Direktor novosadskog GSP-a: Pozvao bih "Bravo" da vidim kako bi oni radili, ali volim Novi Sad

Direktor JGSP "Novi Sad" Ivan Radojičić reagovao je na saopštenje Građanskog pokreta "Bravo".
Direktor novosadskog GSP-a: Pozvao bih "Bravo" da vidim kako bi oni radili, ali volim Novi Sad
Foto: 021.rs
"Bravo" povodom nedavne nabavke tri autobusa pita da li Srpska napredna stranka pokušava da uruši i uništi novosadski GSP kako bi uveli privatnike u javni prevoz.
 
Radojičić navodi da kao prvi čovek preduzeća od vitalnog interesa za funkcionisanje grada smatra da mora da odgovori na ove navode.
"Njihovo 'dušebrižništvo' i pokušaj da diskredituju ogromne napore uložene da Novi Sad ima adekvatan javni prevoz, može da prođe samo kod onih koji od stranačke zaslepljenosti ne mogu da vide šta je sve učinjeno u preduzeću u protekle četiri godine mog upravljanja", navodi Radojičić.
 
Podseća da se u autobusima GSP godišnje preveze 60 miliona putnika i pređe oko 14,7 miliona kilometara.
Dodaje da je u periodu od 2020. godine za investicije izdvojeno skoro dve milijarde dinara - za autobuse oko 1,5 milijardi, za opremu i uređaje više od 250 miliona, dok je za građevinske radove izdvojeno oko 170 miliona.
 
Nastavlja da je "uspešno završeno uvođenje sistema elektronske naplate, koje je omogućilo velike tehnološke pomake, značajne kako za građane tako i za zaposlene GSP". Uz to, nabavljena je i nova oprema za kontrolore, digitalizacija putne dokumentacije, kao i aplikacija NSmart, ističe se u saopštenju.
 
Ukazuje i da je kupljeno 30 "mercedes-benz" vozila, 29 zglobnih autobusa BMC na gasni pogon i deset električnih "Solaris" autobusa sa pripadajućom opremom.
 
"Uprkos globalnom problemu sa nedostatkom vozačkog kadra, mi smo sve protekle godine uspeli da održimo stabilan broj voznog osoblja za realizaciju funkcionalnog javnog prevoza", navodi Radojičić.
Podseća i da su na Međumesnoj stanici izgrađeni dolazni peroni, dobijena licenca za prvu kategoriju pružanja staničnih usluga produžena je do 2028. godine, zamenjeni su stari kiosci, uvedene nove linije, izgrađena nova zgrada Tehničkog prevoza i tako dalje.
 
"Rado bih pozvao 'Bravo' da dođu i pokažu kako bi to oni bolje uradili od navedenog, ali volim ovaj grad i njegove građane i ne želim to da uradim, pošto znam da bi tim njihovim 'bolje' Novi Sad ostao bez javnog prevoza", izjavio je direktor JGSP "Novi Sad" Ivan Radojičić.
  • Džedaj

    10.09.2024 12:19
    Nikada,...
    se ne bi saznalo da su ti autobusi stari 17 godina da švajcarske novine nisu ob javile taj podatak! Ja verujem u ovu priču. Gledajte samo zelenilo kakve kamione su uvezli koliko stare i koliko plaćene pa tako da...

    Mislim da ova vlast misli da je ceo narod Srbije u ovom slučaju Novog Sada nepismen ili poupismen, sa pola mozga pa ne zna da svojoj glavom razmišlja već treba nekog sns "pametnjakovića "da mu objasni.
  • član

    10.09.2024 10:52
    Sta je uradjeno Ivane? Objasni mi molim te
  • Jarvis

    10.09.2024 04:07
    Pa, građani su komentarisali svoje već.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti