AUDIO: Kako je tekao razgovor kontrolora leta i pilota aviona koji je imao nezgodu

Snimak razgovora pilota aviona "Maraton erlajnza" i kontrolora letenja na aerodromu "Nikola Tesla", pre nego što je taj avion imao nezgodu, objavljen je na društvenim mrežama.
AUDIO: Kako je tekao razgovor kontrolora leta i pilota aviona koji je imao nezgodu
Foto: 021.rs

Podsećamo, avion te kompanije koja obavlja letove za Er Srbiju, sa 106 putnika, sleteo je u nedelju uveče na beogradski aerodrom s rupom u trupu aviona i oštećenim krilom.

Avion, koji je trebalo da leti za Dizeldorf, oštećen je prilikom poletanja kada je udario u svetlosnu signalizaciju na kraju piste. 
 
 
Kako se nezvanično saznaje, uzrok incidenta je kratak zalet koji je pilot uzeo prilikom poletanja, tako da nije imao dovoljno vremena da se ranije odvoji od piste i izbegne svetlosnu signalizaciju.
Kako se čuje iz razgovora pilota i kontrolora letenja, avion je poleteo sa pogrešne piste.
 
 
"Er Srbija" je saopštila da je avion na letu za Diseldorf vraćen iz tehničkih razloga, a da bezbednost putnika nije bila ugrožena.
 
  • Jogi Letač

    20.02.2024 10:59
    Iz vesti: Kako se čuje iz razgovora pilota i kontrolora letenja, avion je poleteo sa pogrešne piste. Avion nije mogao da poleti sa pogrešne piste, jer je na Nikola Tesla samo jedna pista aktivna, druga je u rekonstrukciji. Avion je poleteo sa pogrešnog mesta na pisti, čime je skraćen deo piste sa koje je izvršeno poletanje, odnosno nije otišao na početak piste, već je pokuašo da poleti sa tačke koja je bliže kraju piste nego početku.
  • Stari novosađanin

    20.02.2024 08:19
    @bosko
    Kontrola leta ga je više puta upozoraval da su izasli na d5 i da je kratka pista i ako su ga poslali na d6. Pilot je i pored toga potvrdio da može da poleti. 100% greska pilota u ovom slučaju i puka sreća da se ovako srećno završilo.
  • NS posmatrac

    20.02.2024 07:56
    Najverovatnije greska posade
    Portal za avijaciju TangoSix:
    "Kontrolor letenja je dakle nekoliko puta upozorio posadu Embraera da su na pogrešnoj poziciji od prvobitno odobrene i zapravo im tri puta daje priliku da se odluče za povratak na D6.

    Odgovornost za procenu performansi poletanja leži na posadi aviona, ne na kontroli letenja."

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija