Pokrenuta ePisarnica - Više od 2.000 poslova sada može da se obavi onlajn

Građani i privredni subjekti više ne moraju da čekaju u redovima već mogu onlajn, preko portala eUprava, da završe više od 2.000 poslova koje imaju sa državom.
Pokrenuta ePisarnica - Više od 2.000 poslova sada može da se obavi onlajn
Foto: Pixabay
Nova elektronska usluga na portalu eUprava pod nazivom "ePisarnica" zvanično je pokrenuta i predstavljena građanima koji su došli da na tradicionalan način podnesu zahteve na šalterima gradske opštine Novi Beograd, saopšteno je iz Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave.
 
Ovaj portal ima svoj digitalni šalter koji je korisnicima non-stop dostupan i kom mogu lako da pristupe i na klik završe šta im treba.
Građanima je omogućeno da elektronski i jednostavno podnesu zahtev preko svog mobilnog uređaja ili računara, da prate tok rešavanja predmeta i sačekaju da im rešenje ili drugi traženi dokument bude isporučen u elektronskom obliku, u njihovo eSanduče.
 
Građani ne moraju da znaju tačan naziv postupka, ko je nadležan za njegovo sprovođenje, da li postoji poseban obrazac koji je potrebno popuniti i koju dokumentaciju bi trebalo dodatno predati.
Pretragom po ključnoj reči građani pronalaze željenu uslugu i započinju postupak. Portal nadležnoj instituciji prosleđuje "zahtev", a ako je potrebno priložiti neki dokument neophodan za odlučivanje, službenik će poslati stranci obaveštenje o tome. 
 
Preko iste usluge na dobijeno rešenje može se podneti žalba, ako zakon tako predviđa. 
 
Zahvaljujući jedinstvenom broju, ne otvara se novi predmet i ne kreće sve ispočetka, a ukoliko je potrebno, drugostepeni organ kroz sistem dobija svu dokumentaciju iz predmeta i odlučuje po žalb.
 
Komunikacija se odvija isključivo elektronskim putem da bi na kraju odgovarajuće rešenje, uverenje ili drugi akt stigao u eSanduče građanima i privredi, a o tome korisnicima stiže obaveštenje preko mejla ili SMS poruke.
Jedino što građani treba da urade kako bi mogli da koriste nove pogodnosti servisa jeste da otvore nalog na eUprava i nabave svoju digitalnu "ličnu kartu" po kojoj će ih organi prepoznavati u svetu elektronskih usluga, odnosno da nabave kvalifikovan elektronski sertifikat ili sertifikat na mobilnom telefonu.
 
Do toga građani mogu najbrže da dođu u poštama širom Srbije.
  • Грађанин

    31.07.2024 08:23
    Имам и електронски сертификат и консент ИД и услуга не ради... Е браво вам га.
  • Seka

    30.07.2024 20:35
    Katastar
    Ako će i katastar da reše, odmah ću da se registrujem i pošaljem zahtev!
    Sve digitalno a dve godine nisu u stanju da uknjiže čist predmet.... Sve je gore i gore!
    Pih!
  • Saša

    30.07.2024 15:40
    Ja tako predala Prijavu radi donošenje rešenja o iznosu poreza na ime prenosa apsolutnih prava i čekala danima da Rešenje stigne u e sanduče. Pošto nikako da dobijem traženo rešenje , odem na šalter, a gospodja kaže : pa ovo se rešenje nešalje u e sanduče, po to moraš doći lično.
    Toliko o tome kako smo napredovali

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

SAD uvele sankcije Gasprombanci

Trećoj po veličini ruskoj banci, Gasprombanci i njenim filijalama, SAD su uvele sankcije sa ciljem da se smanji sposobnost Rusije da izbegne hiljade sankcija uvedenih od početka invazije na Ukrajinu.