Istraživanje otkrilo vezu između boje automobila i kilometraže

Najnovije istraživanje CarVerticala, kompanije za obradu podataka o automobilima, sprovedeno u 15 evropskih zemalja, otkrilo je vezu između boje automobila i njegove kilometraže.
Istraživanje otkrilo vezu između boje automobila i kilometraže
Foto: Pixabay
Koji automobili imaju najveću prosečnu kilometražu?
 
1. Zeleni automobili - 140.674 km
 
2. Crni automobili - 130.738 km
 
3. Sivi automobili - 127.861 km
Često su zelene boje veliki ili luksuzni automobili koji su bolji za duža dnevna putovanja, posebno izvan grada. 
 
Automobili crne boje takođe zauzimaju značajan deo tržišta, a iako sama boja nije praktična, i dalje je cenjena među različitim tipovima vozača.
 
Siva je jedna od najpopularnijih boja koja se primenjuje na bilo koji automobil, od manjih gradskih do skupih luksuznih vozila. Mnogi je takođe smatraju najpraktičnijom bojom koja se koristi u zemljama s različitim klimatskim uslovima.
"Najviše kilometara prođu automobili s dizelskim motorima. Međutim naše istraživanje je pokazalo i da boja vozila utiče na to koliko često se ti automobili koriste", kaže Matas Buzelis, menadžer komunikacija u CarVerticalu.
 
Koji automobili imaju najmanju prosečnu kilometražu?
 
1. Crveni automobili - 115.757 km
 
2. Plavi automobili - 117.159 km
 
3. Srebrni automobili - 121.230 km
 
Crvena je relativno retka boja među automobilima, a popularan je izbor za kabriolete, sportske i kupe automobile. Takvi se automobili retko koriste toliko često kao,na primer, karavani ili SUV-ovi.
Iako su plavi i srebrni automobili u drugim državama u kojima je sprovedeno istraživanje imali veću kilometražu, u Hrvatskoj je situacija suprotna.
 
"Kupci polovnih automobila nisu toliko izbirljivi oko boje vozila u poređenju s ljudima koji kupuju nove automobile. Međutim, neki kupci su fokusirani na boju vozila i manje pažnje posvećuju stanju automobila. To nije najbolji pristup jer loše održavani automobili mogu izgledati dobro spolja, ali održavanje takvih automobila može biti skupo. Stanje vozila i istorija vozila trebalo bi da više utiču na odluku kupca nego boja ili vizuelna privlačnost", objašnjava Buzelis.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin