Instrukcija za uređenje stanice u Novom Sadu: "Uzimajući u obzir to da su rokovi skraćeni"

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture 25. aprila prošle godine uputilo je kineskom konzorcijumu dopis o spoljnom uređenju Železničke stanice u Novom Sadu.
Instrukcija za uređenje stanice u Novom Sadu: "Uzimajući u obzir to da su rokovi skraćeni"
Foto: 021.rs
Kako se navodi u instrukciji koju potpisuje Anita Dimoski koja je među osumnjičenima za teško delo protiv opšte sigurnosti zbog pada nadstrešnice, "imajući u vidu značaj realizacije projekta izgradnje železničke pruge Novi Sad - Subotica - državna granica, a uzimajući u obzir činjenicu da su rokovi za završetak radova na predmetnom projektu skraćeni", Ministarstvo izdaje instrukcije za uređenje.
Ministarstvo je od izvođača radova tražilo da, zbog toga što je postojeći kamen u okviru parternog uređenja u lošem stanju, prostor ispred krila "B" (gde se nalazila i nadstrešnica) u širini postojećeg kamena poploča novim.
 
Osim toga, traženo je popločanje ispred krila "C". Izvođaču je ostavljena mogućnost za naplatu dodatnih radova.
 
Dopis od Ministarstva na istu adresu stigao je i mesec dana kasnije. U njemu se navodi da je utvrđeno da "postoji potreba da se izvedu radovi koji nisu u obuhvatu projekta, ali uslovljavaju neposredno i posredno izvođenje osnovnih radova i završetak rekonstrukcije stanične zgrade". 
Izvođaču radova tada je naloženo da u saradnji sa nadzornim organom za zaštitu spomenika kulture razradi i usaglasi tehnička rešenja i izvede bez odlaganja određene radove.
 
Ponovo se pominje loše stanje postojećih ploča od belog mermera ispred krila "A" stanične zgrade, ali se dodaje i da se radovi ne mogu izvesti u predviđenom obimu. Skoro svi naloženi radovi odnose se na ovo krilo, dok je za krilo "B" predviđena rekonstrukcija dela postojeće atmosferske kanalizacije.
 
Inače, u navedenom dokumentu piše i da su skraćeni rokovi za završetak radova uslovljeni dolaskom inspekcije u julu, kao i dinamičkim testiranjem pruge u septembru mesecu.
 
Međutim, kako se može videti u dokumentaciji koju je objavilo tužilaštvo, ubrzanje radova na celom projektu (na stanicama i na pruzi) tražio je i lično predsednik Srbije Aleksandar Vučić, pa se u zapisnicima sa sastanaka i dopisima navodi da je "gospodin predsednik je upitao o mogućnosti otvaranja deonice Novi Sad – Subotica za saobraćaj pre planiranog roka, odnosno do kraja 2024".
Osim toga, kineski izvođači su u jednom dopisu naveli da daju sve od sebe da ubrzaju radove "a kako bismo postigli cilj koji je zacrtao predsednik Vučić".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Glos

    13.01.2025 17:58
    Treba glavnom i odgovornom sud
    A na sudu presuditi za zloupotrebu položaja i ugrožavanje života. Samo polako, dok se svi izjasne ko terao ih je. A zna se.
  • propast

    13.01.2025 15:33
    nad propastima
    "..."koji je zacrtao predsednik Vučić" eeh, kada vrhovni parizer zacrta....
  • /

    13.01.2025 15:09
    /
    eno i kinezi ovo zovu rezultatom svoje tofu gradnje

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti