Info
07.12.2022.
10:11 > 10:15
Vrlo dobro znamo koliko smo kao narod skloni tome da romantizujemo sve i svašta, najčešće jer smo nostalgični a često patimo za situacijama ili vremenima koja uopšte nisu donosila ništa lepo.
  • ko

    28.12.2022 13:24
    nije
    za vojsku nije ni za ženu ! možete vi sad spinovati koliko hoćete ovo je suština ! ajd zdrao
  • chapkun

    11.12.2022 13:55
    ???
    Ako u državi zakoni važe po principu ''ako mi odgovara primeni, a ako ne zaobidji'', da li stvarno verujete da će isto važiti za sve u tom vojnom roku? i da će biti kao što pričaju da je bilo u JNA? Jer svi imaju veze, jer im je neko ''drug član'' vladajuće stranke. Danas se čistačica postaje preko stranačke veze i direktor joj ne može nista jer ta ''veza'' može da ga skine iz fotelje, jer je nešto rekao čistačići što joj u trenutku ne odgovara. I onda vi mislite da će neki oficir moći da ''prevaspita'' mamine i tatine sinove (a danas ih 80%, jer ako si drug član onda si bitan). A ako bi to neko pokušao da bude kao u JNA, ja mislim da bi ''vojnici'' preuzeli kasarnu i raspustile bi je.
  • Limanac

    08.12.2022 10:56
    Kako vreme brzo leti, kao da se juče ginulo na straži
  • unp

    08.12.2022 10:34
    kao i uvek, slazem se sa ptpisnicom ovih redova, ali isto tako moram da kazem, da mi ona kaze da idem, isao bih sa puskom i ubijao, toliko volim njene reci i tekstove i tvitove, a posebno slike :*
  • Dušan

    07.12.2022 20:14
    Vojska
    Čitam komentare i ne verujem šta pišete. Pa ako dodje do rata ne daj bože jel mislite da će vas neprijatelj poštedeti zato što ste bože moj tolerantni i što ste borci za ljudska prava neće kad vam vide Srpsko ime i prezime putujete odma. Kako tako brzo zaboravljamo nije mi jasno?
  • usput

    07.12.2022 17:31
    komentar
    Srbiji ponestaju Vojni kadrovi za jedan tako ozbiljan projekat.Ne mislite valda da će Generali , Oficiri i pod oficiri i ostali kadar biti Vulin , Stefanović , Šešelj , Nikolić , Vućić i ostali ne zaposleni partijski kadrovi. Rukovodjenje Armijom nije isto što i biti Upravnik Stanbene zajednice koje je SNS izmislio da bi zaposlio svoje kadrove na teret Vlasnika stanova. Imamo Policijsku akademiju ali nisam siguran da imamo i Vojnu akademiju za sve rodove vojske kao što smo imali .Ima jako mnogo pitanja bez odgovora.O ovoj temi govore ne kopetentni ljudi.Nilo bi lepo čuti glas struke šta ima da kaže na ovu temu.
  • Dušica

    07.12.2022 17:20
    Bla bla truć
    Po toj plitkoj logici i svi oni koji treniraju borilačke sportove to rade da bi mlatili nedužne po ulicama....a šte tek onda reći o onima koji se bave streličarstvom?!?...idiotluk
    Današnjoj omladini je i te kako treba vojska, kad ih već u kući ne uče disciplini i poštovanju...svaki drugi jedva da zna sebi nos da obriše, ali zato jako dobro zna kako da maltretira slabije vršnjake, penzionere, nastavnike...deca su vam postala slaboumna i razmažena do zla boga......broj mladih koji se alkoholišu i drogiraju je frapirajuć...
    Ne kažem da će vojska to "izlečiti", ali će svakako biti osvešćujuća za mnoge kada shvate da im mamice i tatice neće moći nameštati krevete, skupljati razbacane stvari i servirati obroke "na pijacu"...
    Svaka generacija je sve mekša, gluplja i bednija od prethodne, a to ovim zlotvorima na vlasti i te kako odgovara...
    A što se ratova tiče, ko misli da ih u budućnosti neće biti - taj je dobrano lud...

    Živi kao da će 100 godina biti mir, spremaj se kao da će sutra biti rat.....s tim da smo mi poodavno u ratu samo što ste slepi kraj očiju da to i vidite...
  • Mark

    07.12.2022 17:18
    Vojska
    Kao veteran dva rata.. Imam veliko pravo da pisem o ovome. Sta je drzava uradila za sve nas veterane? Nista. I ja svoje dete da saljem u rat, vojsku? I dalje sam patriota, volim Srbiju. Nisam onaj patriota koji se busa u prsa, peva cetnicke pesme u kafani i gleda sta ce gde ukrasti, stranacki se uhljebiti. Kad citas o nacionalnim penzijama tek covek pozli ko dobija. Pa svaki rudar ima vise pravo na tu penziju nego neki pevaci, pevaljke. Nije im dosta sto su milione zaradili pa bi jos. A imamo mi specijalca od sedam dana vojske, pa brate neka on jos malo sluzi.
  • pajo patak

    07.12.2022 17:05
    @Лиманац
    prava Srbija kaže na tvoju jeftinu parolu: pametna Srbija - jaka Srbija.
  • pajo patak

    07.12.2022 17:03
    @Izvidjac Futog
    Lako je tebi kad si već u uniformi.
  • pajo patak

    07.12.2022 17:00
    @Izvidjac Futog
    Lako je tebi kad si već u uniformi.
  • Dušan l

    07.12.2022 15:33
    Džabe
    Dobar članak ali džabe.Po minusima vidite na kom smo nivou i zato smo tu na dnu Evrope.
  • Novosađanin

    07.12.2022 15:08
    @Izvidjac Futog

    Zlo uglavnom dolazi od iste te države kojoj bi služili vojsku. Kako bi to tačno pomoglo?
  • Vladan

    07.12.2022 14:52
    @NemanjaN

    Bilo je sramota ići u vojsku ako imaš više od mrve pameti i obrazovanja i kad si ti tamo bio.
  • @Maja

    07.12.2022 14:45
    Maja
    07.12.2022 • 13:31
    U izraelu svi muškarci služe vojni rok u trajanju od 3 godine , sve žene koje se ne udaju služe vojni rok 2 godine . Ovi naši kmekavci bi da ih neko drugi brani , e pa neće da može , Srbija je otadžbina svima , kome nije nek se pakuje i s migrantima u nemačku. Uvesti vojni rok za sve bez izuzetka

    Ja i vojsku odsluzio i otisao u Nemacku. Jel se to duplo boduje ili se potire? Tebi svakako jedan negativan bod zbog nedostatka volje da naucis pravopis i gramatiku sopstvenog jezika. I to je vid patriotizma - negovanje kulture. Posto u vojsku neces ici, toliko bi barem mogla da se potrudis.
  • andrija

    07.12.2022 14:43
    Pa posto smo mi...
    najpametniji na svetu sa ovih prostora trebalo bi max cetiri meseca uvesti sluzenje vojnog roka reda radi da znaju da zapucaju na Balkanskom buretu baruta.
  • kizza

    07.12.2022 14:40
    ovaaaj..
    Pa imamo da nas brane ovi što su dobili stanove za 500e kvadrat, pa ih sad još i izdaju rusima. Ja bih ipak to sve propustio, hvala...
  • Liman

    07.12.2022 14:15
    @Maja
    Sendvič za gospoju. A sad nastavite da spavate u jkp-u.
  • @Maja

    07.12.2022 14:06
    ko si ti mala majo da odredjuješ kome i kakva je srbija otadžbina i ko i zašto da ide iz nje? Odakle ti pravo da komentarišeš kao da si lično ti srbija-otadžbina? I kakve veze ima Izrael sa stanjem u srbiji. Pomešala si babe i žabe
  • NemanjaN

    07.12.2022 13:43
    Ajd sad realno...
    Nisam za rat,učestvovao sam u njemu,ne daj bože nikome... Ali realno smo napravili gomilu pekmezastih klinaca,bezobraznih i bahatih. Ne kažem da se to ne donosi iz kuće,ali vojska je pravi korektivni faktor koji sve to popegla. Šta je problem da pola godine služe vojsku,nauče i po nešto pametno. Bolje nego da vise po kladionicama.
    A ne daj bože da nam se desi bilo šta kao napaćenim Ukrajicima. Pa ne mogu samo ovi 40+ da brane zemlju za ne daj bože. Msm nekad je bila sramota da ne odslužiš vojsku. Iskreno ne znam kad smo postali ovako njanjav narod.
  • Maja

    07.12.2022 13:31
    U izraelu svi muškarci služe vojni rok u trajanju od 3 godine , sve žene koje se ne udaju služe vojni rok 2 godine . Ovi naši kmekavci bi da ih neko drugi brani , e pa neće da može , Srbija je otadžbina svima , kome nije nek se pakuje i s migrantima u nemačku. Uvesti vojni rok za sve bez izuzetka
  • Nervozni glasač

    07.12.2022 13:26
    2001.
    @Vladika: Људи у Херсону и Харкову ће пре или касније схватити да су најпаметнији и најсрећнији они који су на време побегли од рата и зла. Све може некако да се надокнади осим живота и здравља.
  • Izvidjac Futog

    07.12.2022 13:04
    Cemu
    Čemu to ruganje vojsci.Čemu toliki otpor da Srbija ima adekvatno obucenu i opremljenu vojsku. Zašto se samo spominje bilo kakva obuka koja samo korisna može biti u negativnom kontekstu.Vojska sluzi da otkloni bilo koje zlo ako nam dodje.A često nam dodje.Znaci bez vojske smo potencijalne zrtve sa vratovima na izvolte.Čitam komentare i nemogu da verujem da neko misli da ce sespasiti ili da će ga zlo zaobici ako dodje tako sto će neobucen totalno nespreman zabiti glavu u pesak kao noj.I kao zlo će samo od sebe da prodje. Kada dodje nevolja nema mira i letargije nego se gleda da se odbrani svoja kuća i svoji naj miliji od te nevolje. Još su stari Rimljani govorili ako hoćeš mir spremaj se za rat.Al stvarno ljudi tih par meseci obuke nije puno. Mislite pragmatično .Ta obuka koja mora biti kvalitetna i sazeta vam samo može pomoći ako se pocnu loše stvari dešavati.Daj bože da se ne dese .Ali bolje je spreman biti.I netreba ovu temu razmatrati i povezivati ni sa kakvom politikom ili ličnostima.Sebe radi i svog naroda radi se ide u vojsku.
  • Nenad

    07.12.2022 13:03
    A koliko ćeš da plaćaš one koje bi slao u vatru, vodu i razne elementarne katastrofe. Verovatno si mislio za džabe. Nema više ništa za džabe, ljudi sa razlogom neće da mrdnu ni malim prstom ako im se to dobro ne plati. Tako bi ti bilo i da trebaju da stanu u odbranu države. A za sve to ste krivi vi, političarska ološ koja se evo već 30 godina međusobno smenjuje na vlasti.
  • Bombarder

    07.12.2022 13:02
    Za Lazara
    Lazare sivi ticu lepo si se ti izborio za bivsu drzavu.
  • NezavisniVojvodjanin

    07.12.2022 12:54
    Svaka reč je na mestu.
    Odličan tekst, zapažanje i razmišljanje velike većine roditelja. Patriota imamo uveliko među navijačima i rusoljubnim krstoljubcima pa za početak prvo tu populaciju uposlite da čiste wc i čupaju korenje između kockica i sve ostalo što se radi u vojsci. Takvih imamo i za izvoz. Eto odbrambene snage ove zemlje u velikom broju pa i popunjenost brojnog stanja u armiji. A našu decu ostavite na miru.
  • LoL

    07.12.2022 12:24
    Obicno se ne slazem za autorkom, ali ovde se u potpunosti slazem. Takodje, dodao bih ono sto smo vec u zadnjih nekoliko godina (barem 5-6, ako ne i vise) naucili, a to je da se svako malo vraca taj vojni rok ali nikako da se vrati, samo da mi je znati sa cega se sada skrece paznja sa tim (problemi sa EPS-om, poskupljenja struje, nedavni incidenti na Kosovu, veliki minus za ovu godinu, inflacija itd.)...
  • Dusan

    07.12.2022 12:20
    Uf
    Pa u svim uredjenim zemljama za kojima vi patite je obavezan vojni rok ne vidim šta je tu loše, i ustalom nikad ne znaš hoćete neko napasti tako da treba biti spreman. Šta će nato na kosovu što o tome ne pišete? Šta će americi baza u svakom delu sveta?
  • @Vladika

    07.12.2022 12:20
    Nesto nije bio potreban taj vojni rok u balkanskim ratovima i dva svetska rata, koja smo, gle cuda, sve pobedili? Niti sam primetio da mi je za slaganje dzakova tokom poplava bila potrebna neka obuka isto. Meni je zabrinjavajuce da se za nesto pitaju ljudi koji misle da ti za povlacenje obaraca, marsiranje u koloni (sto deca u osnovnoj skoli rade kod uciteljice) i slaganje dzakova treba obuka, pogotovo visemesecna obuka. Kad je to uvedeno ta vojska nije mogla ni gradjanski rat da dobije, a pre tih obuka je tukla sile poput Nemacke, Austrougarske i Turske.
  • Betmen

    07.12.2022 12:18
    Poštovana autorko teksta, a bogami i komentatori, zaista ne bih želeo da nam se ponove bilo kakvi ratovi. Ali, u slučaju da nam se ponove:
    1. Ko, mislite, da će braniti vaše kuće, okućnice i imanja;
    2. Ko, mislite, da će braniti vas, vaše najmilije, majke, sestre, braću od neprijatelja;
    3. Ko, mislite, da će vam odbraniti vaše poslove, firme, kafane;
    4. Mislite isti oni koji su '99 branili istu tu zemlju dok su neki noću lumpovali po novom sadu, provodili se, jurili sojke, dok smo mi visili oko mostova sa poluupotrebljivom tehnikom.
    E pa malo ste se zajebali. Došlo je vreme da neki drugi preuzmu tu ulogu. Oni što su visili po Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj, dok su njihove komšije gledale u nebo i čekale da im nešto rokne na glavu. Ako treba da ja sa 50 godina opet branim državu, nije problem, ali branicete je i vi, ali ispred nas.
  • srpski vo

    07.12.2022 12:11
    @ex chapman
    Nije ti loša ideja.
    Šta kažeš na to da probaš da je proturiš tamo u UK gde živiš, pa ako tamo prođe, da mi onda ovde u Srbiji pričamo o njenoj validnosti, naravno, u zavisnosti od toga kako prođe?

  • Limanac

    07.12.2022 12:06
    @Vladika

    Mnogo smešan komentar kad uzmeš u obzir da su ovi koji zagovaraju služenje vojske prvi da pruže podršku okupatorima u Harkovu i Hersonu. Osnovna opasnost od koje treba da naučimo da branimo svoje porodice je ova država.
  • I

    07.12.2022 12:01
    pre nego što vas babica prvi put prihvatila na rodjenju ova naša mila prezadužena "otadžbina" vas je zadužila pa ste samim rodjenjem ni krivi ni dužni , ipak postali dužnici i moracete da vracate dug koji niste napravili. I tako od kolevke pa do groba bicete dužni. Ali kažu da to nije bitno, bitno je da znate šta je oružje, kako se voli i brani prezadužena "otadžbina" i da znate da vaš život nije vaš vec pripada "otadžbini". To "pametni" zovu patriotizam a zna se da je patritizam važniji od vaših života. Jeli tako? U stav "MIRNO"!!!
  • Liman

    07.12.2022 11:42
    Bravo
    Sns sekta i njihov lažni patritiozam.
  • Lazar

    07.12.2022 11:07
    Za koga
    Nekada je bila drzava za koju se trebalo boriti, danas da se borite za sve lopve koji bi i na tome da se obogate i sacuvaju vlast, samo pogledajte ratne vojne invalide zive na najnizoj drustvenoj letvici nemaju ni zdra.osiguranje
    Samo vi vasu decu i gospodu sa drzavnih jasli saljite njih i placate za ne rad pa neka tamo pune dzakove
  • Vladika

    07.12.2022 11:05
    2007.
    Ne znam šta bi vam na iznete stavove danas rekli ljudi u Hersonu ili Harkovu. Vojni rok obučava mlade ljude da sutra u slučaju potrebe brane svoje porodice, a ne da nameštaju krevete i slične gluposti. Drugo je pitanje da li mi sada kao društvo imamo uslove ili sredstva za kvalitetnu obuku., da li je to dodvoravanje bumerskom biračkom telu i slično.
  • Otac

    07.12.2022 11:05
    Brutalno
    Istinito.
  • Лиманац

    07.12.2022 10:55
    Служимо Србији!
    Јака Војска — јака Србија!
  • Aleksej

    07.12.2022 10:53
    Hm...
    Vojska se ima da se ne bi moralo ratovati.
  • Još

    07.12.2022 10:51
    jedan mali detalj bih da dodam. Uz sve te pozive koristoljubivih "rodoljubaca" i uterivanje nepokolebljive ljubavi i dužnosti prema tkzv "otadžbini" koja je iznad ljubavi do sebe i roditelja, nisu se još dosetili da uz pušku dodaju "modni" detalj pravoslavnog krsta i obavezno prisustvo liturgijama. Pa da mondenska novopečena "država" zaokruži patriotsko-klerikalnu priču o bezuslovnoj ljubavi do zova vladara. Pozdravljam tekst .
  • ex chapman

    07.12.2022 10:36
    JNA
    ova halabuka oko obavezne vojske je visestruko korisna i kao skretanje panje javnosti sa pravih problema i kao plasenje i onih koje ne zanimaju uobicajena palamudjenja politicara. verovatno su procenili da prvobitne najave nisu dovoljno poplasile populaciju, pa su resili da poruku "prilagode" i za one malo starije. sad ne samo da ce vojsku sluziti nove generacije, nego ce i svi koji su se nekad provukli da ne sluze - morati da sluze! a zasto da se i stvarno ne uvede oabveza? nije da cemo time dobiti neku narocitu vojsku, ali obaveza moze da se upotrebi na bolji nacin. vojna obaveza ce se konvertovati u civilno sluzenje, ali ce se vaspostaviti neka humanitarna organizacija koja ce to da "nadgleda". civilno sluzenje ce naravno moci i da se zameni "dobrovoljnom novcanom donacijom" toj organizaciji. i svi srecni :D
    ne trazim honorar za ovu ideju. samo da me se setite kad ove psihopate to zaista urade
  • opada nam

    07.12.2022 10:35
    natalitet
    Prosto pozelis da budes roditelj u drzavi u kojoj ce tvoje dete politicari uciti patriotizmu i poslovima u okviru domacinstva. Neces imati obavezu uopste da forsiras dete da sprema za sobom. Bice primorano na kurs kosenja, ciscenja, slaganja, ma ne mora ni da razmislja, i to ce neko umesto njega...
  • odlican

    07.12.2022 10:32
    tekst !
    sto se tice patriotizma, nije nam potrebna vojna obuka, i bez nje mozemo da izvozimo patriotizam u enormnim kolicinama ! zalosno je to sto je razmisljanje o ratovanju sve prisutnije kod homo sapijensa ! kakav evolucijski napredak !
  • Majka

    07.12.2022 10:27
    ***
    Odličan tekst! Potpisujem svaku rečenicu! Bravo!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna