PzP o kašnjenju računa: Dokle će Novosađani plaćati tuđe greške?

Novosadski odbor Pokreta za Preokret zahteva od EPS-a da preduzme sve mere kako bi Novosađani pravovremeno dobijali očitane račune za električnu energiju, sa iznosima koji su precizni i bez greške.
PzP o kašnjenju računa: Dokle će Novosađani plaćati tuđe greške?
Foto: 021.rs
"Očitavanja potrošnje električne energije od strane EPS-a moraju biti tačna, a obračuni moraju biti korektni i odražavati stvarno stanje potrošnje", navodi Pokret za preokret (PZP).
 
PZP podseća da se građani već mesecima unazad žale na rad EPS-a i EDS-a u Novom Sadu. 
 
"Računi stižu sa zakašnjenjem, neočitani ili uvećani nekoliko puta, pri čemu je i uvid u onlajn račun bio onemogućen", ističe PZP. 
Oni ocenjuju da Novosađani teško dolaze do odgovora jer im je komunikacija sa korisničkim centrom otežana, linije su stalno zauzete ili se niko ne javlja. Ispred EPS-a redovi za reklamacije su skoro nepregledni, a na bilo kakav odgovor se dugo čeka.
 
"Postavljamo pitanje zašto se brojila ne očitavaju i kada će biti završena implementacija novog softvera za obračun električne energije za kupce sa područja Novog Sada i Vojvodine? Dokle će građani Novog Sada plaćati greške, neažurnost i neodgovorno ponašanje nadležnih iz EPS-a? Kome ide taj novac i da li će se refundirati građanima koji su platili svoje pogrešno očitane i po nekoliko puta uvećane račune", pita PZP.
 
Ovaj pokret apeluje na EPS da preuzme odgovornost i učini svoj rad transparentnim, kao i da odgovori na sva pitanja građana i pruži sve informacije u vezi sa računima koje se od njih traže, a da sve reklamacije koje su im građani uputili reguliše u što kraćem i za to predviđenom zakonskom roku od osam dana. 
"Takođe, da o svim promenama, kao što je promena mejl adrese za reklamacije ili promena poziva na broj u svrhe uplate, na vreme obavesti svoje potrošače kako ne bi lutali i bili izloženi dodatnim i nepotrebnim troškovima u vidu kamata", zaključuje PZP. 
 
Za očitavanje brojila zadužena je Elektrodistribucija Srbije i oni su odgovorni i za kašnjenje računa. 
 
Podsetimo, Elektrodistribucija se oglasila u vezi sa kašnjenjem računa u Vojvodini, a rok za popust za zakasnele račune bio je produžen. Oni su tada naveli da je razlog kašnjenja računa migracija svih podataka u novi sistem Elektrodistribucije Srbije.
EDS je zamolio građane za razumevanje "jer ceo proces implementacije novog softverskog sistema zahteva dodatne provere, ali i povećava bezbednost i preciznost sistema za korisnike usluga".
  • Sugrađanin

    12.09.2024 19:17
    Šta nam je najbolje činiti ?
    @Miroslav je u pravu - svi se slažemo da je situacija sa očitavanjem, slanjem računa i obračunom plaćanja postala - potpuno neprihvatljiva.

    Pitanje je: šta mi kao građani i kao korisnici svrsishodno možemo da uradimo?
    Institucije odavno nisu na strani građana, preostaje nam udruživanje u nekom pravnom obliku radi zaštite sopstvenih prava.
    Ima li neko stručan ko bi poveo ovakvo udruživanje ?
    ... jer - to će se svakako desiti - pre ili kasnije
  • Nebojsa

    12.09.2024 08:39
    Mi smo na Sajlovu, i od decembra nam nisu ocitavana brojila, racuni su stizali oko 1000 din sa potrosnjom 0kw. Nastavili smo da uplacujemo neku prosecnu potrosnju cak i malo uvecanu za svaki slucaj a ne tih 1000 din. U junu su kao prvi put ocitali brojili, i poslali nam racun 50.000 din, iako smo sve mesece do tada redovno placali racune. Supruga je bila 7 puta na salteru eps-a da se zali. Bez uspeha..
  • Arkadije

    12.09.2024 00:02
    Inspekcija im ne može nošta
    Deset meseci mi računaju kamatu na nešto što nisam potrošio. Četrdeset hiljada su mi više naplatili. Inspekciji sam se žalio o oni bili u EPSU i ništa nisu uradoli. Čemu inspekcijski nadzor služi.


Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti