Nemačka železnica ukida 30.000 radnih mesta: Ovo prouzrokovali vremenski uslovi, štrajkovi...

Nemačka železnica je u prvih šest meseci ove godine imala gubitak od 1,2 milijarde dolara, zbog čega je najavljeno ukidanje 30.000 radnih mesta u narednih pet godina.
Nemačka železnica ukida 30.000 radnih mesta: Ovo prouzrokovali vremenski uslovi, štrajkovi...
Foto: Pixabay
Kako piše Dojče vele, odgovor na loše poslovanje je – ukidanje ukupno oko 30.000 radnih mesta u narednih pet godina, rekao je finansijski direktor Levin Hole. 
 
Radna mesta će biti ukinuta pre svega u administraciji – planirano je da se već ove godine ukine oko 1.500 radnih mesta. Digitalizacijom i automatizacijom, administrativne procese bi u budućnosti trebalo da obavlja manji broj zaposlenih.
 
"U budućnosti moramo da uspemo da imamo više železnice sa manje ljudi", naglasio je Hole.
 
Dostignuta granica učinka
 
Prema mišljenju uprave, do lošeg rezultata su posebno doveli negativni spoljni faktori. 
 
"Ekstremni vremenski uslovi neviđenih razmera gurnuli su železničku infrastrukturu, kojoj je već bilo potrebno renoviranje, do granica mogućnosti i pogoršali operativnu i finansijsku situaciju u putničkom i teretnom saobraćaju. Bilo je i štrajkova i nesreća", rekao je šef železnice Lutz.
Čak ni logističko preduzeće DB Schenker kojem inače dobro ide, nije uspelo da nadoknadi gubitke u prvoj polovini godine. Kompanija – koja je na prodaju – ostvarila je operativni profit (EBIT) od 520 miliona evra. Međutim, to je oko 100 miliona evra manje nego u istom periodu prošle godine.
 
Šef železnice Rihard Luc pretpostavlja da će železnica biti ponovo u plusu krajem godine, barem operativno, odnosno pre isplate kamata i poreza.
 
Kompanija je prošle godine unapred ulagala u infrastrukturu. Železnica stoga očekuje značajne svote od države za 2024. godinu.
 
Država je uradila svoje – sad je na redu Dojče ban
 
S obzirom na loš polugodišnji bilans, savezni ministar saobraćaja Folker Vising vidi hitnu potrebu za akcijom na železnici. 
 
Nemačka vlada je stavila na raspolaganje finansijska sredstva i stvorila pravni osnov za opštu obnovu železničke mreže. Sada je na redu – Dojče ban.
Železnica je počela da ostvaruje plan – da do 2030. obnovi svoju mrežu. Radovi na održavanju i proširenju planirani su na 40 prometnih deonica trase u dužini od oko 4.000 kilometara. 
 
Prva na redu je trasa između Frankfurta na Majni i Manhajma s čijim saniranjem je započeto dan posle kraja Evropskog prvenstva u fudbalu, prenosi DW.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Region i svet

Asad adio: Gde su Asadove milijarde?

Analitičari kažu da je Asad verovatno godinama pripremao svoje bekstvo, a veruje se da je ovaj diktator izvukao milijarde sirijskog novca koji je razorenoj zemlji očajnički potreban.