LSV: EPS da hitno reši problem sa očitavanjem brojila i visokim računima za struju

Liga socijaldemokrata Vojvodine - Vojvođani (LSV) traži od Elektroprivrede Srbije da hitno reše problem koji imaju mnogi građani, a vezan je za očitavanje brojila za struju i visoke račune.
LSV: EPS da hitno reši problem sa očitavanjem brojila i visokim računima za struju
Foto: 021.rs
Juče je kod zgrade Elektroprivrede Srbije veliki broj građana čekao u redu, kako bi uložio žalbu na račun za struju. Ponovo su im stigli loše očitani i uvećani računi za prethodni mesec.
 
Neki od njih se žale i na to da im EPS obračunava fiktivni dug iz prethodnog perioda, zbog čega su im računi znatno uvećani. Mnogi građani i dalje nisu dobili račune za avgust.
"Nažalost, sve ovo je samo još jedna slika uništavanja nekada bogate i kvalitetne mreže snabdevanja strujom, koja je postojala u doba Elektrovojvodine. I ovaj ‘pad’ sistema ukazuje na katastrofalne posledice centralizacije u Srbiji", navela je predsednica novosadskog odbora LSV-Vojvođani Maja Mrnuštik.
 
Prema njenim rečima, ceo problem traje skoro godinu dana otkako je EPS počeo da menja redovna brojila digitalnim, pa se građanima ne očitava potrošena električna energija ili se očitava pogrešno, zbog čega na naplatu stigne ili 850 dinara samo za takse ili desetostruki računi, dok u stanovima od 50 kvadratnih metara računi dostižu i 15.000 dinara, što je četiri puta više nego pre samo godinu dana.
"Stručnjaci smatraju da nova brojila (digitalna), koja su ugrađena u Novom Sadu i drugim gradovima, a trebalo bi da se očitavaju daljinski – uglavnom ne rade. Tako je nastao problem neočitanih računa već nekoliko meseci. Potom je EPS poslao montere na teren da očitaju brojila i sve što je potrošeno (u tih nekolilo meseci) sabrano je u jedan račun, pa je ulazak u crvenu (najskuplju) zonu potrošnje neminovnost", navodi ona.
 
Kako dodaje, u svemu ovome se EPS ponaša veoma neodgovorno.
 
"Telefon za žalbe je zauzet, mejlovi ne funkcionišu, a lični kontakt sa operaterom je uzaludan", dodaje Mrnuštik.

Ona napominje da bi najbolje rešenje za građane bilo da se elektrodistributivna mreža vrati na upravljanje Autonomnoj pokrajini Vojvodini.

Portal 021.rs je pre više od nedelju dana pitanja o poslovanju EPS-a i Elektrodistribucije Srbije uputio Sektoru tržišne inspekcije Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, kao i Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, ali odgovori i dalje nisu stigli.
 
Problemi sa računima za struju traju već mesecima - od toga da kasne, do toga da su uvećani bez pravog razloga.
  • Kiriljuk

    01.10.2024 19:42
    Koalicioni partneri
    Vučićevi.
  • Djordje

    30.09.2024 10:15
    Montop
    80 dinara se placa ocitavanje po brojilu Montopu i naravno i ako ne ocitavaju!
  • Jan

    30.09.2024 01:01
    Eto
    Samo da nas LSV ne brani ....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti