Ofarbani autobusi stari 17 godina stigli u Novi Sad: Vozio malo u švajcarskom gradiću

Tri "nova" zglobna autobusa stigla su u vozni park JGSP "Novi Sad" u sredu, 4. septembra na osnovu ugovora o poklonu.
Ofarbani autobusi stari 17 godina stigli u Novi Sad: Vozio malo u švajcarskom gradiću
Foto: 021.rs
Reč je o autobusima starim skoro 17 godina, marke Scania-Hess NUA 2008. Autobusi su na dizel pogon, snage 228kw.
 
Iz GSP za 021.rs navode da su autobusi klimatizovani i da u njima ima 43 mesta za sedenje, odnosno za stajanje.
"Iako su vozila starijeg datuma, ona su kvalitetna i u izuzetno dobrom tehničkom stanju, malo su prešla, ugrađeni su im novi delovi, te zadovoljavaju sve uslove i EURO 3 standard", navodi se u odgovoru ovog gradskog preduzeća za 021.rs.
 
GSP je zadovoljan kvalitetom pristiglih vozila, pa planira da u narednom periodu prihvati još donacija "ovakvih ili sličnih autobusa", pošto se njima "na adekvatan način može organizovati još funkcionalniji javni prevoz".
 
Ubeđeni su u ovom preduzeću da će se i putnici koji će se prevoziti ovim vozilima brzo uveriti "da su oni očuvani i udobni, gotovo kao novi". U odgovoru za 021.rs GSP ističe da su ovi autobusi saobraćali "na nezahtevnim linijama u malom švajcarskom gradu".
Kako saznaje 021.rs ova vozila su rashodovana iz lokalnog preduzeća švajcarskog grada Arau, a u Novi Sad pristigla su malo drugačijeg izgleda nego danas. Iz javnog preduzeća za 021.rs kažu da su vozila "u skladu sa vizuelnim identitetom voznog parka JGSP prefarbana prepoznatljivom bojom".
 
Na pitanje 021.rs o tome da li mogu da garantuju da će autobusi biti bezbedni za vožnju, s obzirom na to da je reč o prilično starim vozilima, iz preduzeća navode da će pre puštanja u saobraćaj oni proći sve neophodne kontrole. 
 
"Trenutno prolaze detaljne tehničke kontrole, kao i prilagođavanje tahografa, uređaja za SEN, ugrađivanje brojača putnika... Kada sve ove pripremne radnje budu završene, uradiće se zakonom obavezan tehnički pregled i registracija, tako da njihova bezbednost za vožnju ne treba da se dovodi u pitanje", ističu u GSP. 
Kako navode u Gradskom saobraćajnom preduzeću, po završetku potrebnih procedura, vozila će biti puštena u saobraćaj u sladu sa prevoznim potrebama i kapacitetima. 
  • Jaa

    14.09.2024 06:49
    nas obican svet ganjaju sa nekim propisima o zagadjenju, jeftinije gorivo i bez eu normi jer necemo u eu zato sto nas nece jer im vise ovako odgovaramo, vidi se vide z prilozenog, zivi bili
  • Neko iz mase

    10.09.2024 07:15
    Kao novi
    Vozila ih baba, kuca-apoteka....
  • NS Posmatrac

    09.09.2024 12:47
    Autobusi
    Sigurno su i ovi stari autobusi u boljem stanju nego novi IKARBUS koji su kupovani u jednm periodu. IKARBUS se raspadne do neprepoznatljivosti za 6 do 12 meseci.

    Neradi se ovde o velikoj kolicini autobusa i ako su stvarno u dobrom stanju i ocuvani mogu u neko srednjem peridou od 5 do 10 godina da pomogunu GSP-u da popuni svoj vozni park i da ima veci broj raspolozivih autobusa dok se ne nabave novi na CNG i struju.
    Samo trebalo bi uzimati onda isti tip zbog odrzavanja i obuke masjtora a ne sarati.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Zašto voz Soko i dalje kasni?

Brzi voz "Soko" i drugi putnički vozovi i dalje kasne na brzoj pruzi Beograd Novi Sad, nakon što su prošlog meseca ukradeni kablovi na deonici između Stare Pazove i Inđije.