"Bravo" i "Dosta je bilo": Smanjenje polazaka GSP-a pravi još veće probleme u javnom prevozu

Građanski pokret "Bravo" i Pokret "Dosta je bilo" protive je odluci GSP da smanji broj polazaka autobusa od 1. aprila.
"Bravo" i "Dosta je bilo": Smanjenje polazaka GSP-a pravi još veće probleme u javnom prevozu
Foto: 021.rs
"Bravo" predlaže zadržavanje trenutnog voznog reda, napominjući da se predloženom odlukom broj polazaka autobusa na dnevnom nivou tokom cele nedelje smanjuje na broj koji je sada važio samo vikendom.
"Svako ko koristi gradski prevoz zna da su gužve već sada prevelike. Ako se bude sprovela ova odluka, saobraćaj će biti još haotičniji, već ogromne gužve postaće još gore, a čekanje na prevoz neizdrživo. Grad ovu odluku pravda boljim vremenskim prilikama koje dolaze sa prolećem, kao da se gradski prevoz koristi samo po snegu i kiši, a ne svakoga dana. Očigledno je i da gradonačelnik i čelnici grada slabo ili nikako koriste gradski prevoz, jer bi u suprotnom znali da broj polazaka ne treba da se smanjuje, već da se na pojedinim linijama čak i poveća", navodi "Bravo". 
 
Dodaju i da je umanjenje broja polazaka krpljenje ozbiljnih rupa u budžetu, a ovo nikako ne može biti, i nije, rešenje problema. 
Pokret "Dosta je bilo" (DJB) navodi da uvođenje redukovanog reda vožnje GSP-a nije nikakvo iznenađenje za bilo koga ko, makar površno, prati dešavanja u i oko ovog preduzeća.
 
"Višedecenijsko partijsko upravljanje nestručnih, a partijski podobnih, višak zaposlenih i manjak mehaničara i vozača, nedostatak vizije i razvojne strategije, razlozi su zašto se od 1. aprila umanjuje broj polazaka na svim linijama. Svako drugo objašnjenje je, najkraće rečeno, obmana i vređanje inteligencije građana. Godinama smo upozoravali i skretali pažnju na stanje u GSP-u, gradska vlast je naše navode ili ignorisala ili osporavala", kažu u DJB. 
 
Oni upozoravaju da će, ako se nešto ne promeni, u GSP-u biti još gore što će dovesti do toga da će se prvo izdavati, pa prodavati jedna po jedna linija, dok jednog dana posao javnog prevoza u potpunosti ne preuzmu privatne kompanije. 
 
Ranije se o ovom potezu GSP oglasila i stranka "Zajedno" koja je upitala da li je smanjenje polazaka prvoaprilska šala. 
Podsetimo, kako je 021.rs pisao, gradski prevoznik od 1. aprila redukuje polaske na gradskim i prigradskim linijama - pojedine linije ostaju i bez 20 do sada redovnih polazaka radnim danima.
 
Prema analizi aktuelnog i novog reda vožnje, koji će stupiti na snagu 1. aprila, autobusi će radnim danima saobraćati u brojnosti i razmacima u polascima kao što je trenutno subotom. Praktično, autobusi će radnim danima imati polazaka koliko imaju vikendom, a u nekim slučajevima i manje.
 
Redukcije će se više osetiti na gradskim linijama, radnim danima, a detaljno koje će sve linije biti obuhvaćene pogledajte OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Novosađanka

    30.03.2023 15:15
    Botine
    Prvo da zamolim ove botine da mi odmah izlupaju minuse . Koliko minusa lupe, toliko ih malera pratilo taj dan, Bože , molim ti se. Ljudi moraju na ulice, izašlo je pola Evrope, samo mi ćutimo. Ovom javašluku nema kraja!
  • Pajo

    30.03.2023 15:07
    I opet malverzacije Lemajićeve grupe pred izbore. 2014 prd izbore odštampali su više od 3000 sportski članskih karata i prodali ih kao godišnje karte za sve linije. Te karte se i danas korist. Sad smanjuju oko 300 polazaka. Za jedan polazak autobus potrosi 10 litara goriva i ta ušteda će završiti van kase GSP kao i ona od članskih karata.
  • МилеНС

    30.03.2023 11:17
    било за очекивати
    Не знам зашто је толико људи изненађено овим јавашлуком и скандалозном одлуком али као што наслов написах било је за очекивати.
    Као прво, да ли сте приметили колико је старих, крш аутобуса враћено у саобраћај последњих месеци?! Где су сви они нови аутобуси ??? У квару? Ко је донео одлуку о куповини тих?
    Као друго, плате возача. Логика руководећих је па он седи целу смену, само вози истом путањом дај да га платимо 55-60 хиљада и нека гледа како га могу сутра заменити јефтини Тунижани или неки други мигранти... Не, не може тако.
    Као треће страначке пијавице које разарају не само гсп него свако јп и јкп силне новце расипају.
    1+1+1= збогом ГСП НС јер ово је резултат два могућа сценарија, или просто уништавање јер су неспособни, не умеју, само су бахати или заиста намерно уништавање да неки подобни, приватни преузму ГСП...?!?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti