Momirović: Radovi na pruzi Beograd-Novi Sad biće završeni u predviđenom roku

Saobraćaj na brzoj pruzi između Beograda i Novog Sada trebalo bi u potpunosti da bude u funkciji do februara 2022. godine.
To je danas rekao ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović i dodao da će radovi biti završeni "u predviđenom vremenskom roku".
 
Kako se navodi u saopštenju ministarstva, Momirović je, prilikom obilaska radova na toj pruzi na železničkoj stanici u Zemunu, rekao da su "ušli u elektro i sigurnosne radove" i da svih šest stanica na toj trasi "napreduju dobro".
 
Rukovodilac projekta stručnog nadzora te brze pruge Janko Kovljenić objasnio je da je pruga podeljena u dva segmenta - jedan deo od Beograda do Batajnice koji će biti u dva koloseka za manje brzine i drugi od Batajnice do Nove Pazove sa četiri koloseka, od kojih će dva biti namenjena za brze pruge prema Novom Sadu.
 
"Na ovom delu od Beograd Centra do Batajnice radovi su 95 odsto završeni i očekujemo vrlo brzo završne radove na puštanju i desnog koloseka u saobraćaj. Stanične zgrade su u funkciji rada i one su oko 70 odsto završene, a na ovom celom potezu imamo i četiri velika nadvožnjaka na kojima se radi intenzivno i nema planiranih zastoja u realizaciji", rekao je Kovljenić.
 
Brza pruga između Beograda i Novog Sada deo je budućeg koridora između Beograda i Budimpešte.
 
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je ranije da "očekuje da će do kraja godine biti gotova pruga Beograd - Novi Sad", a da će, što se tiče ispunjavanja obaveza Srbije, pruga Beograd-Budimpešta biti završena za četiri godine, kada će se između ta dva grada vozom putovati dva sata i 45 minuta.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Za lovca

    19.07.2021 15:53
    @lovac - ne branim ih, ali po statistici, preko 80% investicija koje su u Srbiju usle od 2012 godine je zavrsilo u Vojvodini.
    Sa jedne strane je to super, a sa druge strane, kada vidimo koliko se (ne)ulaze u puteve i ostalu infrastrukturu dodje mi da placem.
    Magistrale? Sem poteza Backa Topola-Subotica (koji se vec raspada) ostatak je raspad sistema.
    Autoputevi? Nijedan km novog autoputa vec 10 godina, a ovo ato imamo crkavice se lose odrzava
    Zeleznica? Sem ove pruge koja ohoho kasni ostatak mreze za plakanje
    Bolnice? Ne vredi ni komentarisati
    Energetika? Sem desetak vetrenjaca u Banatu ostatak za plakanje
  • pismenos'

    19.07.2021 13:02
    Da li je nepismenost uslov da neko bude ministar? Mislim, "ušli su u radove"... zemljo otvori se (pod njim).
  • Miodrag

    19.07.2021 06:57
    Dali to znaci da ce biti adaptirana i zeleznicka stanica u Novom Sadu koja lici na ruglo koje se tesko gde u svetu moze naci????

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti