Gužve na šalterima zbog računa za struju, direktor u EPS-u: Nema razloga za brigu

Iako je rok za plaćanje računa sa popustom 28. u mesecu, već od prošle sedmice na EPS-ovim šalterima širom zemlje su ogromne gužve.
Gužve na šalterima zbog računa za struju, direktor u EPS-u: Nema razloga za brigu
Foto: 021.rs
Domaćinstva račune za struju uglavnom dobijaju oko 15. u mesecu, ali zbog štrajka u Pošti mnogi još nisu dobili oktobarske račune. Građani kažu da su zabrinuti da će da plate zateznu kamatu ako račune ne plate na vreme, a ne žele ni da ostanu bez popusta od pet odsto za redovno plaćanje.
 
Izvršni direktor snabdevanja u EPS-u Radovan Stanić kaže za RTS da nema razloga za zabrinutost, "uvereni smo da će računi stići na vreme".
 
"Danas je 21. novembar, rok za plaćanje je 28. Mi očekujemo da će najveći broj naših građana biti u prilici da svoje račune plati na vreme i ostvari popust od pet odsto koji je omogućen za redovno plaćanje", dodaje Stanić.
Stanić kaže da je EPS sve račune predao Pošti na podelu.
 
"Mi zaista očekujemo da će svi kupci u roku za plaćanje dobiti svoj račun. Bez obzira na to, predlažemo da svi posete portal eps.rs na kome mogu steći uvid u svoje račune i taj portal pruža niz mogućnosti. Možete videti svoju potrošnju unazad tri godine, sve uplate unazad tri godine. Nudi vam mogućnost da račun preuzmete i ima čak mogućnosti da ga platite, tako da nema potrebe da čekate u redovima na šalterima", objašnjava Stanić za RTS.
Ističe da se pri tome plaća dvadesetak dinara, što nije trošak koji naplaćuje EPS, već trošak bankarske institucije preko koje se vrši plaćanje. 
 
"Znate i sami da je ta provizija daleko manja od plaćanja na šalterima pošta i nekih banaka", dodaje Stanić.
 
Neka komunalna preduzeća su već pomerila rokove za plaćanje upravo zbog štrajka u Pošti. Na pitanje da li EPS razmišlja da uradi to isto, Stanić kaže da prate situaciju na terenu i da će u skladu sa tim postupati.
 
"Još jednom kažem da korišćenjem portala prestaje svaka potreba za čekanjem poštara, guranjem u redovima i čekanjem na kopiju računa", poručio je Stanić.
 
Koliko građana ostvari pravo na popust?
 
Govoreći o tome koliko građana ostvari pravo na popust, Stanić ističe da najveći broj građana redovno izmiruje svoje obaveze.
 
"Čak i do 62 odsto naših građana plaća račune u roku i ostvaruje popust od pet odsto. To je negde na nivou od dva miliona do dva miliona i 100.000 građana koji svakog meseca ostvaruju popust", navodi Stanić.
Od oktobra do marta građani i na osnovu štednje mogu ostvariti popust od 20 do 40 odsto.
 
"Preko 56 odsto građana je uspelo da ostvari popust na racionalnu potrošnju time što su svoju potrošnju u odnosu na jedan od dva oktobra, oktobra prošle i oktobra pretprošle godine, umanjili potrošnju za više od pet odsto. Time je ukupna potrošnja za oktobar ove godine za oko 7,5 odsto manja u odnosu na isti period prošle godine, a čak 19 odsto manja u odnosu na oktobar 2021. godine", naglašava Stanić.
 
Poručuje da su građani ozbiljno shvatili mogućnost da uštede, a da su sa druge strane iskoristili mogućnost racionalnog korišćenja električne energije.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Teme

EPS
  • Kupac

    23.11.2023 15:35
    Racuni
    Izvrsni direktor zna,ako ni posle mesec ipo dana pojedini ugovori nisu registrovani u eps bazu podataka racuna nece biti a ni dostavljeni posti,odnosno kupcima.Dakle,kada se steknu uslovi i obrade ugovori dobije se osnov za izdavanje racuna a samim tim i funkcionisanje sajta eps:moj racun.
  • Dragan

    23.11.2023 08:50
    Provizija
    Zašto EPS nema svoj portal nego se ide preko alti pay gde se naplaćuje provizija?
    Zašto na EPS sajtu više ne mogu da vidim svoj račun nego upućuju na tajnportal?
  • Vidoje

    22.11.2023 10:09
    Sta god, pitajte
    Ono sto vama treba da bude jasno i to svima. Je samo zelja za digitalnom pismenoscu. Covek mora da se adaptira i to nista nije strasno. Jeste prvi, drugi put. Al jednom kad shvatite to postaje rutina. Nacin koji su ljudi imali pre pola veka a i vise se ne koristi. Tu je rec o tvrdoglavosti, ne inat vec tvrdoglavost. Razumem ja starije ljude posto sam i ranije radio sa starijim ljudima i tacno znam i sta ih muci i zasto ih muci i kako zive. Otudjeno, ostavljeno itd. Niko od nas mladjih to ne opsoreva osim najnovije generacije. Razlog napretka ce biti losa stvar po starije ljude jer prva stvar sto ce biti primenjena je odstustvo fizickog novca i to uskoro. Za to morate da se adaptirate. Ja bih rado pomogao svakom. Pa i slepim ljudima jer i tu je dostupna tehnologija i za to. Ne nije nikakva naucna fantastika jer i to postoji i na telefonu i na kompjuteru itd. Jedino sto nema je telefonska centrala preko broja koja i to podrzava. To se zove pomocna digitalizacija za slepe i gluvoneme. Jedino to ne postoji u Srbiji. Sve ostalo postoji. Korisnik se sluzi tastaturom za slepe koja odmah pretvara to sve u brojeve i u slova. Za gluvoneme je na istom principu samo sto taj neko vidi. I zvuk se pretvara u tekst. To sve ide preko centrale koje kod nas nema. Za telefone i kompjutere vec postoji resenje bez centrale. Dva puta se stisne na istu stvar i tad se ukljucuje glas koji obavestava sta ste stisnuli. Ako neko ima pitanje za bilo sta pomocicu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija