Analiza rada kurirskih službi: Izgubljeno 0,31 odsto pošiljaka, a evo koliko ih je uručeno na vreme

U roku od jednog dana kurirske službe u Srbiji uručile su 80,50 odsto pošiljaka, dok je 3,16 odsto pošiljaka imalo vreme prenosa duže od pet dana.
Analiza rada kurirskih službi: Izgubljeno 0,31 odsto pošiljaka, a evo koliko ih je uručeno na vreme
Foto: Pixabay
To pokazuje analiza koju je sproveo RATEL nad poslovanjem pet poštanskih operatora značajne tržišne snage.
 
Regulatorno telo za elektronske komunikacije i poštanske usluge - RATEL je u periodu od oktobra do decembra 2023. godine sprovelo uporedno merenje i analizu (Benchmarking) parametara kvaliteta ekspres usluga nad pet poštanskih operatora značajne tržišne snage: Aks express, Bex express, City express, D express, Post express - Pošta Srbije, kroz četiri osnovna kriterijuma i 13 podkriterijuma.
"Osnovni cilj merenja je da se korisnicima usluga pruži uvid u kvalitet obavljanja ekspres usluga u Srbiji, da se operatorima posredno ukaže koje procese poslovanja treba unaprediti u cilju povećanja nivoa kvaliteta usluge, kao i da dobijeni uporedni rezultati doprinesu podsticanju konkurencije na tržištu ekspres usluga, odnosno unapređenju kvaliteta usluga", naveo je RATEL, prenosi N1.
Prema sprovedenom merenju, prosečno vreme prenosa ekspres pošiljaka u Srbiji je 1,26 dana.
 
"Prosečno vreme potrebno za uspostavljanje komunikacije sa operatorom kol centra prilikom zahteva za preuzimanje pošiljke na adresi, jeste tri minuta i 10 sekundi. Prosečno vreme od podnošenja zahteva za preuzimanje pošiljaka do dolaska kurira na adresu je četiri sata i 16 minuta", navodi RATEL u saopštenju.
 
Kada je reč o zahtevima za preuzimanje pošiljaka koji nisu realizovani, njih je u proseku 35,20 odsto (zahtevi koji su odbijeni odmah prilikom poziva kol centra ili kurir nije došao da preuzme pošiljku).
 
Podaci pokazuju i da je 80,50 odsto pošiljaka uručeno u roku od jednog dana, kao i da je 3,16 odsto pošiljaka imalo vreme prenosa duže od pet dana.
 
Izgubljeno je 0,31 odsto pošiljaka.
Tri od pet operatora ima mogućnost plaćanja poštarine platnom karticom kod kurira.
 
"U odnosu na 2022. godine, dobijeni rezultati merenja u 2023. godini su nižeg kvaliteta usled uticaja obustava rada dela zaposlenih u JP Pošta Srbije u novembru 2023. godine, što se reflektovalo i na preopterećenost raspoloživih kapaciteta ostalih poštanskih operatora i nemogućnost preuzimanja svih pošiljaka iz planiranog uzorka za merenje", ukazuje RATEL.
  • Ilija

    22.05.2024 12:55
    Ima ih ko kusih pasa , napravite jednu al da valja . Trenutno amo Postexpres mada su i oni daleko od idealnog
  • milicica

    22.05.2024 10:27
    pohvalicu Post ehspres
    jer sam od privatnika koji su me lagali i vise naplacivali presla kod njih pre par godina i uvek znaci jedanput mesecno dobijam istog dana kad je poslata i na molbu dostavu u stan. Pohvale.
  • Sale

    22.05.2024 08:47
    Paket iz Kine mi dođe besplatno.
    Poštarinu za paket iz Nemačke platim 7evra, a za paket u Srbiji platim minimum 4evra. Alavi srbski biznismeni!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija