11.2022 14:25
    Ћале
    Апсолутно тачно...'пакао' радосног детињства
  • Roditelj

    30.11.2022 14:09
    Posao
    Dolaze oni takvi i na posao, pa zaraze druge, to je tek posebna prica.
  • Александар

    30.11.2022 14:05
    Од човека до човека
    Све је од човека до човека, не треба генерализовати ни у једном случају, ни у једном погледу, било да су у питању родитељи или васпитачице... Има родитеља које је баш брига и мисле само на себе, раде од куће или уопште не раде и доводе болесну децу, има родитеља који раде и који на најмањи знак болести оставе децу код куће. С друге стране имамо васпитачице које се труде, не зановетају, и чувају децу као да су њихова, а има их који једва чекају да позову родитеље и да пошаљу децу кући, и ако би могло да не морају да долазе на посао, а да плата стиже.
    А некада има и до колектива. Нећу спомињати у који вртић ми је дете прво ишло, и имао сам случај да су нам на првом родитељском претили да чим примете да је дете болесно да морамо да стигнемо у року од 15 минута, а ако не дођемо да ће звати социјалну службу, да морамо да пријавимо сваку повреду на детету када га доводимо, а једном када сам дошао по дете покушали су да сакрију маснице на рукама које "нису имали појма одакле јој". Док са друге стране могу да похвалим вртић Чика Јова из Сремске Каменице и колектив, где васпитачице са љубављу и пажњом се опходе према деце, и сарађују са родитељима на обострано задовољство.
  • pipi

    30.11.2022 13:43
    @Sabahudin
    Pretpostavljam da ste tu mislili i na "turbo-folk tate kojima je važnije blejanje sa drugarima i teretana od prehlađenog/viroznog deteta", ali ste verovatno zaboravili da napišete
  • SS

    30.11.2022 13:39
    Decu sa temperaturom ne mozes ostaviti u vrticu, bar ne u drzavnom. Ja moje ne ostavljam ni kad su slinavi jer imam taj luksuz da mogu da radim od kuce, nemam fiksno radno vreme i td. Ali razumem da ima roditelja koji nemaju ni blizu takve mogucnosti, em nemaju razumevanje poslodavca, em im se skine 35% od plate ako odu na bolovanje. Ne verujem da ih iko ostavlja bolesne samo zato sto mu se tako hoce.
  • Milan

    30.11.2022 13:29
    Dilema
    Ovo je samo jedan od primera za nešto što ja zovem "mojih 100 dinara je vrednije od tvojih 1000" ili "mene boli mnogo više nego tebe". Ljudi su postali, a možda su oduvek i bili, sebični i samoživi, a u poslednje vreme i strašno razmaženi, očekuju da im je sve podređeno, da se ceo svet menja da oni ne bi morali, da se svi sklanjaju i povlače, da im podilize i ispunjavaju hirove.
    Nema to veze sa siromaštvom ili poslodavcem - neki drugi ljudi su isto tako siromašni i zaposleni kod privatnika, pa ne smetaju i ne prave štetu drugim ljudima. Sve je to stvar vaspitanja i etike. Zašto misliš da si važniji od nekog drugog? Zašto misliš da tebi pripada nešto što drugima ne pripada? Zašto misliš da je samo tebi teško? Zašto misliš da je ispravnije drugima praviti problem, nego da se sam malo više potrudiš, odrekneš nečega, promeniš nešto u svom životu?
    Nisam konfliktna ličnost, ali par puta sam pukao kada mi neko kaže "šta me briga za druge" ili "lako je tebi"- a šta onda mene briga za tebe i tvoje probleme, ako ti ne brineš za probleme koje stvaraš drugima.
  • Ns

    30.11.2022 13:21
    @hanzo
    DA, al zato sto oni ne mogu da prezive sa platom od 65% ja dajem mesecno za lekove detetu oko 10k i sto je meni vaznije; dete se muci i ne moze da se druzi i ide napolje, nego sedi kod kuce...
    Nek se bore za bolja radna prava, a ne da cute ko misevi.
  • Ns

    30.11.2022 13:21
    @hanzo
    DA, al zato sto oni ne mogu da prezive sa platom od 65% ja dajem mesecno za lekove detetu oko 10k i sto je meni vaznije; dete se muci i ne moze da se druzi i ide napolje, nego sedi kod kuce...
    Nek se bore za bolja radna prava, a ne da cute ko misevi.
  • Mir

    30.11.2022 13:07
    D
    Hozno koji je postavio komentar je apsolutno u pravu,da nepisem posto bih i ja to napisao! I nerazumem botove tatine i manlmine sinove koji zive u tatinim dedinin i babinin stanovima da kace coveku koje apsolutno u pravu minuse eh bre vojvodino gde si dogurala sa silnim doseljenica i botovima tesko nama
  • Djomla

    30.11.2022 12:54
    Za hanzu
    I sta ti to govori gde su greske.jel lepse da si ostao u svom mestu medju svojim.ne bi imao 23god kredit za mali stan u adicama video sta mozes raditi da ne bi bio kod nemilosrdnog privatnika.mozda bolje da razmisljate aha cekaj pa ako ne saljemo svi dete u vrtic kad je bolesno manje ce virusa kruziti medju decom.
  • SS

    30.11.2022 12:46
    Decu sa temperaturom ne mozes ostaviti u vrticu, bar ne u drzavnom. Ja moje ne ostavljam ni kad su slinavi jer imam taj luksuz da mogu da radim od kuce, nemam fiksno radno vreme i td. Ali razumem da ima roditelja koji nemaju ni blizu takve mogucnosti, em nemaju razumevanje poslodavca, em im se skine 35% od plate ako odu na bolovanje. Ne verujem da ih iko ostavlja bolesne samo zato sto mu se tako hoce.
  • Neko

    30.11.2022 12:41
    Iako razumem poriv autora tejsta, da napise i kroz slovo se pozali na nepravilnost sistema, mislim da je uzrok potpuno drugaciji. Mnogi rade po ceo dan, ili dva posla, za prosecnu platu koja nikako nije dovoljna za zivot. Nakon 35god. nevolja u ovoj zemlji, ni stariji vise nisu sposobni za cuvanje dece jer su bolesni od jurnjave za prezivljavanjem. Takva je vecina!
    Manjina su razmazene mame, koje su nezaposlene (nemaju potrebe da rade) pa sa svojim audijem idu na kafice i masaze, i ne pada im na pamet da to propuste zbog slinavog deteta. To je danas slika surove stvarnosti!
    Sve u svemu tuzno za te nase, male, junake!
  • Mimi

    30.11.2022 12:33
    Očigledno je, da autorka teksta, ne radi kod privatnika. Zaboravlja, da mnogi poslodavci ne dozvoljavaju upotrebu telefona na radnom mestu, a kamo li napuštanje istog. Ispada da roditelji nemaju ni trunku empatije za sopstvenu decu, a sistem ih tera da se tako ponašaju.
  • Nemanja

    30.11.2022 12:22
    Za bolesno dete se redovno dobija bolovanje
  • Tekst je uboo tamo

    30.11.2022 12:19
    gde treba
    Žao mi je onih kojima nema ko da čuva dete, ali to ne znači da moja deca trebaju da snose posledice tuđeg širenja zaraze. To je inače i krivično delo. Ti kojima nema ko da čuva dete pa su ga šutnuli u kolektiv da zarazi druge su isti oni koji parkiraju na tuđu kapiju jer ,,nema mesta", voze nekog trovača jer ,,moraju kolima" i slično. Gomila ,,posle mene potop" i ,,država d'uradi nešto, ali od tuđih para,, sveta. Ne sveta, polusveta.
  • ĆoraviDesk

    30.11.2022 12:17
    Kanda nismo savremenici u ovoj situaciji. I dok autor može da piše o fantaziji, ne mogu da osuđujem roditelje koji dovedu decu bolesnu u vrtić, i ako sam od toga dobija napade.
    Zašto autori ovakvog teksta nebi otišli redom kod poslodavaca i redom pitali, zašto se odnose prema roditeljima sa decom kao prema neprijatelju?

    ZATO ŠTO JE PROFIT VAŽNIJI OD MESA NA KRAJU MAŠINE, a vi mladi, pravite decu, da vidite kako nastaje pakao umesto lepote stvaranja života....
  • B

    30.11.2022 12:06
    Obicna prehlada
    Mislim da je glavni razlog svemu ovome neinformisanost i neznanje. Jer i dalje gooomila ljudi misli da prehlada moze da se dobije od vetra ili promaje. Ne znaju sta je sve virus, ne znaju kako se virusi prenose i pored svih tekstova o tome tokom korone. Pogledajte samo kako su ljudi nosili masku kada je to bilo obavezno - ispod nosa jer valjda misle da virus ne ulazi i ne izlazi na nos nego samo na usta?! Milion puta sam cula "nije mu nista, samo mu curi nos" i to se ne racuna kao bolest, odnosno virus koji moze da se prenese na drugo dete sa slabijim imunitetom koje ce od istog virusa dobiti temperaturu i "zaglaviti" u krevet danima.
  • da ali

    30.11.2022 12:05
    Tačno, ima roditelja koji su zaposleni kod izrabljivača i njima je skoro nemoguće da uzmu bolovanje. Ali, opet - šta je važnije, posao na takvom mestu ili rođeno dete?

    No, jako mnogo ima i onih drugih - nezaposlenih roditelja koji IPAK dovode bolesnu decu u vrtić. Čak ih je i većina.
  • Balkanizam

    30.11.2022 12:02
    Znog tacno ovakvih koji bolesno dete teraju u vrtic moji ne idu. Pa jeste vi pri sebi? I nije posao opravdanje, sto se nisi spremio za decu. Nego ces moju da zarazavas a svojoj vek da skracujes. Tesko ti je da brines o njima, lakse je kafa u drzavnom preduzecu?
  • Igor

    30.11.2022 11:57
    To je sve u redu, ali nije u redu da ispaštamo mi koji nemamo decu, jer eto kolega je iz PM, tamo su mu roditelji i kako ćemo sad? Pa druže, ako si ti odlučio da se iz PM preseliš u NS (skroz nasumična slova), cena toga je da baba i deda ne mogu da ti pričuvaju dete kad zatreba. Tu cenu treba da plaćaju roditelji, u razumnoj meri i država, ali ne i kolege.
  • Vlada

    30.11.2022 11:48
    @Hanzo

    Sve su to odlični razlozi - doduše ne da šalješ bolesno dete u vrtić, nego da ga u startu ne praviš kad nemaš uslove.
  • Sabahudin

    30.11.2022 11:44
    Omerović
    Svega tu ima počev od roditelja koji su napustili selo a u gradu im niko nema da pripazi bolesno dete, pa do turbo-folk mama kojima je važnije blejanje sa drugaricama i teretana od prehlađenog/viroznog deteta...
  • 002211

    30.11.2022 11:43
    Zato što roditelji moraju da rade da bi hranili dete!
    Zato što neko dete nemaju ni babu niti dedu!
    Zato što dete ne može da bude samo kući!
    Treba li vam još zašto?!
  • Neba

    30.11.2022 11:32
    Svaka Vam cast.
    Jos samo da se neko za ozbiljno pozabavi ovom temom
  • Tanka

    30.11.2022 11:20
    Linija
    Moj roditelj je stalno uzimao bolovanje da bi brinuo za mene. Majka. Jer je bila u dobroj firmi i mogla. Otac je radio. Dece nemam. Danas je bolovanje luksuz. Imanje dece je luksuz. Prosecna plata je luksuz. Nisu vam drugi roditelji neprijatelji. Sistem se promenio. Bake i deke vise ne zive u kuci da cuvaju unucice jer su majka i otac u stanu daleko od svojih roditelja. Vreme se promenilo ali je isto, mi kao drustvo se nismo dovoljno potrudili. Kad smo tako zlatni pricuvajte nekad dete svojih komsija prijatelja, dok je njihovo dete bolesno a oni ne mogu da uzmu bolovanje jer rade na odredjeno
  • Hanzo

    30.11.2022 11:18
    Zašto? Zato što neki roditelji rade kod privatnika koji su nemilosrdni. Zato što su se doselili ovde iz drugih gradova i nemaju babe i dede da uskoče. Zato što državu zabole da utrči i zaštiti roditelje koji uzimaju slobodne dane zbog bolesnog deteta. Zato što je slobodnih dana malo a virusa previše u tom uzrastu. Zato što je teško birati izmedju ostanka sa detetom i prosečne plate Ekonomskog tigra. Zato što treba kupiti lekove i platiti kirije kao da si Rus programer. Zato što je ostalo još 23 godine kredita za premali stan na Adicama koji košta kao da je u Parizu
  • to

    30.11.2022 11:16
    To je ta poznata srpska otvorena duša, puna razumevanja i toplote za ljudsku zajednicu, nebeski narod. Ali samo dok mom ličnom dupetu neko ne izmakne komfor, onda se pokazuje pravo a vrlo ružno lice.
  • Goca Gocić

    30.11.2022 11:13
    Sit gladnom ne veruje
    Bila sam vaspitačica više od četrdeset godina. Ima toga o čemu pričate. Ali, jasno je da ste Vi ipak "svoj gazda". Ne mislim bukvalno, nego prosto imate mogućnost da se Vi ili Vaša porodica organizujete i svoju decu adekvatno zbrinete. Nemojte biti previše surovi prema većini roditelja koja prosto nema izbora. Svima su, kao i vlasti pre svega, puna usta brige o roditeljima i deci, a u stvari svaki dan je sve gori i gori.
  • Ns

    30.11.2022 11:13
    Upravo mi je dete kod kuce bolesno kao kuce, jer dovode bolesnu decu u vrtic. Nadrealno kako mogu tako decu da salju, umesto da ih maze i paze i ne sire zarazu.
  • Детелинара

    30.11.2022 11:05
    Да је Србија уређена земља ово би имало смисла. Али у Србији ће послодавац да те најури само тако ако често одсуствујеш због болесног детета. Брига њега за твоје дете. А шта ћеш ти после? Чиме да нахраниш то дете? Немају сви срећу да имају бабу и деду да чувају дете кад је болесно. Такве ствари раде јер су приморани. Систем не штити родитеље, који онда све то преносе на децу и васпитаче који исто раде за бедну плату и реално их заболе уво за твоје дете. Зваће те ако има температуру и то је то. За слине и кашаљ неће.
  • xyz

    30.11.2022 11:00
    Odlican tekst
  • Dobar Los Zao

    30.11.2022 10:53
    Svaka cast
    Odlican tekst i slazem se u potpunosti sa svime sto je izreceno;)
  • Aleksej

    30.11.2022 10:46
    Hm...
    1. Sistem je napravila gomila zlih ljudi s namerom da nas namagarči i uništi
    2. Sistem je napravila gomila stručnih i dobronamernih s namerom da stvari funkcionišu najbolje moguće.

    Pogledajte malo oko sebe i kazite sebi - u sta je lakse poverovati?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna