Novosađanima stižu neočitani računi za struju: U EDS-u objašnjavaju šta da radite

Nakon što su se Novosađani požalili da im računi za struju za jun kasne, ubrzo su počeli da pristižu. Međutim, građani se sada žale da im brojila nisu očitana.
Novosađanima stižu neočitani računi za struju: U EDS-u objašnjavaju šta da radite
Foto: 021.rs
Brojni Novosađani ponovo su pisali portalu 021.rs sa pitanjima šta se sada dešava i šta da rade s obzirom na to da im na računu ne piše koliko treba da uplate.
 
"Pojedina brojila nisu ni očitana, potrošnja 0 kW, iznos na računima oko 1.000 dinara. Znači sledeći mesec ulazimo u višu tarifu. Hvala nadležnima na efikasnom radu", napisao je sarkastično jedan čitalac.
Nakon brojnih komentara, portal 021.rs ponovo je poslao upit EPS-u, na šta su odgovorili da oni fakturišu račune za električnu energiju na osnovu podataka koje dostavlja Operator distributivnog sistema Elektrodistribucija Srbije (EDS).
 
Iz EDS-a su nakon upućenih pitanja portala 021.rs poslali saopštenje u kom se navodi da je zbog implementacije novih softverskih sistema na teritoriji Novog Sada jedan broj korisnika dobio račune bez obračunatog utroška električne energije.
"Korisnici neće biti oštećeni jer je sva utrošena električna energija očitana, ali nije uneta u sistem. Potrošnja će biti pravilno obračunata i podeljena na zone potrošnje za dva meseca i Snabdevač će korisnicima izdati ispravku računa", navode oni.
 
Dodaju da, ukoliko žele, korisnici mogu da plate iznos za utrošenu energiju u visini prethodnog računa.
 
"Ceo proces zahteva dodatne bezbednosne provere, a samim tim i dodatno vreme i zato molimo građane za razumevanje. Implementacija novog softvera povećaće bezbednost i preciznost sistema za korisnike naših usluga", istakli su oni.
 
Iz EPS-a su dodatno objasnili da, ukoliko se kupac odluči na prigovor na račun za električnu energiju, isti može uputiti preko aplikacije "Uvid u račun", na mejl adresu reklamacije@eps.rs ili lično u poslovnici EPS.
Podsetimo i da je 021.rs pre svega nekoliko dana pisao o problemu Novosađana kojima nije stigao račun za prethodni mesec.
 
Tada su odgovorili da je uzrok "implementacija novog softvera za obračun električne energije za kupce sa područja Vojvodine".
  • Milan

    27.08.2024 14:44
    Stigao račun
    Danas sam konačno uspeo da izvršim uvid u račun na sajtu EPS-a i vidim da nema nikakve ispravke računa i da je julski račun obuhvatio 2 meseca i da sam otišao u višu tarifu...verovatno kao i svi ostali. Pošto je gornji prag za zelenu zonu za jedan mesec 350 kWh, od EPS bi bilo pošteno da za ovakav dupliran raču stavi da je gornji prag za zelenu tarifu 700 kWh. Tako bi se bar nekako ispravile stvari i pokazala dobra volja.
  • Zeljko

    27.08.2024 14:28
    Prijavili (na vreme) sami stanje na brojilu i pored toga nam je obracunat racun za jul sa 0 potrosenih kWh. Inace vec duze vreme sami pirjavljujemo jer niko ne dolazi da ocita brojilo.
  • Jovan

    24.08.2024 13:37
    Opet nema računa za struju u Novom Sadu a danas je 24.08….

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti