Predsednik Asocijacije tehničkih pregleda: Smanjenje gužvi i pad cena do kraja godine

Očekuje se da će se do septembra normalizovati situacija sa tehničkim pregledima, izjavio je predsednik Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda Vladimir Marinković.
Predsednik Asocijacije tehničkih pregleda: Smanjenje gužvi i pad cena do kraja godine
Foto: 021.rs
Prema njegovim rečima, to se odnosi i na cene i na gužve koje se trenutno stvaraju na linijama pregleda vozila. On je dodao da se do kraja godine očekuje da proradi centralni informacioni sistem i budu završen Pravilnik o obuci kontrolora, kada će MUP moći da da predlog cene pregleda.
 
"Po zakonu, najvišu i najnižu cenu tehničkog pregleda vozila određuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija na predlog MUP-a, ali postoje preduslovi da bi se to desilo. Očekujemo da Agencija za bezbednost saobraćaja završi Pravilnik o obuci kontrolora, a zatim i uvođenje centralnog informacionog sistema i kad se to bude završilo tada će MUP moći da da predlog cene pregleda. Do tada to nije moguće", pojašnjava Marinković.
 
On je dodao da bi to sve trebalo da bude gotovo do kraja ove godine, ali da bi do pada cena možda moglo da dođe i ranije.
 
"Možda će cene padati kada više tehničkih pregleda počne da radi, pa će tržište početi da vrši pritisak na sadašnje cene", smatra Marinković. Dodao je da sada problem predstavlja i to što jedan broj vozača još uvek ne shvata da zbog neispravne svetlosne signalizacije ne mogu da dobiju potvrdu o ispravnosti vozila, pa se stvaraju gužve.
 
"Tek je počeo da radi novi sistem pregleda i imamo veliki pritisak na linije tehničkih pregleda, jer ljudi još uvek nisu shvatili da su svetla neispravnost, pa se mnogo njih vraća kada otkloni te problema i zauzima mesta drugima. Ovo je tranzicioni period i zato je takva reakcija i vozača i kontrolora", rekao je Marinković.
 
On smatra da poređenje situacije u Srbiji i ovdašnjih cena tehničkog pregleda sa Hrvatskom i regionom koja su se pojavila u javnosti nisu umesna.
 
"U regionu su odavno definisane sve ove stvari, pa poređenje sa regionom nije realno, a i oni tamo imaju drugačije pravilnike. Vi u Hrvatskoj možete da pregledate onoliko automobila koliko pregledača imate, bez vremenskog ograničenja trajanja pregleda. Tamo su dugačke linije tehničkog pregleda, ima više pregledača. Kada se kod nas sve 'slegne' verovatno ćemo imati vrlo slične cene", ocenio je Marinković.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Barka

    05.08.2021 16:19
    Da
    Ne znam šta bih rekao na sve to.. Moj auto je 2007 godište i prešao je 53000. Jel spada u krševe?
  • Cane

    05.08.2021 08:58
    SNS DRZAVA I NA TRHNICKOM
    Drzava se bavi kontrolisanjem novih automobila, sto je velika sramota, dok je dozvolila upotrebu starih automobila koji zagadjuju zivotnu sredinu i nase zivote. Ovo je uradila da ne bi iritirala svoje glasace jer predstoje izbori. Niko od vlasti u ovoj drzavi nista nije ucinio za zastitu naseg zdravlja, ali jesu sve rizikovali da bi dobili glasove i pobedili na izborima. Ovakvo ponasanje je kriminalno i sramno. Toliko je starih automobila u saobracaju da se od njihovih izduvnih gasova ne mize ziveti. Drzava je zastitila takve automobile, a kontrolise nove automobile. Sramota i tuga sta rade…
  • kac

    05.08.2021 08:39
    Za vozila starija od 15 god. treba tehnicki da bude dva puta godisnje. Koja je poenta izjednacavati nekog ko vozi kola 2011. i onog ko vozi 2000. godiste?
    Oces krs? Bajo moj i to kosta. Pogledajte na putevima koje smederevce voze. Taksisti ubedljivo najgora grupa.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija