"Svetski, a naše": Eko flota City taxija čuva životnu sredinu Novog Sada, uz luksuznu uslugu

Luksuzna, bezbedna i prijatna usluga, očuvanje životne sredine, lepa i uredna vozila - ovo su postali novi epiteti novosadskog City taxija.
"Svetski, a naše": Eko flota City taxija čuva životnu sredinu Novog Sada, uz luksuznu uslugu
Foto: 021.rs
Ovaj taksi prevoznik u Novom Sadu sada raspolaže sa ukupno 120 hibridna i električna vozila u svom voznom parku, što u celom Novom Sadu obuhvata oko osam procenata tržišta koji je sada "eko frendli".
 
Cilj firme usmeren je ka ekološkim rešenjima smanjenja emisije štetnih gasova u atmosferu, čime Novi Sada sada parira mnogim svetskim gradovima. Uz to, ističu i da se posebno ulaže u udobnost putnika, odnosno vrhunski kvalitetna vozila namenjena svima.
Važno je naglasiti i to da je cena ovog prevoznika identična cenama svih taksi preduzeća u gradu.
 
Vlasnik City taxija Aleksandar Golubović za 021.rs ističe da firma radi na tome da ima razne modele hibridnih i strujnih vozila, kako bi i edukovali građane o samim automobilima i njihovoj svrsi u vožnji.
 
Kada Novosađani pozovu ovaj taksi, po njih dolaze automobili marke "Toyota", "Citroen", "Tesla", "Hjundai", "MG", "BMW". 
Posebna zvezda ove eko flote postao je i potpuno električni automobil marke "Hjundai" IONIQ 5 - najbolje luksuzno vozilo u gradu, koji je na svetskom nivou osvojio nagrade popu Svetski automobil godine, Električno vozilo godine i Dizajn godine. 
 
"Građanima je isto zanimljivo kada neki ovakav auto dođe po njih, pa pitaju vozača kakav je, koliko troši, uče o električnim i hibridnim automobilima jer i oni žele da se informišu o ovoj temi", kaže on.
 
 
Objašnjava da električna vozila nemaju emisiju štetnih gasova u atmosferu, dok je emisija hibridnih vozila smanjena na 20 odsto u odnosu na automobile sa klasičnim sagorevanjem goriva.
 
"Mi sada ozbiljno utičemo na ambijent u gradu jer na ovaj način smanjujemo nivo ambijentalne buke, one koje mi u ovom momentu više nismo ni svesni dok ne odemo negde drugde i čujemo tišinu. Kako se broj hibridnih i električnih vozila u gradu bude povećavao tako će se ta buka sve više smanjivati, što je i cilj", objašnjava Golubović.
 
Dodaje i da ovakva vozila ne zahtevaju standardni nivo održavanja, već su dosta jednostavnija jer, na primer, ne mora da se menja ulje redovno.
 
"Samim tim se i manje otpada ostavlja sa sobom jer se to ulje mora negde istakati. Ovakva vozila su, iako u startu veća investicija, na duže staze mnogo isplativija i zdravija za nas i naše okruženje", kaže on.
 
  
 
Golubović ističe da Novi Sad, sa ovakvom taksi službom, ekološku transformaciju prati u stopu sa nekim svetskim gradovima. Dodaje i da je zapravo najbitnije da taksi preduzeća u nekom gradu imaju ovakvu "eko frendli" politiku.
 
"Taksi vozila najviše vremena provode na ulicama grada, mi prolazimo dosta kilometara u gradu, radimo i noću. Primera radi, ako imate recimo 1.500 taksi vozila u gradu koja tokom celog dana saobraćaju, zamislite kako bi izgledalo kada bismo sva ta vozila pretvorili u električna i hibridna, koliko bismo smanjili emisiju štetnih gasova i nivo buke u gradu. Vozila City taxija su dodatno 'eko frendli' jer jedan automobil voze dva čoveka, tako da se čak ne zauzimaju ni parking mesta", objašnjava sagovornik portala 021.rs.
 
  
 
Dodaje i da City taxi nastavlja ovu filozofiju i radi na uvećanju nulti emisije štetnih gasova nabavkom sve više električnih vozila, kao i hibridnih vozila.
 
Specifičnost u voznom parku City taxi-ja je i to što ovo preduzeće poseduje svoje elektro punjače, te u sopstvenoj režiji pune svoja vozila.
Važno za putnike
 
City taxi vozi po istim cenama kao i svi taksi prevoznici u Novom Sadu.
 
Za tu cenu, kako ističu, klijentima se pruža bezbedna i prijatna usluga, u najnovijim i najbezbednijim vozilima, čuvajući grad.
 
Svako vozilo ima i terminal za naplatu vožnje putem kartica, a putnici ne moraju unapred da najave da će na ovaj način plaćati vožnju.
 
"Ukoliko ne može da se uradi naplata preko kartice zbog naše greške, stranka nije dužna da plati vožnju", ističe vlasnik ove firme.
 
City taxi posebno stavlja akcenat na strogu selekciju i edukaciju vozača, kao i na higijenu vozila.
 
Dodatno, ovaj prevoznik ima i flotu od 12 vozila marke "Tojota Camri", luksuznijih automobila pogodna za duža putovanja, koja stranke mogu posebno da traže ukoliko žele upravo ovo vozilo.
 
Stavljaju i akcenat na SUV vozila, zbog njihove udobnosti i veličine, te je u automobil lakše ulaziti i izlaziti iz istog i slično.
 
Golubović dodaje da ovakva vozila u okviru njegove firme voze i u tri druga grada - u Vrbasu, Kuli i Bečeju, te ističe da ova vozila u četiri grada u koja taksi službe saobraćaju mesečno prelaze oko dva miliona kilometara, što znači i veliki uticaj na smanjenje zagađenja u celoj Vojvodini.
 
City taxi za vožnju možete pozvati na broj 021/400-400 ili preko aplikacije i viber bota OVDE. Ovog prevoznika pratite i preko Fejsbuka i Instagrama.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti