Javni prevoz u Subotici se ustupa privatniku na 15 godina: Uvode se nove linije, a menjaju postojeće

Grad Subotica raspisao je javni poziv za izbor koncesionara kome će na 15 godina poveriti javni gradski i prigradski prevoz, po modelu javno-privatnog partnerstva sa elementima koncesije.
Javni prevoz u Subotici se ustupa privatniku na 15 godina: Uvode se nove linije, a menjaju postojeće
Foto: 021.rs
Zainteresovani za ovu koncesiju mora imati važeću licencu za domaći linijski prevoz putnika.
 
Potrebno je da je zainteresovani ostvario poslovni prihod od najmanje milijardu i po dinara.
Uslov je i da nije bio u gubitku u poslednje tri finansijske godine, da je tokom perioda od najviše tri poslednje godine pre isteka roka za podnošenje ponuda obavljao usluge prevoza putnika po osnovu najmanje jednog ugovora o prevozu putnika u gradovima sa populacijom od najmanje 120.000 stanovnika u širem gradskom području prema zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, piše u pozivu.
 
Takođe je uslov da je u periodu od minimum 15 godina obavljao gradski i prigradski prevoz putnika, navedeno je u tom javnom pozivu.
Tu je i uslov da zapošljava 110 profesionalnih vozača D kategorije, kao i da poseduje 110 autobusa, od čega minimum 15 minibuseva, 45 solo gradskih autobusa i 50 solo autobusa - od čega najmanje 55 autobusa norme Euro 6.
 
Ko ispuni sve ove uslove i ispostavi najnižu ponudu, dobija u koncesiju javni prevoz u Subotici na osnovu koncesionog akta koji je pre nešto više od mesec dana usvojila Skupština Subotice.
 
Uslovi iz tog akta navedeni su u konkursnoj dokumentaciji ovog tendera, a između ostalog predviđaju nabavku 55 novih savremenih autobusa, od čega polovinu njih pre zaključenja ugovora, uz rekonstrukciju autobuske stanice.
 
Privatnik će u gradu voziti na ukupno 11 linija, gde će u odnosu na postojeće stanje biti ukinute dve linije, dodate dve nove i biti izmenjene trase i stajališta na još četiri linije.
 
Kao linija 5 biće uveden autobus od Malog Bajmoka, preko ulice Braće Radić do Aleksandrova, a kao linija 13 autobus od Makove sedmice, preko Lifke, do Malog Bajmoka. 
 
Ukidaju se dosadašnje linije 8a i 10, a menjaju traje i stajališta na linijama 1a, 2, 4 i 8.
Privatnik će biti taj koji će određivati cenovnik i naplaćivati karte, dok Grad zadržava kontrolu i plaća koncesionu naknadu koja je procenjena na 290 miliona dinara godišnje.
 
Koncesija je procenjena na 4,35 milijardi dinara, a ime budućeg koncesionara, ukoliko bude zainteresovanih, biće poznato najranije 11. decembra, kada ističe rok za podnošenje ponuda.
  • Nenad

    15.10.2024 19:12
    Znači Zvonko Veselinović
    i Radoičić opet u akciji .

  • Teodor

    15.10.2024 09:54
    GSP NS
    Generalna proba za Novi Sad

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.