Novosađaninu danima bila računata skuplja tarifa struje: Iz EDS-a objašnjavaju šta tada uraditi

Novosađaninu koji živi u Kisačkoj ulici se poslednjih pet dana, koliko je obratio pažnju, računala skuplja tarifa potrošnje struje.
Novosađaninu danima bila računata skuplja tarifa struje: Iz EDS-a objašnjavaju šta tada uraditi
Foto: Pixabay
Kako je rekao za 021.rs, nije siguran koliko dugo mu se skuplja tarifa računala, ali je poslednjih pet dana intenzivno pratio.
 
"Svih pet dana nam se obračunava skuplja tarifa, a ne znam zbog čega. Konstantno zovem nadležne, ali mi se niko ne javlja", rekao je on.
Iz Elektrodistribucije Srbije (EDS), ogranka za Novi Sad, ističu da je ekipa ubrzo nakon prijave problema sanirala kvar u zgradi ovog Novosađanina i o tome obavestila stanare.
 
Kako dodaju za 021.rs, ovakvi problemi se mogu desiti u nekoliko situacija.
"Ovakvi problemi se mogu javiti u slučaju kvara na mernom mestu ili instalaciji za signalizaciju tarife", objašnjavaju iz EDS-a.
 
Ukoliko korisnik primeti problem, ističu, treba da ga prijavi Službi za održavanje mernih mesta, direktno ili na telefon 021/48-21-361.
 
Podsetimo i da je ovo samo jedan u nizu problema za koje se građani Novog Sada žale portalu 021.rs vezano za očitavanje i plaćanje struje.
 
Kako smo ranije pisali, građanima su računi nedavno kasnili, a deo onih koji su stigli nisu imali podatke o očitanim brojilima.
Iz EDS-a su tada rekli za 021.rs da je razlog "implementacija novog softverskog sistema za obračun elektične energije", te da savetuju građanima da, ukoliko žele, račun za struju plate u iznosu od prethodnog meseca.
 
"Korisnici neće biti oštećeni jer je sva utrošena električna energija očitana, ali nije uneta u sistem. Potrošnja će biti pravilno obračunata i podeljena na zone potrošnje za dva meseca i Snabdevač će korisnicima izdati ispravku računa", navode oni.
  • Boriša

    03.08.2024 23:59
    Promenili su mi sat, a da me o tome nisu uopšte obavestili. To mi je potrebno jer stalno pratim mesečnu potrošnju.
  • Arkadije

    03.08.2024 17:17
    Pljačka potrošača

    Žališ se El. distrobuciji na potrpšnju. Oni se pravdaju da ne očitavaju strujomere.Žališ se Tržišnoj inspekcoji, oni te upućuju da ih tužiš.Predhodni račun je bio 12600 a sledeći 64000 dinars. Stačno se uvećava znog kamate.
  • Zamenik zamenika

    03.08.2024 16:56
    Objašnjavaju da mora platiti račun.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti