Mađari nisu završili radove: Odlaže se početak železničkog saobraćaja između Subotice i Segedina

Ponovno uspostavljanje železničkog saobraćaja između Subotice i Segedina u Mađarskoj, najavljeno za 23. oktobar, odlaže se do daljeg.
Mađari nisu završili radove: Odlaže se početak železničkog saobraćaja između Subotice i Segedina
Foto: 021.rs
Razlog je to što na mađarskom delu pruge još uvek nisu u potpunosti finalizovani završni radovi i sprovedena neophodna testiranja uređaja na samoj pruzi, saopštilo je danas preduzeće "Srbija voz".
Srpska strana je u dogovorenom roku završila sve potrebne infrastrukturne radove i sprovela sva neophodna testiranja, navodi se u saopštenju i ističe da među građanima Srbije vlada veliko interesovanje za putovanje do Segedina.
"Uvereni smo, međutim, da nećemo dugo čekati i da će se već u novembru uspostaviti železnički saobraćaj na ovoj relaciji. Sigurni smo i u brzinu i stručnost naših mađarskih kolega koji posvećeno i danonoćno rade na tome da svi tehnički i bezbednosni uslovi budu ispunjeni kako bi voz ponovo povezao naša dva pogranična grada. Putnike molimo za još malo strpljenja i razumevanja", rekao je v.d. direktor "Srbija voza" Ivan Bulajić.
 
Kapitalni i sveobuhvatni radovi na brzoj pruzi Beograd-Budimpešta započeti su u oktobru 2021. godine, a podrazumevali su i potpuno uklanjanje šina postavljenih 1869. godine. Nova brza pruga projektovana je za brzinu od 120 kilometara na čas za putnički, i 80 kilometara na čas za teretni saobraćaj, podseća u saopštenju "Srbija voz".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Marko

    21.10.2023 18:03
    Evo lepo crno na belo zašto su radovi prekinuti :
    https://centraleuropeantimes.com/2023/09/budapest-belgrade-railway-project-hits-buffers/

    "Kineske kompanije su u početku preuzele odgovornost za razvoj sistema osiguranja i kontrole vozova koji su neophodni za projekat, ali su naišle na poteškoće u ispunjavanju evropskih standarda. Tokom godina izgradnje koloseka pokazalo se da ni mađarski ni kineski entiteti nisu u stanju da instaliraju ETCS sistem i neophodne sigurnosne uređaje.

    Kineski ekvivalent ETCS-a je znatno manje složen od evropskog. Odluka je da li da se uloži više u izgradnju relativno spore evropske železničke pruge ili da se zaposli nova kompanija koja će upravljati sistemom kontrole vozova – iako je neizvesno da li će projekat na kraju biti završen"
  • Miki

    21.10.2023 17:24
    stalno izgovori
    uvek je drugi kriv to je uvek izgovor
  • Srzentije

    21.10.2023 13:26
    Bez fondova iz EU ,Orban ne moze ni biciklo da kupia a jos manje da gradi pruge za 25 vek..sa brzinom 120-130..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija